Gå till innehåll

AK i trebettad pott , TPTK på flopp.


Recommended Posts

Alltså på den brädan ska degen åka in ngn gång. Jag brukar gilla att slå om på floppen ibland för att senare kunna bluffa på samma gång. Många ggr har de under pocket och inte kommer orka syna turn om man skjuter då. Till slut kommer de lacka ur på att man jämnt spelar ut dem så då kommer de syna med sämre händer än vanligt..

 

Fan va flummigt detta blev... Men hopppas ni förstår påt ungefär vad jag menar.

 

Jag håller med dig när floppen är dragig. Men en sån här torr bräda brukar jag floata med i princip hela min HD som jag vill fortsätta med då risken för att vi tappar sämre händer är mycket större än på en dragig bräda.

 

Då vill jag nog hellre balansera floatbluffen på turn med stålhänder och känner inte att jag har några tomma händer på floppen som jag brukar höja med som behöver balanseras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med dig när floppen är dragig. Men en sån här torr bräda brukar jag floata med i princip hela min HD som jag vill fortsätta med då risken för att vi tappar sämre händer är mycket större än på en dragig bräda.

 

Då vill jag nog hellre balansera floatbluffen på turn med stålhänder och känner inte att jag har några tomma händer på floppen som jag brukar höja med som behöver balanseras.

 

word.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...