BjornL1491910513 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Har alltid gillat denna underbara dryck. Nu kom jag på idén att beställa från utlandet. Någon som sitter inne på någon bra hemsida att beställa ifrån med inte allt för dyra fraktkostnader till Sverige? Citera
Rackad Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Vattnet är olika i alla länder, tex så smakar tysk cola inte det bästa. Sen att frakta hem sånt kan bli jobbigt. en vanlig 2l väger ju 2kg. Citera
BjornL1491910513 Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 Vattnet är olika i alla länder, tex så smakar tysk cola inte det bästa. Sen att frakta hem sånt kan bli jobbigt. en vanlig 2l väger ju 2kg. okej. Jag har hittat en svenska sida faktiskt med diverse drycker/snacks från USA(tror jag). Frakten går endast på 69 kr. Har beställt 2 flak av den underbara drycken Citera
dompan Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 nice den e ju typ nöten synd att den itne gick bättre i sverige länka gärna sidan Citera
BjornL1491910513 Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 nice den e ju typ nöten synd att den itne gick bättre i sverige länka gärna sidan jajjemen.. http://www.grays.se/ . Finns allt möjligt. Citera
Fudge Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Säg gärna till här när de kommit fram, så man vet ungefär hur lång tid det tog mm! Citera
medullaoblongata Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Någon som vet om en sida där man kan beställa det gudomliga Fiji vattnet? Citera
Dead-Inside Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 jajjemen.. http://www.grays.se/ . Finns allt möjligt. 12 kr styck för 355 ml, what the hell. Jämför med 5-6 kr här hemma, och sen frakt på deras överpris. Jag menar granted att de erbjuder amerikanska produkter men alltså omsättningen måste vara sinnessjuk på det där företaget. Intressant site hursom, lär beställa lite småsaker man vill testa därifrån. Citera
BjornL1491910513 Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Säg gärna till här när de kommit fram, så man vet ungefär hur lång tid det tog mm! Verkar lite småskumt detta. Har inte fått någonting än och det har gått 9 arbetsdagar. Det står på deras hemsida att det är problem med deras lager nu. Har mailat och fick svaret att det skulle komma igår eller i förrgår och inget har hänt. Igår så mailade jag igen och har inte fått något svar. Kunde inte heller logga in på deras hemsida ? Aja, Ni får vänta med att beställa så detta inte är något lurt. Uppdaterar senare om läget. Citera
Hoit Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Greys lär inte vara snabba på leveranser från deras hemsida. Dom har butiker i Malmö och Stockholm tror jag. Malmö är helt säkert iaf. Annars är ju ett tips att gå till nån grossist, då gärna ägd av invandrare då de brukar ta in läsk från Tyskland. Brukar se vanilla coke när jag handlar på våran lokala grossist. Citera
gdaily Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Varför finns det ingen ban-knapp i admin för "tycka om Vanilla Coce", det måste jag få programmerarna att fixa. Citera
MikeTime Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Varför finns det ingen ban-knapp i admin för "tycka om Vanilla Coce", det måste jag få programmerarna att fixa. +1 Cherry Coke ska det ju vara! Citera
kaTTla Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Finns det inga gudomliga M&M's att få tag i? Kanske har stött på de med nötter i men de små med chocklad är ju godare! Citera
MikeTime Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Finns det inga gudomliga M&M's att få tag i? Kanske har stött på de med nötter i men de små med chocklad är ju godare! jajjemen.. http://www.grays.se/ . Finns allt möjligt. . Citera
gdaily Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 +1 Cherry Coke ska det ju vara! Ja, eller varianten Black Cherry Vanilla som jag stötte på i USA för 2 år sen. Citera
The Grand Bark Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Cola's nya flavour heter CocaCoran och är redan en hit i Mellanöstern. Citera
MikeTime Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Ja, eller varianten Black Cherry Vanilla som jag stötte på i USA för 2 år sen. Hmmm, finns inte ens på Grays... Citera
MikeTime Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Jag hittade inga där iaf. Näe, f-n, du har rätt. De har tydligen slutat med dom... För ett halvår sedan fanns de iaf. Mysko med en USA-affär som inte har äkta MnM´s... Citera
BjornL1491910513 Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Fick ett mail idag och det ska vara skickat från deras lager. De hade ringt posten också och de sa att det borde komma när som helst. Verkar vara lång väntan iaf. Standard står 5-7 arbetsdagar på deras hemsida men räkna med någon/några dagar till. Citera
Dead-Inside Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Fick ett mail idag och det ska vara skickat från deras lager. De hade ringt posten också och de sa att det borde komma när som helst. Verkar vara lång väntan iaf. Standard står 5-7 arbetsdagar på deras hemsida men räkna med någon/några dagar till. Står att de kan ta några dagar extra när de inte har i lager/måste vänta in produkter. Citera
chcar Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Vanilla Coke finns även att köpa hos en del av Grey's återförsäljare, till exempel Ica Focus i Göteborg om ni har vägarna förbi. Citera
chcar Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 This just in: Ica Maxi i Göteborg har nu "Fridgemate" (12-pack!) med Vanilla coke, Cherry coke och Mountain Dew. Citera
Bein Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Så tragiskt att folk tycker pencilin smakar gott. Citera
GreenCap Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Sånt här säljs ju även på amazon. Har inte kollat om de har just vaniljcola men kika in där om ni inte har gjort det och letar efter mystiskt snask från jordens alla hörn (misstänker dock att de flesta hörn ligger i Amerikat). Citera
Recommended Posts