heltok Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Ska dit med några polare en weekend och turista oss. Tips på något hyfsat hotell med krälavstånd från vettiga nattklubbar, ju billigare desto bättre(mina polare spelar inte poker). Gärna tips på nattklubbar, turistgrejjer och annat trams också.... Citera
fredztr Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Om ni ska besöka något tivoli så besök Bakken i Klampenborg istället för tivolit som ligger mitt i stan. Mycket mer prisvärd och dessutom mycket roligare. Man tar sig dit relativt snabbt och smidigt med tåg. Citera
heltok Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Om ni ska besöka något tivoli så besök Bakken i Klampenborg istället för tivolit som ligger mitt i stan. Mycket mer prisvärd och dessutom mycket roligare. Man tar sig dit relativt snabbt och smidigt med tåg. tackar för tipset, tivoli är givet Citera
TotalFarsa Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Vi bodde här på vår senaste köpenhamntripp: The Square. Sjysst hotell som ligger sjukt nära stationen/tivoli/nöjen. Citera
Jennez Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Vi bodde här på vår senaste köpenhamntripp: The Square. Sjysst hotell som ligger sjukt nära stationen/tivoli/nöjen. Hohoho, sjukt kul att den altanbyggande småbarnsfarsan bor på "Hotell Square". Citera
TotalFarsa Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Hahahahahaaaa Fan, jag såg den verkligen inte komma. Citera
heltok Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Vi bodde här på vår senaste köpenhamntripp: The Square. Sjysst hotell som ligger sjukt nära stationen/tivoli/nöjen. tackar för tipset, men det var lite för dyrt... de alternativen vi har kollat på har kostat runt 600kr/natt. Citera
gdaily Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Bo inte på något hotell på Istegade i alla fall Citera
Recommended Posts