juteji Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Hej, en liten fråga om en hand jag torskade igår. Återköpsturnering, 1300 spelare kvar. Återköpstiden slut. medelstack ca 9000 min stack 13000 motståndarens stack 10000 Jag spelade upp 3ggr big blind till 450 med KQ, fick syn av mörkarna. Flop..... 10 J K färg ointressant följdbet från mig på 1000 lillemörken går allin ..... Jag synade ! hur hade ni spelat ? turren va på stars. Jag torskade mot K 10 MVh Juteji Citera
Fnii! Grrp! Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Du ligger oftast måttligt efter. Potoddsen verkar okej. Syn är bra. Citera
Snusarn Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Du ligger oftast måttligt efter. Potoddsen verkar okej. Syn är bra. Oddsen verkar rätt kassa om du frågar mig. Citera
Dionysos Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 oddsen är kassa men jag synar nog ganska ofta här ändå, iaf i praktiken och utan read. vad var buy in? Citera
PsychicIor Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Återköpsturnering, Återköpstiden slut, spelade upp, fick syn av mörkarna, följdbet, lillemörken Glimne ? .... Till allvaret....jag är ingen MTT spelare men skulle tro jag degar in här, är ju dock 1300 kvar. Och då är det många fiskar som kan göra samma spel med K4...Särskilt om det då är en ganska billig turre oxå. Citera
Gäst Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Hur ser prisstrukturen ut? lol med 1300 spelare kvar och precis efter rebuytimmen är det rätt ointressant. Synar f.ö. Citera
Pfoskariot Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 lol med 1300 spelare kvar och precis efter rebuytimmen är det rätt ointressant. Synar f.ö. Haha läste fel Skulle ha synat annars. Citera
Fnii! Grrp! Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Oddsen verkar rätt kassa om du frågar mig. Jag får det till 1.4:1 vilket jag tycker är bra odds när man har floppat så här bra. Även givet crai. Citera
ZaphodB Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Du ligger oftast måttligt efter. Potoddsen verkar okej. Syn är bra. Måttligt efter? Jag skulle tro att man oftast ligger rejält efter i det här läget. Oftast drar du förmodligen mot en fyroutare. Lägg. Citera
Fnii! Grrp! Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Måttligt efter? Jag skulle tro att man oftast ligger rejält efter i det här läget. Oftast drar du förmodligen mot en fyroutare. Lägg. Edit: Fyra outs? Till splitt då? Taskigt läge som man kan råka ut för, men oftast? Jag tror framförallt att man möter tvåpar eller par+drag skitofta. Citera
strater Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 är väl i praktiken alltid runner-runner kåk man är ute efter här? Citera
Fnii! Grrp! Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 ...för motståndaren har i praktiken alltid en färdig stege? Citera
ZaphodB Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Edit: Fyra outs? Till splitt då? Taskigt läge som man kan råka ut för, men oftast? Jag tror framförallt att man möter tvåpar eller par+drag skitofta. Jag tror att man oftast möter KQ, KJ, KT, JT, TT. Och då är syn rätt kallt. Citera
juteji Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2008 Tackar för alla svar..... verkar var så att vilket beslut som är "riktigt" är lite lurigt att få fram...... Med tanke på antalet spelare kvar och spridningen på stackarna 56000-9000-100 och de uträknade händerna jag möter så är synen i mina ögon rätt. Ingen har diskuterat vilket underbart läge det ändå är för en mycket fin ALLIN-bluff...... Tackar igen ! Citera
Juggler Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Flyttat till resultat eftersom det inte följer kraven för en vettig handanalys. Citera
Recommended Posts