Gå till innehåll

Partyjack - Tillbaka på kända jaktmarker.

Partyjack

Vad gäller för dig?  

62 medlemmar har röstat

1. 1. Vad gäller för dig?

• Det skulle vara skoj med ännu en 2,5/5-DB och jag kommer hjälpa till med kritik och analyser.
      39
    • Nej för fan, nu är det alldeles för jävla mkt dagböcker från SvS.
      23

Recommended Posts

Inte ens 1 kg jordnötter från Willys är mer nötigt än Two and a half men! Nytt avsnitt släpptes i natt!

P.S Det finns alltså personer i vår ålder som fortfarande följer serier på "vanlig" tv....:)

Det finns alltså personer i er ålder som följer denna smörja. Jag rankar den strax över "våra värsta år" som jag spyr på. Förutsägbar paus-tv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte ens 1 kg jordnötter från Willys är mer nötigt än Two and a half men! Nytt avsnitt släpptes i natt!

P.S Det finns alltså personer i vår ålder som fortfarande följer serier på "vanlig" tv....:)

Tycker det är riktigt bra faktiskt.

Visserligen väldigt kommersiellt att följa allting på vanlig tv, hade en period för något år sedan när jag tankade ALLT (av intresse) för att få se det så fort som möjligt.. Tex Prison Break var en sån som alltid följdes på utsatta dagar varje vecka, men nu har jag blivit mkt mer laid back och följer det enbart när det visas på "riktig" tv.

Det finns alltså personer i er ålder som följer denna smörja. Jag rankar den strax över "våra värsta år" som jag spyr på. Förutsägbar paus-tv.

Tycker nog att förutsägbarheten är lite av skönheten i programmet, man behöver inte vara engagerad, man kan komma in när som helst i handlingen för att ändå få sig helt avslappnad underhållning.

Dock förstår jag vad du menar, det känns lite väl "cheezy" men tycker ändå att sköna karaktärer gör det riktigt underhållande.

Tjejen och jag drog iaf i oss en fin kycklingsallad, riktigt kanon med bara klubborna som är mkt saftigare osså en massa goa grönsaker och en taco-dipmix+creme fraiche som dressing.. Slår verkligen inte fel ut.

Vi försökte också locka fram våren med att pröva en av GBs glassnyheter, Ben&Jerrys sandwich-variant blev det.. Verkligen ingen höjdare, vi åt en liknande från klassiskt amerikanske "Oreon" med kakbitar i när vi var i Florida och den var riktigt fin faktiskt.

GBs/Ben&Jerrys variant var bara allmänt översöt, torftig och övermäktig.

Ska gå ner och fixa tvätten färdigt för kvällen sen blir det en livestream när Almtuna ska försöka ta en plats i kvalserien borta mot Mora, bredvid kommer det åka upp en del turrar.. Har inte kollat upp utbudet men har ett stort turresug som måste släckas. Blir nog sverigerankingen iaf, tänker passa på när jag är lite rungood.. Brukar alltid bli RIKTIGT rövknullad på sverigerankingen, alltid nån idiot som synar av hela stacken på tre gator med underpar och settar river eller dylikt.

Länk till kommentar

De roliga turrarna började kl 20 och senare, värmer upp med lite cash tänker jag.

Hittar ett kanonbord med flera fina fiskar, upptäcker under denna hand att det är potlimit.. Som jag av någon anledning bara inte orkar med, TROTS att det alltid är smockfullt med fisk kring borden.

Men vad är det som händer med att folk bara kastar sina pengar efter mig just nu??

***** Hand History for Game 961830342 *****

$500 PL Texas Hold'em - Tuesday, March 3, 18:54:58 ET 2009

Table Diana Turbo 38 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Partyjack ( $992.5 )

Seat 3: Grabwatch ( $494.24 )

Seat 5: Nyborjare_ ( $1342.2 )

Seat 2: lassew ( $484.67 )

Seat 4: Norea ( $366.65 )

lassew posts small blind [$2.5].

Grabwatch posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Kc Ks ]

Norea folds.

Nyborjare_ calls [$5].

Partyjack raises [$20].

lassew folds.

Grabwatch folds.

Nyborjare_ calls [$15].

** Dealing Flop ** [ Kh, Js, 4c ]

Nyborjare_ checks.

Partyjack bets [$40].

Nyborjare_ raises [$167.5].

Partyjack raises [$414.37].

Nyborjare_ calls [$286.87].

** Dealing Turn ** [ 4d ]

Nyborjare_ is all-In.

Partyjack is all-In.

** Dealing River ** [ 9c ]

Partyjack shows [ Kc, Ks ] a full house, kings full of fours.

Nyborjare_ shows [ Kd, 9d ] two pairs, kings and nines.

Nyborjare_ wins $349.7 from side pot#1 with two pairs, kings and nines.

Partyjack wins $1977.5 from the main pot with a full house, kings full of fours.

Länk till kommentar

Hur kan man inte gilla Al Bundy? "No Ma'am" var ju klockrent, och citatet "Back when a man could still kill his dinner with his Buick" är supermacho och riktigt inspirerande.

Grattis till en bra start på månaden PJ. Jag hejar på dig.

Mitt skit verkar ha släppt någorlunda nu.

Jag blir bara utdragen ett par ggr per timme.

Länk till kommentar

Hur kan man inte gilla Al Bundy? "No Ma'am" var ju klockrent, och citatet "Back when a man could still kill his dinner with his Buick" är supermacho och riktigt inspirerande.

Grattis till en bra start på månaden PJ. Jag hejar på dig.

Mitt skit verkar ha släppt någorlunda nu.

Jag blir bara utdragen ett par ggr per timme.

Hehe, är inget Al Bundy-fan personligen tyvärr..

Men utdragen ett par ggr per timme är nästan vad man får räkna med när man har såna jävla synidioter kring bordet som man har på vår nivå. :P

Skämt åsido, anade väl att din översettning mot mig var vändningen. ;)

Det var ju redan en bisarrt lång breakeven-streak för dig, du ska ju slå nivån rejält hårt egentligen.

Hoppas du förstår att de e sjukt kul att läsa din dagbok, grattis till den fina starten på månaden. Har 1k på Unibet på att de här ska bli din bästa månad, bra spel va?

Kul att höra att du fortsätter läsa.. Antar att de få östhammarsbor som läser här uppskattar det lite extra då jag brukar ta upp lite lokala förmågor och förteelser då och då. :)

Mja.. Jag har lite inside information som starkt tyder på att det inte kommer bli rekordmånad tyvärr. hehe

Ska till Sälen med familjen och några vänner till dem nästa helg, sista veckan i månaden ska sen jag och tjejen till London i 4-5 dagar också.. Men om detta var med i oddsberäkningen hos Unibet så var det såklart ett bra spel med den här starten! :D

Tvivlar starkt på att jag kommer orka upp i 48K som är mitt CG-rekord, gör jag ens nära 30K så är jag grymt nöjd mtp hur lite speltimmar jag kommer hinna få in.

Men det är skönt att du tror på mig, det får bli rekordmånad i April istället! ;)

Har iaf börjat turneringarna halvhyggligt, dubblat stacken i en stor $11-turre på Stars och lite under startstack på en $24 på FT.

Sverigerankingen har jag absolut noll förväntningar på.. Har spelat den åtskilliga ggr och ALLTID alltid alltid blir jag rövknullad senast strax före bubblan. Så där är jag nöjd om jag får vara med en liten stund ungefär. :)

Droppade några hundra på cashgejmet sen, står på +12008:- för månaden - förutsatt att jag inte cashar på Sverigerankingen.

Länk till kommentar

Ja, det var en riktigt vidrig swing. Aldrig haft en så lång BE-sträcka på 3 år.

Jag har sprungit sunkigt förut, men jag trodde trodde inte det var möjligt att springa så skämtaktigt dåligt.

Att det kan hända på en nivå som 2.50/5 är riktigt sick.

Jag har under perioder tiltat som en jävla apa och betett mig som en 5-åring i chatten, så jag passar på att kapa din DB och ber om ursäkt till alla om jag varit dryg.

4k+ på 100h i feb. Skämmigt ffs! :ola:

Länk till kommentar

Ja, det var en riktigt vidrig swing. Aldrig haft en så lång BE-sträcka på 3 år.

Jag har sprungit sunkigt förut, men jag trodde trodde inte det var möjligt att springa så skämtaktigt dåligt.

