bigdwarf Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Någon som har en lite mer exklusiv säng att reka? ska nämligen ut å testa lite sängar idag då mitt största intresse är att sova. Citera
stejkliraren Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 köpte en 210x210 hästens Sheraton får 5 år sedan. Skulla aldrig byta bort den... Köpte även 4 kudda som är större än vanligt 60 x80 cm. Supermaffigt!! Citera
bigdwarf Postad 7 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2008 Är mer inne på jensens isf då jag hört att dom håller samma klass fast till ett rimligare pris. Ska nog även ta och testa tempursängarna och se vad dom går för Citera
Bluwajt Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Är mer inne på jensens isf då jag hört att dom håller samma klass fast till ett rimligare pris. Ska nog även ta och testa tempursängarna och se vad dom går för Tempur är äckliga imo. Själv kör jag den dyraste från ikea tillsammans med den dyraste och tjockaste madrassen från mio. Visst, sängen kanske inte håller någon jätteklass, men det blir sjukt bra med madrassen på. Citera
Nidson Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Skulle aldrig köpa en hästens pga av deras äckliga idiotreklamer. Varför i h-vete tror de att jag bryr mig om sängen är handgjord av en lågavlönad polack eller producerad av random robot? Och varför tror de att jag absolut vill ha en säng gjord i "naturmaterial"? Usch, hästens är nog det svenska varumärke som jag hatar mest. =/ Citera
Recommended Posts