morberg Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Jag har haft strul med att Mac-klienten kraschar rätt ofta (kraftigt -EV). Support bad mig skicka in loggar, men när jag väljer "Help->Log files->Send log files to support" fryser klienten och efter en stund får jag beskedet att inget skickats och jag ska spara loggar lokalt för att sedan skicka. Då provar jag det också, men ingenting sparas lokalt heller. Vad ska jag göra? Är det bara att vänta tills klienten har blivit mer stabil och spela någon annanstans så länge? Är det fler som haft problem med mac-klienten? (Och nej, jag tänker inte köra BootCamp, Parallels, VM-ware eller något annat som inkluderar Windows i kedjan.) Citera
PokerStars_Karl Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Hej, Log-filerna finns i PokerStarsmappen. Filerna heter, "PokerStars.log.0" och "PokerStars.log.1". Du kan hitta dem genom att öppna din hårddisk i Finder och sedan gå genom följande väg "Your home directory -> Library -> Logs -> PokerStars". Bifoga filerna och skicka dem till support@pokerstars.com. Vilken MAC OS version kör du? Mac-versioinen har nyligen uppdaterats. Vänligen avinstallera din nuvarande version, ladda ner den nya versionen och installera igen. http://www.pokerstars.com/poker/download/mac/ Med vänlig hälsning, Karl PokerStars Support Citera
morberg Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Hej, Log-filerna finns i PokerStarsmappen. Filerna heter, "PokerStars.log.0" och "PokerStars.log.1". Du kan hitta dem genom att öppna din hårddisk i Finder och sedan gå genom följande väg "Your home directory -> Library -> Logs -> PokerStars". Bifoga filerna och skicka dem till support@pokerstars.com. Där var tomt, men det finns filer i Library/Logs/HangReporter/PokerStars som heter 2008-04-21-12334-PokerStars.hang. Är det lönt att skicka in dem? Vilken MAC OS version kör du? 10.5.2 Mac-versioinen har nyligen uppdaterats. Vänligen avinstallera din nuvarande version, ladda ner den nya versionen och installera igen. http://www.pokerstars.com/poker/download/mac/ Ok, jag ska se hur den funkar. Tack för snabbt svar. Citera
morberg Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2008 Den senaste klienten har fungerat betydligt bättre. Ingen krasch än så länge efter ett par timmars spel. Citera
Recommended Posts