Formsvag Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Som rubriken antyder är jag ute efter en sida med mycket omaha fixed, både hi & hi/lo är intressant. Spelade för kanske 1.5-2 år sedan på pacific och då var det bra många bord igång. Men när jag i veckan satte in en femhundring o skulle unna mig en liten paus från d-uppsatsen så var där tomt på folk. Nivåer från $.25/$.50 upp till $2/$4 är jag mest intresserad av då studier och bristande tid till pokerspel ätit upp stora delar av den gamla rullen. Givetvis gör det inte ont om kvaliteten på fi är låg /Formsvag Citera
Othello Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Det är svårt att hitta Omaha Hi FL numer, möööööjligen kan det gå några bord på party (du får logga in och titta innan du sätter in pengar). En sökning på PokerScout gav bara 5 bord på hela nätet där det spelades FLO, Ongame, Party och PokerStars. Och det bordet som de skrev ut på PokerStars var tomt när jag tittade i Lobbyn. När det gäller O8 så finns det dock mer att hämta på FL-sidan - rekommenderar Full Tilt eller PokerStars. Undvik Absolute. Citera
Knapp_0 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Kvällstid brukar Ongame ha två eller tre fullbord igång på 0,25-0,50 och något 0,50-1,0. Citera
Drunken_Penguin Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Betsson brukar ha i alla fall ett par bord på FLO 0.25-0.50 och ett fåtal på 0.50-1.00. Brukar inte finnas högre bord än så dock. Citera
Formsvag Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2008 Tackar så mycket för tipsen. Skall definitivt kollas upp. Något är ju bättre än inget även om det känns lite tråkigt att mitt gamla favoritspel är så opopulärt... Citera
pezdawg Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Brukar lira plo på eurobet. Brukar finnas fullring 2-2 5-5 iaf ibland högre. Citera
Rebonius Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Brukar lira plo på eurobet. Brukar finnas fullring 2-2 5-5 iafibland högre. Det är inte PLO han är ute efter. Citera
Recommended Posts