Att det kan hända på en nivå som 2.50/5 är riktigt sick.

Jag har under perioder tiltat som en jävla apa och betett mig som en 5-åring i chatten, så jag passar på att kapa din DB och ber om ursäkt till alla om jag varit dryg.

4k+ på 100h i feb. Skämmigt ffs! :ola:

Man får väl se det som något positivt att man kan springa ap-dåligt över så lång tid och ändå gå marginellt plus.

Det behövs fan inte mycket pokerkunnande för att slå nivån över längre tid, jättefiskar som Sofipropp och TANDKRÄM gör säkerligen hyfsade pengar mtp deras hårdgrind liksom.

Jag har inte lidit något av ditt whine, är precis likadan själv i perioder.. Det är ett ganska bra sätt att jobba sig ur det jobbiga mentala i en badstreak imo.

Länk till kommentar

Haha.. Riktigt sköna sätt jag åkte ut på.

Sverigerankingen först och främst, UTG-limp för 100 med 1800 i stacken (!).

Jag slår till 400 med AA i mittenpos, UTG synar (!!) för 400.

Floppen kommer två klöver och skiten åker in mot fi som floppat set med sin 33. WP.

I Stars-turren gjorde jag en väldigt udda syn, var ganska short, typ 15BB. Fi täckte mig precis och gjorde ett så förbannat dåligt spel när han ställer 17-20BB rakt ut från SB. Man vet ju att det ALDRIG, aldrig, aldrig är en bra hand, jag tittar ner på 97 i ruter och bara för att slå han på näsan och visa vilken skit han har tar jag synen.. Fi visar då 86s såklart, floppen är helt clean men han hittar en runner-färg.

På stars mjölkar jag ett set på QT4 med TT, fi springer in en ruterfärg med AJ i ruter.. Han hade en doublebelly buster hela vägen så där kan jag väl knappast klaga.

Tråkigt med turrepoker, jag vill ju köpa in och stacka tillbaka potterna jag förlorar.

Länk till kommentar

Var och lämnade närmast enorma mängder urin och blod imorse.. Skönt iofs att veta att de kollar ALLT som kan vara fel.

Sen har jag sprunigt och hattat med tvättstugan och smågrindat lite.. Tycker det är lite småjobbigt att ha saker att göra runt omkring när man ska försöka hitta grinden.. Svårt att komma in i rytmen på något vänster.

Droppade iaf 1200 tot på 1½ timme på morgonen, mestadels småpotter.. Främst till Simon99 (65/25/3) som verkade floppa nöt varje gång han var inne och kladdade på en pott, vilket var väldigt ofta.

Efter lunch ska tjejen och jag till Uppsala, hon hade lite ärenden att springa till hennes jobb därinne.. En annan är lite småsugen att hitta klädshoppingen hör och häpna. Har ett par presentkort kvar sen jul som jag ska bränna av på något riktigt onödigt tror jag.

Ikväll skulle iaf tjejen på något möte med jobbet, så här kommer det bli grind och sista playoffmatchen för Almtuna.. Kanske så att jag går helt på grinden om jag fortfarande är back då.

Länk till kommentar

Tröttnar du på att shoppa medans tjejen springer runt är det bara ringa och komma förbi på en kaffe. Bor 5 min från buss torget.

Ahh.. Det låter nice, inte idag dock.. Blir en turbo-shop idag iom att hon ska hem på mötet ikväll. Men en annan gång är det inte omöjligt att jag tittar in!

En gång i livet att ma12 inte klonkar ihjäl sig mot en nu då!

Satt precis och tänkte samma sak, han har tagit typ 800 av mig redan.. Brutalt dålig.

Länk till kommentar

Segt. Han verkar ha godmode aktiverat iaf. Let us gogogo!

Dagens lektion är iaf; 70/20-fiskar är inte så jävla roliga att ha o göra med om man floppar luft varje gång mot dem..

Blir galet frustrerande när han donerar sjukt till alla runt bordet, men när jag ska in och kladda så floppar han alltid stål typ.

Ser ut som att jag fixar tillbaka något som var ett monsterback till -1500 om inget udda händer de sista 10 innan vi drar till Uppsala..

Mer grind ikväll utan tvekan!

