Rebonius Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Ja, jag är en bättre pokerspelare än Doyle om någon undrade. Bättre NLT spelare eller bättre pokerspelare? Citera
killerwolf Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Bättre NLT spelare eller bättre pokerspelare? hoppas du han ska falla i fällan? Citera
killerwolf Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 För övrigt måste jag ge CDS +1. +2 för att det inte handlade om vad PA kände i magen. Citera
AdslVerbe Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Dawn må vara bra...antagligen den bäste. Men vilket osannolikt flyt han har! Citera
bananuz Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Dawn må vara bra...antagligen den bäste. Men vilket osannolikt flyt han har! [x] Dawn Citera
Bootliner Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Men vad irriterande laak är när han VARJE gång checkar AA på floppen. Citera
Matteprof Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Dawn må vara bra...antagligen den bäste. Men vilket osannolikt flyt han har! Nä vadå. 8 hög står ju alltid mot AK. http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=316554 Inte mig emot om det finns en massa spelare därute som vill spela som sin idol durrrr och skjuter hela stacken med 8 hög pre Citera
Tottyville Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 hahahah fan va jag garvade åt Laaks utlägg om handen mot Durrr, han e fan riktigt rolig Och Durrr gör såklart ett riktigt fint värdebet igen. Citera
heltok Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 fy fan vad kass DN är. känns som man railar en FLT 5/10 regular för 3år sedan när man ser hans linjer. Citera
Tottyville Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Och hur lyckas Daniel "Infobet" Negraneau göra fel beslut i precis varje hand han spelar? Han spelar imponerande dåligt, i handen mot Durrr när han har A8 så är det väldigt tydligt att han inte har en plan överhuvudtaget för vad han ska göra på river. Hans linjer i hsp är det nybörjarklass på. edit: heltok hann före Citera
bananuz Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Säga vad man vill om Laak men han vet hur man bär en hoodie. Citera
HSvensson Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Dawn må vara bra...antagligen den bäste. Men vilket osannolikt flyt han har! Säga vad man vill om Laak men han vet hur man bär en hoodie. +1 Helt klart det roligaste avsnittet imo, sjukt ball när esfandieri drygar sig med stolen och dwan noterar det, varpå esfandieri svarar: "jag vet att jag gnisslar med stolen, men kan inte sluta" :lol: Skönt att Patrik satte dit Dwan i sista handen Citera
killerwolf Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 jag blev otroligt förbannad när esfarandi gnissla med stolen, gjorde han ju enbart för att psyka daniel. Klart det är hans bästa polare daniel är i en stor pott mot. Citera
Rebonius Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Hata DNs check-raise på turn i KJ handen. Gillar nog check-shove på river där bättre än de andra linjerna. Citera
Suron Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Hata DNs check-raise på turn i KJ handen. Gillar nog check-shove på river där bättre än de andra linjerna. Jaså, är det ordet linje som gäller nu... Fy fan vad jag hatar poker och alla fjantiga benämningar ibland. Range, linjer osv osv osv. Alla vill låta som om de är så kunniga men det blir bara löjligt. Nåja, det är väl så det ska vara. För övrigt så håller jag med om att Daniel förmodligen spelar mindre bra. Längre än så sträcker jag mig inte. Senaste avsnittet var underhållande. Citera
Bootliner Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Ja Rebonius är ju bara en random donk, det vet ju alla. Citera
Nidson Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Jaså, är det ordet linje som gäller nu... Fy fan vad jag hatar poker och alla fjantiga benämningar ibland. Range, linjer osv osv osv. Alla vill låta som om de är så kunniga men det blir bara löjligt. Nåja, det är väl så det ska vara. Hej och välkommen tillbaka, du har varit i koma i sju år. Idag är den fjärde maj år 2009. Citera
hoppamera Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Jaså, är det ordet linje som gäller nu... Fy fan vad jag hatar poker och alla fjantiga benämningar ibland. Range, linjer osv osv osv. Alla vill låta som om de är så kunniga men det blir bara löjligt. Nåja, det är väl så det ska vara. För övrigt så håller jag med om att Daniel förmodligen spelar mindre bra. Längre än så sträcker jag mig inte. Senaste avsnittet var underhållande. Vad hette det innan det kallades linje? Fackspråk kan vara bra att lära sig öht om man ska kommunicera med likasinnade... Citera
Lemiux Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 alltså, kan ingen bara skicka hem Lederer? tiltande å bara se på han. DN verkar ju inte va nån höjdare nuförtiden Citera
bananuz Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Jaså, är det ordet linje som gäller nu... Fy fan vad jag hatar poker och alla fjantiga benämningar ibland. Range, linjer osv osv osv. Alla vill låta som om de är så kunniga men det blir bara löjligt. Nåja, det är väl så det ska vara. För övrigt så håller jag med om att Daniel förmodligen spelar mindre bra. Längre än så sträcker jag mig inte. Senaste avsnittet var underhållande. Ja, kan inte alla hålla sig till "satsa" "lägga sig" eller "pass" så man förstår vad dom menar? Och så är det tre byten man kör med och inget annat. Citera
Metaddict Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Ja, kan inte alla hålla sig till "satsa" "lägga sig" eller "pass" så man förstår vad dom menar? Och så är det tre byten man kör med och inget annat. Sakta i backarna, här diskuterar vi Hold'em! Citera
Recommended Posts