Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu har du chansen att tjäna upp till €5000 i bonus under våran 100%-250% Spring Reload Bonus-kampanj mellan 25 April och 25 Maj!

Välj mellan fyra olika Spring Reload bonusar och få från €20 upp till €5000 som bonus. Du har 30 dagar på dig från din insättning att tjäna ihop antalet VIP poäng som ger dig rättighet till din bonus.

Din bonus utbetalas till ditt spelkonto efter 30 dagar från din insättning förutsatt att du tjänat in 10VIP per insatt EURO, eller direkt efter du har tjänat in antalet VIP poäng som den bonus du valt kräver.

För fullständig information och reload koder gå till http://www.24hpoker.com

Mvh,

24hPoker.com

Postad

Om jag vill sätta in €1000 måste jag då spela ihop 10.000 VIP för att få någon bonus alls?

Jag hinner aldrig spela ihop så många VIP på en månad, men att göra en insättning på €300 känns inte som man kommer så lång med på typ €1/2

Postad

Du kan välja mellan 4 olika bonusar, 2 uttav dom betalas ut efter 30 dagar från insättningen och då får du så mycket i bonus du har spelat ihop VIP poäng, 10VIP motsvarar €1, och med dom 2 resterande bonusar måste man spela ihop, inom 30 dagar från insättning, antigen 3000 VIP eller 10 000 VIP att få bonusen utbetalt.

Mvh,

24hPoker

Postad
  schenker säger:
Kan man cleara mer än en bonus?

3. You can use different reload bonus codes in Spring Reload Bonus period. When you use several bonus codes, the bonuses are cleared in chronological order.

Postad

Jag körde 500€ bonusen (spring24h) när jag satte in pengar och det såg ut som att allt blev rätt.

Började köra på cardroom 2 och förde över pengarna dit, och angav bonusen igen men det verkar inte som att jag har någon aktiv bonus där.

Funkar inte bonusarna med cardroom2?