Länk till kommentar

Jagade på ganska bra de sista 15 minutrarna och jobbade tillbaka ännu mer och står nu på -400:- för dagen. Helt okej eftersom hålet var över 3K vid något tillfälle.

Hoppas det finns lika gott med fisk nu som imorse, det vankas två timmars grind innan hockeyn drar igång.

Roligaste notisen var att jag krockade med Ola Andersson (tv-fotbollskändis och ex-gnagare/uppsalabo) på Waynes Coffee. Helt klart en av sveriges bästa idrottsexperter inom sport på tv öht under den tiden han jobbade där.

I övrigt en snabbt avverkad visit i Uppsala, slasksuget sitter i starkt sedan imorse!

Länk till kommentar

Vaken tidigt idag, det ska konsumgrindas. :)

Chefen ringde igår på sitt allra fjolligaste humör, och sin allra försiktigaste röst (han insåg att hans misstag börjar rinna över): "Joo, du förstår.. Imorgon ska ju du jobba 8-14, men det har visst blivit dubbelbokat.. Cecilia ska också jobba.." (punkterna i detta sammanhang är 5-10 sekunders pauser där han ligger och steker som fan).

"Men jag tänkte att du kan ju komma och jobba ändå.. Du kan ju ta hand om städningen"

"Ja men det är ju det jag har gjort de senaste tre veckorna som vikarie för DieselDoris". Svarar jag.

"Ja precis.." (man riktigt hör hur dum han känner sig).

Tänkte här fråga "Vad fan ringde du för då?".

Men icke, drog istället nytta av situationen.. Åkte ner och handlade 15-20 min senare och påpekade det att städningen är helt klart färdig innan lunch.. Därför vore det onödiga omkostnader för företaget att låta mig gå och skrota i ytterligare ett par timmar. Mycket fint lirkat av mig, vilket gör att jag kan dra mot Gävle 1½-2 timmar tidigare för att ladda för kvartsfinalen ikväll. Nackdelen med att ha en mesig töntchef är att han är mesig och töntig.. Fördelarna är många, många fler.

Så vi tänkte värma med lite NHL09 som vanligt, kommer bli jävligt roligt sen med riktig match.. Slutspelshockey är ofta något speciellt.

Almtuna slog ut Mora igår också, har ju följt dem en del under året.. Trots en ordinarie center borta igår så var det närmast utklassning. Tycker de hade grym kontroll hela matchen.

Tror också de slår Växjö efter tre matcher, och kommer förstås bli en strykpåse i Kvalserien. Men en mindre slagpåse än vad Västerås var ifjol tex, de kommer säkert kunna ta en hel del poäng på hemmaplan tex.

Nu ska jag mentalt förberedda mig för 4 timmar med mopp, sopborste och städmaskin..

Länk till kommentar

Tror jag frågat förr men gör det igen, ingen av dig eller joggy som vill köpa en spelrätt? eller om du känner någon annan nisse som vill börja lira.

Lagt ut min på klubbens hemsida idag jag är billigast av alla! :mrgreen:

Edit: såld på 10 min :)

Länk till kommentar

Tror jag frågat förr men gör det igen, ingen av dig eller joggy som vill köpa en spelrätt? eller om du känner någon annan nisse som vill börja lira.

Lagt ut min på klubbens hemsida idag jag är billigast av alla! :mrgreen:

Edit: såld på 10 min :)

Hehe, ajfan.. Hur mkt fick du för den?

Är ändå lite osäker, känns som att jag lika gärna kan hyra från år till år då kostnaden blir ganska precis samma.. Bara det att jag inte behöver bekymra mig om att sälja skiten när/om jag tröttnar på att spela. :)

Tänker KNAPPT kommentera ishockeyn igår.

Det såg väl ut ungefär som jag hade kunnat tänka mig inför matchserien, FBK ställde upp långt hem och väntade på Brynäsarna som lär vara bland de uddlösare lagen i europa.

Det har varit ett problem hela säsongen att man aldrig riktigt klarar av att föra en match, med ett få undantag.

Sen är ju FBK faster, harder, stronger med grov marginal också..

Tycker ändå brynäsarna gjorde vad man kunde vänta sig, det sköts som vanligt alldeles för lite.. Men det var bra gas större delen av matchen och smällde på ganska bra.

