Bergmannen Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Episod 4 ligger ute på pokertube nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Episod 4 ligger ute på pokertube nu. mm, och detta avsnitt verkar riktigt bra. TD fullkomligt äger dom...han är ju överlägsen so far. Och jag är normalt inget fan av den dryga bratten... Doyle däremot, han e ju verkligen inte i zonen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Den som äger HSP är Gab Kaplan, utan han hade man fan inte kikat på det ens. durrrr är btw kung.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Den som äger HSP är Gab Kaplan, utan han hade man fan inte kikat på det ens. Håller med! Troligtvis den bäste "programledaren" man sett, alla kategorier. edit: Roligaste iaf, Roberto Vacchi är strået vassare overall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mastermind1916 Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Daniel Negreaneu suger ju verkligen, hans jj syn ar horribel pa floppen och han svaljer varje bete, vilket en nagorlunda kompetent spelare inser varav db-s bet pa turn. Sjalvklart betar man inte sa med ett drag!!! Vidare ar hans kroppssprak fantastiskt daligt, man undrar ju om han ens kan spela live poker. Varje gang han star infor ett svart beslut skriker hans mimik, OH FAN nu ar det tufft. Nota bene!! Notera hans kroppssprak han ar verkligen kass!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mastermind1916 Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 For ovrigt suger turnerings spelare, jag har aldrig tyckt det varit nagot markvardigt med dessa, vilket gestaltar sig i manga cash games, att klonka nagra turneringar kan vilken byfane som helst, men att konsekvent vinna i highstakes cash games ar mycket mycket tuffare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Doyles min när han klunkar grogg är bäst i detta avsnitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 DN spelar JJ handen skit dåligt? Nej DN överpottbettspushar turn? Nej DN limp/synar mkt? Ja DN spelar kasst? Dja Ganska kallt att spela en 400 bb-pott med JJ på den brädan. Dessutom värdelöst att limpsyna pre med A8o och förstås ännu sämre att checksyna med bottenpar på den floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kung Wilhelm Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Tom Dwan ser gråtfärdig ut efter handen med BG, lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 ja hade också varit gråtfärdig.. synd att man måste vänta en vecka tills nästa avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 "Sorry, this video is not available" wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 "A stiff jack & a cracker" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Förstår mig inte på folk som hyllar Gabe så mycket. Visst, han brukar ha 1-2 roliga grejer varje avsnitt, men så fort han försöker prata poker så vill man ju bara gråta bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Förstår mig inte på folk som hyllar Gabe så mycket. Visst, han brukar ha 1-2 roliga grejer varje avsnitt, men så fort han försöker prata poker så vill man ju bara gråta bajs. Vänta, du försöker allstå lära dig poker när du tittar på detta program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Vänta, du försöker allstå lära dig poker när du tittar på detta program? Alt leta saker som han vet bättre än någon annan.. Trodde inte någon hade missat att det är eurys "grej"!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Vänta, du försöker allstå lära dig poker när du tittar på detta program? Hur är det möjligt att ha så dålig slutledningsförmåga? Nej, givetvis inte. Men likförbannat så är det ju störande när en person som inte tänker poker särskilt bra försöker förklara hur världklasspelare tänker poker. Jag tror säkert de flesta människor skulle förstå varför man ogillade en sportkommentator som inte fattade "sin" sport så bra. Så eh...gå och dö. Alt leta saker som han vet bättre än någon annan.. Trodde inte någon hade missat att det är eurys "grej"!? Försök inte låtsas om att du tycker att det är särskilt utmärkande för mig att störa mig på Gabe. Det är rätt vanligt. Vidare så har du så klart inte fattat någonting om mig. Det finns ingen anledning att aktivt leta upp sådant som flyger in genom fönstret och prydligt lägger sig på tallriken framför en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Vidare så har du så klart inte fattat någonting om mig. Det finns ingen anledning att aktivt leta upp sådant som flyger in genom fönstret och prydligt lägger sig på tallriken framför en. Haha, jag måste ge dig att du är jävligt rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Jag tror säkert de flesta människor skulle förstå varför man ogillade en sportkommentator som inte fattade "sin" sport så bra. Så eh...gå och dö. Känner på mig att det är lite skillnad på att kommentera VM-final i fotboll och kommentera ett program som är gjort endast för underhållning. Tror ca 1% av alla som kollar på programmet håller med dig i dina analyser angående att Gabe är irriterande. Sen är det ganska roligt att du hackar på andras pokerkunskaper när det är ganska välkänt att du är en ganska dålig pokerspelare. Stridsfisk är vad du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 PE raise 3,3k, BG raise 12k, TD raise 33k OOP. BG call. flop JT3 TD bet 46k Gabe: "Tom Dwan kan ha AQ, AK, 66 eller 77" eeeh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 tycker senaste säsongen är mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Bra avsnitt. Durrr äger vidare. Synad han torska sin AA hand. Men det kanske skapar ett roligare spel om durrr är lite back och BG sitter djupt. Jag gillar Gabe. Han är rolig och vet lite om poker. Spelar lixom ingen roll tycker jag om han tänker fel ibland, om han nu gör det. How would I know. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 PE raise 3,3k, BG raise 12k, TD raise 33k OOP. BG call. flop JT3 TD bet 46k Gabe: "Tom Dwan kan ha AQ, AK, 66 eller 77" eeeh? Han menar ju att han kan ha en vid range, han sätter ju inte honom på exakt de händerna. Tyckte det var ganska insiktsfullt för att vara gabban. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Han menar att han kan ha en vid range, han sätter ju inte honom på exakt de händerna. Tyckte det var ganska insiktsfullt för att vara gabban. Tror inte Dwan hae varken AQ, 66 eller 77 i sin range mot Barry där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Tror inte Dwan hae varken AQ, 66 eller 77 i sin range mot Barry där.. Åfan? Är durrrr polariserad till stål och "luft" menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Tänk vad kul det hade varit om dom hade spelat lite riktig poker, dvs PLO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts