DjLuppy Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 komiskt Har för mig han spelade 200/400 innan han vann WSOP.. sick lineup btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 och ingen svensk som vanligt. Lite trist är det allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 och ingen svensk som vanligt. Lite trist är det allt. Men du är väl nöjd över att världens bästa pokerspelare, Phil Hellmuth, är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Sammy Farha for president! Skönare snubbe får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Kul med Phil Gordon i år igen. Var underhållande att se honom i aussie millions mot Billy the croc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeCFC Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 ? eller hur han spelar 200/400 va fan ska han göra i hsp 5? han spelar väll online också alla vet väll att det bara är fiskar online det är komsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Kul med Phil Gordon i år igen.Var underhållande att se honom i aussie millions mot Billy the croc What? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Kul med Phil Gordon i år igen.Var underhållande att se honom i aussie millions mot Billy the croc indeed, phil gordon is an amazing pokerplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeCFC Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 indeed, phil gordon is an amazing pokerplayer. han är väll rikare än ivey eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Sick skoj med Nick Cassavetes, inte för att jag vet om han kan spela, men sonen till en av de få riktigt stora amerikanska regissörerna är ju sjukt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Gaaah, tilt, man vill ju se Munnen och Farha. Jag kommer sakna Mikes ljuva skratt och Farhas megaslaskande. Vem fan vill se Doyle och Howard spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 What? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 wp på phil gordon levlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Är det någon som vet ifall dem planerar att köra några episoder där minimum buy och blinds är högre likt förra säsongen där flera stora potter utspelade sig. Btw, ngn som vet ifall Gold gulat? wp på han ifall han slaskat bort sina 12 fucking miljoner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Inga tjejer med? Jag tycker det är diskriminering faktiskt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Inga tjejer med? Jag tycker det är diskriminering faktiskt!!! Det skulle väl vara diskriminering ifall man tog med en tjej bara för att det måste vara en tjej med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Det skulle väl vara diskriminering ifall man tog med en tjej bara för att det måste vara en tjej med? Njae, positiv särbehandling...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Det skulle väl vara diskriminering ifall man tog med en tjej bara för att det måste vara en tjej med? Äh, jag var inte direkt seriös.. Försökte låta som spårvagnsföraren Mustafa (sketch med Robert Gustavsson), men lite långsökt kanske Det finns nog inte så många pokerspelande tjejer som klarar av att spela på denna nivån. Jennifer Harman har ju varit med i några avsnitt men hon spelar ju sjukt tight och väldigt tråkig poker enligt mig så kommer inte sakna henne speciellt mycket. Anette Obrestad är ju en som möjligtvis skulle kunna vara med men hon är väl nästan enbart turneringsspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Men du är väl nöjd över att världens bästa pokerspelare, Phil Hellmuth, är med? Givetvis! vill ju dock alltid ha mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Äh, jag var inte direkt seriös.. Försökte låta som spårvagnsföraren Mustafa (sketch med Robert Gustavsson), men lite långsökt kanske Det finns nog inte så många pokerspelande tjejer som klarar av att spela på denna nivån. Jennifer Harman har ju varit med i några avsnitt men hon spelar ju sjukt tight och väldigt tråkig poker enligt mig så kommer inte sakna henne speciellt mycket. Anette Obrestad är ju en som möjligtvis skulle kunna vara med men hon är väl nästan enbart turneringsspelare? Eller Vanessa Selbst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 J C Tran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Äh, jag var inte direkt seriös.. Försökte låta som spårvagnsföraren Mustafa (sketch med Robert Gustavsson), men lite långsökt kanske Det finns nog inte så många pokerspelande tjejer som klarar av att spela på denna nivån. Jennifer Harman har ju varit med i några avsnitt men hon spelar ju sjukt tight och väldigt tråkig poker enligt mig så kommer inte sakna henne speciellt mycket. Anette Obrestad är ju en som möjligtvis skulle kunna vara med men hon är väl nästan enbart turneringsspelare? Finns dock en anledningen till att Anette inte kan vara med. Hon är bara 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Finns dock en anledningen till att Anette inte kan vara med. Hon är bara 12. fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 fixedSka du säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solidify Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Finns dock en anledningen till att Anette inte kan vara med. Hon är bara 20. Trodde hon var 15... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts