EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Då var hyran betald och uttag gjorda. Nuvarande rulle : $688 dollar. Har tagit en stepped bonus på 1000. Release om 250. Börjar idag lira , skall ta första bonusen genom att ösa don turbos tänkte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Så. Nu startar v i första settet för för att kunna räkna ut hur fort det går och hur många vi därmed skall kunna spela per dag! Start av set: 12.48 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Vilken nivå spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Klar 13.16 Går snabbt.. men fy fan va dålig det gick. Ger det ett set till. Går det lika sjukt nu så blir det inte turbos iaf! Funderar dessutom på att byta nätverk till stars,ipoker eller cake.. cake vore perfa om det bara e spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Testade att spela turbos tidigare i veckan, men tyckte precis som du att det gick alldeles för fort. Det blev bara ett allin krig på slutet, och hoppas på turen. Hur många kör du per set? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Nästa set startade : 13.22 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 och slutade 13.58.... hmmm vann alla i detta set.. får fortsätta lira lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Jag spelar just nu bara 4 per set. Då jag spelar regs så blir det typ så många som jag får upp till runjt 20 st.. Men på ongamme får du vara glad om du får upp 10 st numera... Vanliga sngs blir upp mot 30st.. Spelar vanligen 20-50 nivån. men just nu är det 10 för jag har inte lirat turbos dons på ongame innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Ett set av 4 tar ca 30 min. Det betyder att en don tar ca 20-25 min. Det betyder att man kan ta 2 set i timmen med eller mer med conts. säg att jag hinner med 9 per set då man spelar turbos i början. det ger 45p/30m=90p/h. Lirar man 5h om dagen blir det 450-500 p per dag...Segt fan. Vill upp i nivå 50 dollar turbos hade varit fint.. Hmmm.. Men får kanske nöja mig med detta i början nu tills rullen e byggd.. HIT MED SKATTEN FAN! Vill börja med NL också.. ska fan köpa stox medlemskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Nästa set startar 14.33. Ökar antal till typ?st.. BR: $700 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Nick på Ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 BR$690 Hmm Sista settet klart 15.11... 8 st. Gillar inte riktigt don turbos trots att det går ok... Anledningen är väl det att man intge kan vinna några pengar då man spelar det på ongame med deras rake.. man måste isf se till rb.... sKALL CHANSA MED ETT SET VANLIGA SNGS IST.. Fitt caps lock.. orka radera licksom.. Spelar btw på en netbook pc.. aspire one därför jag stavar som en idiot. Kör ett set med vanliga 10 dollars sng reg struktur nu.. Nöjer mig med typ 17st.. Br$492 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Nick på Ongame? det jag spelar på nu är tys0n06 eftersom det är redkings Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Då har vi satt upp HM igen och hoppas databasen skall fungera. Rulle: $668 Spel: TurboDons 22-54 & NLsh30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 GL med liret... Var snäll mot Skanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 25 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2010 Comeback igår. Nytt inlägg kommer efter setet jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts