ackeman Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Instämmer med tidigare talare, Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yxa00 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 grattis grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonathana1 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 GRATTIS!!! Du förtjänade det verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thelema Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Här kommer jag hem vid halvfem på morgonen, redo att krama kudden. Precis när huvudet sjunker ned så där skönt, ögonen sluts och John Blund knackar på så säger maken: -Du, Ola vann förresten. Jag blev ju klarvaken och ville veta allt! Stort grattis, en mycket välförtjänt vinst till helt rätt person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Med risk för att bli tjatig, grattis........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Stort grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Bra gjort, GRATTIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Stort, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Grattis!! (ECO, ECO, eco, eco... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Detta kan mycket väl vara den tråd på PF som är meningslösast att läsa alla inlägg i.... Men det gör inte Olas bedrift mindre värd att uppmärksammas, så: Grattis! Mycket kul! Helt ärligt så blev jag själv förvånad över att jag blev så glad över detta som jag blev. Hade någon för en vecka sedan frågat mig hur glad jag skulle bli om Ola vinner SM så hade jag väl svarat att det vore kul. Men nu, med facit i hand inser jag att jag blev väldigt glad och att jag tror att detta är bra för pokern i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Grattis!! Betyder det här att QoS också kan vinna SM eftersom han slagit Ola och alla oss andra gamla moderatorer i en texasgryta 2005? Sweet memories Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Grattis Ola! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Stämmer in i hyllningskören!Verkligen roligt! Äntligen ett bevis på att poker är ett skicklighetsspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IlBuono Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Stort grattis, Ola! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 coolt som fan. Hur mycket deg blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QuantumSatis Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Grattis! Ingen torsk på Tallin inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Grattis!! Betyder det här att QoS också kan vinna SM eftersom han slagit Ola och alla oss andra gamla moderatorer i en texasgryta 2005? Sweet memories Så mycket tur finns inte Johan Många roliga minnen har man, inte minst kyparnas min på BarCelona Men sjukt kul att du vann Ola! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts