Emilio Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Jag vill inte dö och hoppas att jag aldrig kommer göra det. Däremot vore det väl skönt att dö i väldigt gammal i ett ögonblick där man har rätt ut eventuella problem som skavt i bakhuvudet. När man känner sig lugn och att det känns okej att checka in.. Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Däremot vore det väl skönt att dö i väldigt gammal i ett ögonblick där man har rätt ut eventuella problem som skavt i bakhuvudet. När man känner sig lugn och att det känns okej att checka in.. Som en person med konstant ångest tycker jag annars att det är en av fördelarna med att faktiskt nån gång dö; att man då kan andas ut och känna att "jaja, nu slipper jag i alla fall bekymra mig över skiten mera". Citera
Kontextus Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Som en person med konstant ångest tycker jag annars att det är en av fördelarna med att faktiskt nån gång dö; att man då kan andas ut och känna att "jaja, nu slipper jag i alla fall bekymra mig över skiten mera". Lider du möjligtvis av panikångest? Citera
Kontextus Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Smack in the sack, fo sure... Snygg avitar Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Lider du möjligtvis av panikångest? Nä, jag är för cool för panik. Citera
_Bonde_ Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Antingen som åldring. När jag kramat mina släktingar/vänner somnar jag lugnt in och stilla. Eller fortfarande som ung och gör ett hjältedåd och offrar mig för andra. Står om mig i tidningar osv. Du inser att det inte finns garantier för att du kommer dö lugnt trots att du gör det när du somnar in. I ditt huvud kanske du får slåss en 1000-manskamp till du till slut förlorar och blir långsamt torterad till döds. The beuty of death is that we do not know how it's coming for us. Är ej säker om jag postat här för men gör det i vart fall. Ska jag vara ärlig vill jag inte dö i smärtsamma plågor (fysiska/mentala) bara. Hur det går till får fixa sig själv Citera
greywolf Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2008 I want to die peacefully in my sleep like my grandfather , not screaming in terror like his passengers. Citera
Cashster Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Har faktiskt en självmordspakt med några kompisar. På ett vilkor: att vi alla lever då vi är runt 75-80 år. Tanken är då att vi ska krocka med en bil in i en vägg, alternativt ut för ett stup, rejält fulla med ACDC - Highway to hell pulserandes ut i högtalarna. Smällen ska vara tillräcklig för att man ska kila vidare. Citera
Jimbolito Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 11e vånigen på oaken känns som en jvligt bra idé just nu...last time in thailand fo sure... Citera
All in Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Du menar att det finns folk som har dött av en överdos heroin och sedan skrivit om upplevelsen på Flashback...? :shock: ja exakt! testa ska du se din idiot Citera
KristenKnarkare Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Har faktiskt en självmordspakt med några kompisar. På ett vilkor: att vi alla lever då vi är runt 75-80 år. Tanken är då att vi ska krocka med en bil in i en vägg, alternativt ut för ett stup, rejält fulla med ACDC - Highway to hell pulserandes ut i högtalarna. Smällen ska vara tillräcklig för att man ska kila vidare. När kom ni på den? När ni var 5 bast eller? Citera
KenHag Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Får man sommna in lugnt och stilla i sömmnen,hyffsat gammal och frisk så räcker det långt för min del,tråkigt kan tyckas men men.... Citera
Cashster Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 När kom ni på den? När ni var 5 bast eller? Haha man kan tro det va, nej det kom på tal så sent som för ett halvår sen ungefär. Klyschigt låtval, men blir ju en rolig grejj. Turbojugend Sundsvall Vackert med Iggy btw! Citera
Recommended Posts