Supertequila Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Alltså på den brädan ska degen åka in ngn gång. Jag brukar gilla att slå om på floppen ibland för att senare kunna bluffa på samma gång. Många ggr har de under pocket och inte kommer orka syna turn om man skjuter då. Till slut kommer de lacka ur på att man jämnt spelar ut dem så då kommer de syna med sämre händer än vanligt.. Fan va flummigt detta blev... Men hopppas ni förstår påt ungefär vad jag menar. Jag håller med dig när floppen är dragig. Men en sån här torr bräda brukar jag floata med i princip hela min HD som jag vill fortsätta med då risken för att vi tappar sämre händer är mycket större än på en dragig bräda. Då vill jag nog hellre balansera floatbluffen på turn med stålhänder och känner inte att jag har några tomma händer på floppen som jag brukar höja med som behöver balanseras. Citera
rAilFISH Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Jag håller med dig när floppen är dragig. Men en sån här torr bräda brukar jag floata med i princip hela min HD som jag vill fortsätta med då risken för att vi tappar sämre händer är mycket större än på en dragig bräda. Då vill jag nog hellre balansera floatbluffen på turn med stålhänder och känner inte att jag har några tomma händer på floppen som jag brukar höja med som behöver balanseras. word. Citera
strater Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Han är inte offpos. jo, men att inte ha någon 4bets range i pos går liksom inte jämföra med att inte ha någon 4bets range oop... Citera
Recommended Posts