Dock har vi ett enormt problem i laget, det är att vi har alldeles för många forwards/centrar som ALLTID står still när de får pucken. Det är egentligen bara Widing som ALLTID har fart när han får pucken.. I övrigt blir det extremt stillastående mellan varven.

Men som sagt, ska inte sunka sönder dagboken för er som bara är pokerintresserade.

Var och handlade hos konkurrenten Hemköp här på morgonen, känner sedan tidigare en kvinna som jobbar där från den lilla, lilla byn jag är uppvuxen i. Hon rev tag i mig direkt när jag kom innanför dörren; "Kristoffer, Kom med här!" Trodde jag skulle bli anklagad för snatteri eller något liknande.

Dock var det hennes chef som ville prata med mig och erbjuda mig jobb där..

Tackade ganska bestämt nej, men sa att hon kunde höra av sig igen om det blev panik.. Så kunde jag fundera på det igen, känns som att jag precis tagit mig ur heltidsjobbandet och har precis kommit igång med pokergrinden på nära på heltid.. då känns ett nytt jobb inte helt hett. Men som jag sa, man måste väl vara lite småpuckad för att tacka nej till ett jobberbjudande i dessa tider. :)

Idag kl 12 drar jag igång en lång och grym konsumgrind.. Känns sådär faktiskt.

Ska grinda på lite till dess.

Länk till kommentar

Tv-pucken-Widing :)

Hmm.. Den fattar jag faktiskt inte.. Det är inte så att du tänker på "nollkontroll på puck/klubba/skridsko/medspelare/motspelare-Widing"?

Även känd som i förkortningen "Damp-Widing"..

Tv-pucken-Widing är jag nog för tiltad för att koppla meningen med.

Avslutar just nu en riktig jäävla mardröms-session.

Alltid lite farligt att gå på grinden kort innan jag ska gå till jobbet, springer jag på lite motrigg i början så är det väldigt lätt hänt att jag spewar igång lite och börjar bluffsyna som fan.

Det är den absolut största läckan i mitt spel som det känns just nu, jag måste lära mig att ta det lugnt och inse att jag måste kunna ta en back-sittning ibland.

Började lite småäckligt, tycker båda dessa är totalt omöjliga att komma ifrån.. Den första är mot en 72/25/2-fisk. Den andra mot en 55/24/4-fisk.

***** Hand History for Game 964352702 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 09:30:00 ET 2009

Table Diana Turbo 22 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 2: kennethott ( $262.5 )

Seat 3: jibica ( $946.3 )

Seat 5: Partyjack ( $1086.28 )

Seat 1: SABOR ( $319.93 )

Seat 4: TILTO ( $1067.58 )

Partyjack posts small blind [$2.5].

SABOR posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 7c Tc ]

kennethott calls [$5].

jibica calls [$5].

TILTO folds.

Partyjack calls [$2.5].

SABOR raises [$15].

kennethott calls [$15].

jibica calls [$15].

Partyjack calls [$15].

** Dealing Flop ** [ Ts, 7d, 6h ]

Partyjack checks.

SABOR checks.

kennethott checks.

jibica bets [$60].

Partyjack raises [$255].

SABOR folds.

kennethott folds.

jibica is all-In.

Partyjack calls [$671.3].

** Dealing Turn ** [ 6c ]

** Dealing River ** [ 5s ]

jibica shows [ Td, 6d ] a full house, sixes full of tens.

jibica wins $1917.6 from the main pot with a full house, sixes full of tens.

***** Hand History for Game 964364115 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 10:04:44 ET 2009

Table Diana Turbo 22 (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: pb30 ( $562.82 )

Seat 5: Partyjack ( $1532.57 )

Seat 2: gwada7 ( $411.97 )

Seat 3: pk72 ( $181.83 )

Seat 4: TILTO ( $1140.84 )

pb30 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Qh Ah ]

gwada7 folds.

pk72 raises [$20].

TILTO calls [$20].

Partyjack raises [$87.5].

pb30 folds.

pk72 calls [$70].

TILTO calls [$70].

** Dealing Flop ** [ 5h, Qs, 9h ]

Partyjack bets [$206.25].

pk72 is all-In.

TILTO calls [$206.25].

