Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fy fan så klantigt att vända upp KJ, man ser verkligen hur lack Daniel blir :-P Känns iofs tveksamt om Casaveti hade tänkt ställe som han säger. Dock ser man ju hur Howard mår dåligt av det medans Phil mest stimmar bort det.

Postad

Om jag går på en fotbollsmatch vill jag inte se spelarna hoppa längdhopp eller ta fram ett schackbräde. Satan vilka tråkiga nits och pajasar, blir spyfärdig när Laak och Esfandiari drar igång. Armhävningarna spolade jag tom förbi, kändes både tråkigt och pinsamt.

Postad
Inte sett klart avsnittet, men visst fan måste limp/raise med :Aw: :Aw: utg med så stora effektiva stackar vara helt värdelöst?

Tycker jag har sett det en massa gånger nu. Förstår heller inte vitsen, känns urkallt.

Postad
Tycker jag har sett det en massa gånger nu. Förstår heller inte vitsen, känns urkallt.

Verkligen. Förstår spelet till viss del med mycket kortare stackar, säg ett aggressivt bord i en turnering, men här är det bara dåligt.

Postad

Kaplan verkar inte ha full koll på benämningarna, när durrrrrrrrrrr 4-bettade sa han 4.bet... Fö blev lite bättre när durrrrrrr kom in iaf, och trailern man sett i Antonius - Laak handen fattar man ju lite nu varför han hittar synen..