tamtaram Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Aningen mer än $900k var det väl? Suck, men runt 460 var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Någon som vet hur mycket eastgate köpte in sig för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 är inget att sucka åt, var du som uttryckte dig fel.. flippar man för en halvmille så flippar man för 250k var, han rättade dig bara snällt. nu ska jag mumsa piroger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 är inget att sucka åt, var du som uttryckte dig fel.. flippar man för en halvmille så flippar man för 250k var, han rättade dig bara snällt. nu ska jag mumsa piroger ! Jag har $50 på stars, ska vi flippa om det för att se vem som har rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Jag har $50 på stars, ska vi flippa om det för att se vem som har rätt? Flippar vi om dina $50 så ställer jag upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 är inget att sucka åt, var du som uttryckte dig fel.. flippar man för en halvmille så flippar man för 250k var, han rättade dig bara snällt. nu ska jag mumsa piroger ! Mumsa pirog heter det, eller får du plats med två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyeless Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Härligt avsnitt... Eli gör en skön nersyning av durr med k hög. Eastgate försöker fånga bluffgubben degenyamine med sin J9. Heller inte attt glömma är danskens mycket starkt spelade AK när Barry 3betar hans CO raise på knappen (Doyle sitter normalt imellan, men han var och skrev om sin bok va?) och durr därefter lägger in lite döda pengar i potten. Trots alla dessa härliga spel tycker jag att Negreanu återigen svarar för avsnittets spel (krävs verkligen stora ballar för att raisa KQ där, eller är det kanske nåt annat som är litet?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Känns som det blir lite antiklimax nästa vecka. Hachem är för jävla självgod, Laak och Lederer är tråkiga nits. Får hoppas att Antonius kan clasha med en tiltad DN. Var iaf ett jävligt kul avsnitt att börja arbetsveckan med imorse, rätt skönt å se hur coola Barry och Durrr var vid jättepotten. Hade varit roligare att få se Hellmuth eller Laak förlora den potten...Tyvärr omöjligt eftersom Hellmuth max hade köpt in för 100k i det gamet och det säger sig ju självt att han inte kan sitta med mer vid bordet då efter en stunds spel ...Matteprof? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Tyvärr omöjligt eftersom Hellmuth max hade köpt in för 100k i det gamet och det säger sig ju självt att han inte kan sitta med mer vid bordet då efter en stunds spel ...Matteprof? Han hade dessutom sett till att skaffa EV-försäkringar som gjort att han max förlorar $20k och vinner $5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Jag har $50 på stars, ska vi flippa om det för att se vem som har rätt? Jag tar klave. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Brunson, Minieri, Laak, Durrr, Elezra, Baxter, Meltzer (the barracuda guy), Viffer enligt en post på 2+2. Stämmer inte överens med den här listan som postades innan. Patrik Antonius Michael Baxter David Benyamine Doyle Brunson Nick Cassavetes Ivan Demidov Tom Dwan Peter Eastgate Eli Elezra Antonio Esfandiari Barry Greenstein Phil Hellmuth Phil Ivey Phil Laak Howard Lederer Giorgio Medici Dario Minieri Daniel Negreanu Ilari Sahamies Bob Safai Sam Simon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Tyvärr omöjligt eftersom Hellmuth max hade köpt in för 100k i det gamet och det säger sig ju självt att han inte kan sitta med mer vid bordet då efter en stunds spel ...Matteprof? Nope, jag ska inte lira i HSP nästa vecka. Men å andra sidan så finns ju inte en enda svensk som någonsin gjort det så det känns inte så farligt. Jag får istället göra precis som du, sitta i kalsonerna och titta på när Durrr, Doyle, Ivey, Hellmuth, Barry och de andra stora leker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 In med Ghena! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 In med Nebbis, Jello och Saxin!! FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 In med Ghena! JA! Finspång representerat i HSP vore onekligen grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 edit; meh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Hade definitivt varit mer än överlycklig om någon av de där prinsarna kom in och cleanade hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 In med Nebbis, Jello och Saxin!! FYP Efter att ha sett vilken fantastisk entertainer Saxin var vid tv-bordet i EPT så tror jag tyvärr pokern kan komma i skymundan. In med xlars, SWE och Ken istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 52K bettet av Snurr var riktigt riktigt bra. Likaså 7,5K mot Eli. Bra balans i spelet och underhållande i jämförelse med ganska mycket standardspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Efter att ha sett vilken fantastisk entertainer Saxin var vid tv-bordet i EPT så tror jag tyvärr pokern kan komma i skymundan. In med xlars, SWE och Ken istället. Vilken ept? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Vilken ept? Köpenhamn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Det är en av mina högsta pokerdrömmar att få se Micke Norinder sitta och syna ner i HSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Eli Sammy DN Durr PA Gus Dario Ziigmund Ivey = ACTION Bort med alla tråkiga nits som spelar alla sina händer face up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Upprepar: ska bli jävligt intressant att se Lederer. Att de låter Laak komma in igen är ju bara för tröttsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 EliSammy DN Durr PA Gus Dario Ziigmund Ivey = ACTION Bort med alla tråkiga nits som spelar alla sina händer face up. Glöm inte den kanske lösaste av alla, Jamie Gold! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts