TotalFarsa Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 QoS sover uppenbarligen så vi tar väl snacket i den här tråden /TF Citera
Papa Kubo Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Ska man behöva pilla rubrik och allt sånt skit på egen hand nu? Citera
flibben Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 haha, tungt kubo, tungt Någon som åkt på någon hårding än då? jag ligger + för tillfället ! Citera
Clarre Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 En liten fråga. Jag har inte spelat på 24h efter uppdateringen och undrar: Ser man inte i info-rutan när folk åker ut nu längre? eller är det en inställning... Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2005 Ska man behöva pilla rubrik och allt sånt skit på egen hand nu? Fan vad rubrikpill alltid svider flibben, vaddå? Vinner inte den som ligger average genom hela turneringen? /TF Citera
Avsaknad Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 blev en kort turnering denna gång..all-in på turn med med KK på låg bräda o fi sitter självklart på AA..hej o hå Citera
Papa Kubo Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Clarre, verkar som att man bara får meddelandet i chatten då det är någon vid ens eget bord som åker. Lite trist. Citera
flibben Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 flibben, vaddå? Vinner inte den som ligger average genom hela turneringen? /TF Det går säkert att komma tvåa på det sättet iaf Citera
Clarre Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Clarre, verkar som att man bara får meddelandet i chatten då det är någon vid ens eget bord som åker. Lite trist. Jo, det var ju en av de bra sakerna med 24:ans turneringar. Citera
flibben Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 friskt vågat hälften vunnet! (och tydligen hälftne förlorat, eller ja, allt tillochmed, för där försvann jag när jag tyckte att quizz_kid bluffare ) Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2005 Jaja, hejdå Kubo! Kanske ses på finalbordet!!! /TF Citera
eurythmech Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Torskade ut som #111 88 på knappen, någon större stack (tror det var EvilPTP) höjer till 500 (mörkarna var nog 75-150) och jag bestämmer mig för att syna. Floppen ger mig inget set, men däremot backdoor drag till hjärterfärgen och en hålstege. Förutom mellanparet då. Han bettar 700 eller så, jag slår om. Fi visar KK och jag lyckas inte dra ut. Citera
Joshua Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Åkte med KK när min medspelare klonkade stegen på rivern. Snyft. Nu ska jag slaska lite fler turneringar... Citera
yankeee Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Hade TT på knappen höjer lite, bb synar. Flopp är 357 tror jag. Han går all-in , jag callar. Han har 33 på handen Citera
Gyre Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Kalla kort so far, dax att dra igång nu efter pausen, ligger på respektabla 4.9k marker. Citera
QoS Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Hade möte med dom andra stortomtarna som drog ut på tiden. Och nu åkte jag ut... - QoS Citera
parre Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Spelade finalbord i en femdollars-MTT på Prima samtidigt som Scoop så jag sket i Scoop och slaskade vilt och åkte. Vann dock 200 dollar på Prima Citera
QoS Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Btw, jäkligt kul att det blev så många spelande! - QoS Citera
MorganSthlm Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Btw, jäkligt kul att det blev så många spelande! - QoS Hur många brukar det vara? *orutinen lyser igenom* Citera
demme1 Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Ujuj vad segt det går. Började kvällen med två förstaplatser och en tredje i Sit&Go så jag fick upp förhoppningarna. Men fy faen vad det vände. Inget alls att spela på Citera
MorganSthlm Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Ujuj vad segt det går.Började kvällen med två förstaplatser och en tredje i Sit&Go så jag fick upp förhoppningarna. Men fy faen vad det vände. Inget alls att spela på Det vände på femman såg jag... Citera
QoS Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Hur många brukar det vara? Runt 100, kolla rankingen. Kul med folk! - QoS Citera
wolf Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Pkte nu med A6, höjde i tidig position ( hade bara c:a 10k, 500/1k blinds), knappen, storstacken, sätter mig all in. drar mig spontant mot foldknappen, men bestämmer mig sedan för att han bara kör med mig, synar och han visar AK såklart Citera
MorganSthlm Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Då var man ute på plats 40. Översta tredjedelen igen men inga pengar... Story of my tourney life... Citera
Recommended Posts