** Dealing Turn ** [ Jc ]

Partyjack is all-In.

TILTO is all-In.

** Dealing River ** [ 5d ]

TILTO shows [ 8d, Tc ] a straight, eight to queen.

Partyjack shows [ Qh, Ah ] two pairs, queens and fives.

Partyjack wins $391.73 from side pot#2 with two pairs, queens and fives.

TILTO wins $1910.52 from side pot#1 with a straight, eight to queen.

TILTO wins $542.99 from the main pot with a straight, eight to queen.

Game#964364458 starts.

#Game No : 964364458

Sen börjar jag bluffsyna, VARFÖR skulle en 60/2/1 (500 händer - SICK) helt plötsligt bluffa med hela stacken på river här? Jag är så jävla dum i huvudet.

***** Hand History for Game 964389239 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 11:09:23 ET 2009

Table Diana 9 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 4

Seat 1: sematisck ( $1246.64 )

Seat 2: Partyjack ( $957.5 )

Seat 4: chippy0067 ( $1217.2 )

Seat 5: skroten ( $409.05 )

chippy0067 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 9h 8h ]

skroten calls [$5].

sematisck folds.

Partyjack raises [$22.5].

chippy0067 folds.

skroten calls [$20].

** Dealing Flop ** [ 8d, Jd, 8c ]

skroten checks.

Partyjack bets [$41.25].

skroten calls [$41.25].

** Dealing Turn ** [ 6c ]

skroten checks.

Partyjack bets [$120].

skroten calls [$120].

** Dealing River ** [ 5d ]

skroten is all-In.

Partyjack calls [$222.8].

skroten shows [ Kd, 6d ] a flush, king high.

skroten wins $808.1 from the main pot with a flush, king high.

Game#964389632 starts.

#Game No : 964389632

I övrigt såg det ut så här hela passet, jag floppar supermonster-draget.. Blir knullad av någon slags pipa eller bakdörr och betalar av allt för ofta.

Här känns det ändå som att jag ger honom så mkt bluff-space att jag bör syna river. Speciellt när han blixtpottar, är väldigt ofta bluff då har jag fått för mig.

***** Hand History for Game 964395380 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 11:22:47 ET 2009

Table Diana 6 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 4

Seat 1: TILTMODE ( $1057.03 )

Seat 4: Partyjack ( $1125.6 )

Seat 5: joker27 ( $719.81 )

Seat 3: __ANNA__ ( $555.55 )

joker27 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Th 8h ]

TILTMODE folds.

__ANNA__ folds.

Partyjack raises [$17.5].

joker27 calls [$15].

** Dealing Flop ** [ 6d, 5h, 7h ]

Partyjack bets [$30].

joker27 calls [$30].

** Dealing Turn ** [ 8c ]

Partyjack checks.

joker27 checks.

** Dealing River ** [ Kd ]

Partyjack checks.

joker27 bets [$100].

Partyjack calls [$100].

joker27 shows [ 9c, Ac ] a straight, five to nine.

joker27 wins $292.51 from the main pot with a straight, five to nine.

Backet stannar vid -3150:-, visserligen har månaden börjat så pass okej att det är nära på förlåtligt.. Men det är ändå ett mkt stort hål för att vara mig, brukar kunna hålla mig kring 1500-2000 när jag väl hittar hålet.. Iofs brukar jag då ha tid att sitta 3-4 timmar extra om det behövs.

Får gå ut hårt och kriga imorgon igen, ledig hela dagen så kommer nog kötta på en hel del. Sen får vi se om jag tar hem hockeyn kl 15 eller inte, känns inte som att det finns en sportmössa i Karlstad iaf.

Bajshål - +10264:-

Länk till kommentar

Hmm.. Den fattar jag faktiskt inte.. Det är inte så att du tänker på "nollkontroll på puck/klubba/skridsko/medspelare/motspelare-Widing"?

Även känd som i förkortningen "Damp-Widing"..

Tv-pucken-Widing är jag nog för tiltad för att koppla meningen med.

Syftade på att Thomas Johansson kallade honom för Tv-pucken-Widing i Kanal 9:s sändning av matchen igår :) Gillar Widing som fan ändå. Han har riktigt bra fart under grillorna.

Länk till kommentar