Gå till innehåll

Partyjack - Tillbaka på kända jaktmarker.


Partyjack

Vad gäller för dig?  

62 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad gäller för dig?

    • Det skulle vara skoj med ännu en 2,5/5-DB och jag kommer hjälpa till med kritik och analyser.
      39
    • Nej för fan, nu är det alldeles för jävla mkt dagböcker från SvS.
      23


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Granström Prisad i Wikegårds lista!!!!:)

 

Jo jag såg det, Granström har väl varit med på massvis av sådana listor som Wikegård har dragit under säsongen. Han tyckte ju bland annat att det var en av ES bästa värvningar för säsongen.. Precis som jag påtalat tidigare, med förväntningar och kostnad som parametrar är det förmodligen den bästa värvning Sundlöv gjort och kommer göra någonsin.

 

Sen faller ju Granis in perfekt i den mappen av spelare som Wikegård älskar, en spelare som bara borrar ner huvudet och kör oavsett vad som kommer i vägen och som dessutom alltid använder sin maxkapacitet i varje match.

 

Snackade faktiskt lite mer hockey med Bygg-masarna på jobbet. Gubben från Leksand hade bra pejl på alla händelser i och kring laget då han hade bekanta som umgicks med de flesta av de äldre spelarna och även de flesta ledarna..

 

Bland annat kom ju såklart Janne Huokko-historian upp, varpå den 60-åriga Sthlm-tanten blev vääldigt generad och började svamla om allt möjligt för att komma från samtalsämnet.

 

För er som varit nedgrävda i ett halvår eller som undgått det ändå så hade alltså Huokko en liten kärlekshistoria där han lät flickvännen filma honom medan han först (eller sist) suger av en relativt stor dildo och i nästa klipp ligger och pumpar den i röven på sig själv.

Denna historia hade kommit på tal över en middag där min tillfälliga kollega vistats.. En dam i sällskapet hade protesterat och sagt att; "Det där har aldrig hänt, Jan skulle aldrig göra något sånt..", "det där är bara rykten" osv osv.. Varpå min tillfällige kollega slitit upp mobilen vid middagsbordet och slängt det i ansiktet på henne.

Damen hade haft lite svårt med resten av middagen..

 

Sen kom även Masken-historian på tal. Där var kollegan från Leksand också vääldigt välinformerad och visste allt om hur det gått till.

 

Så här har jag förstått historian från början, och jag ska väl kanske poängtera att hela högen är väldigt ryktesbaserat.. Dont take this to court så att säga.

 

När Robert Nilsson (Kentas son) spelade i Leksand för en handfull år sedan, var hans flickvän (ca 18 år ?) sen ett par år tillbaka med i Leksands cheerleader-grupp (LIF-babes eller något sånt).

Mitt under pågående säsong blev Robbans tjej med barn, det hade väl blivit lite tveksamheter då Robban tyckte att de hade skyddat sig bra varje gång och när det sen kom ut började snacket gå om vad som hade försiggått.

 

Anders "Masken" Carlsson (ca 45-50 år?) kröp sedan till korset och ville ha ett faderskapstest, han fick det, och han visade sig också vara farsa till knodden.

 

Det som nu enligt min kollega var det hetaste snacket som inte riktigt bubblat upp på ytan var att ÄVEN Jonas Bergqvist hade varit och lämnat ett faderskapstest för samma unge.

 

Det kanske inte är nyheter egentligen, att jag bara missat det.. Men jag hade iaf inte hört det tidigare.

 

Robert Nilsson blev lite putt (konstigt) och fullföljde den säsongen i Österrike/Schweiz innan han stack över atlanten.

 

Kollegan avslutade samtalet med att påpeka (på grymt skönt dal-mål) att "hade spelarna de tagit till byn varit lika bra på hockey som de är på att supa och knulla runt så hade vi fan varit kvar i elitserien än."

 

Han drog också en anekdot om Robert "burra" Burakovsky som tydligen hade varit den allra värsta fyllskallen genom åren och hade fått värst rykte av alla fyllskallar man tagit till Leksand de senaste 20 åren.

 

Hade lite korta planer på att spela ett par timmar poker, men just nu känns det mest som att jag är sugen på att nanna kudden.. Extremt ovant att jobba ett 10-timmarspass efter allt slöande här.

Däremot är det verkligen sjukt roligt att helt plötsligt få vara kreativ, bygga och få ett resultat.. När man sen arbetar mot ett mål där vi vet att vi ska vara helt färdiga med ombyggnaden om två veckor känns det väldigt motiverande då det kommer bli rätt skoj att se hur det blir och känna att man har åstadkommit något.

 

I vanliga fall är det absolut sämsta med jobbet att det bara går runt, runt, runt som ett ekorrhjul och aldrig blir man färdig.. Nu har jag ett mål att nå, och då är det helt plötsligt mycket lättare att motivera sig att jobba snabbt och effektivt igen.

 

Som planeringen ligger för veckan kommer det att bli pokerspel på Torsdag, kanske även en kort sväng imorgon kväll.. Men jag satsar inga pengar på att jag är piggare den här tiden imorgon än jag är idag.

 

Nu blir det en tv-kväll hemma hos tjejen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojoj.. Har förmodligen dragit en "årets flopp", redan i Januari.

Den kommer garanterat (nästan), räcka till nästa nyår.

 

I helgen när vi var och åt hos föräldrarna i helgen diskuterade vi att om mindre än en vecka fyller morsan 48 bast och ojade oss.. Jag tänkte i huvudet "Pheew.. Den hade jag ju lätt glömt".

När veckan sen drog igång i måndags har jag totalfokuserat på jobbet som fortfarande är förbannat roligt.. Har även bokat in brorsan och snickaren som bygger hans hus, "onsdag eller torsdag" sa vi angående det.. Nog med det, jag har gnuggat på med jobbet och fått ledigt för snickarbesöket imorgon då jag är helledig. Jävligt fint, har jag tänkt.

 

Ungefär den 5e gången semi-senila Marianne skriker "Det är den 21a idag vaaa?" klickade något till i hjärnan och jag fick en sån där olustig känsla i magen som säger ungefär; "Något som borde vara gjort/planerat är inte det".

 

Två minuter senare inser jag ju att det är en födelsedag jag missat, och mycket riktigt min egen mors. Tamejfan pinsamt! Nu är det så att jag brukar vara den av de tre manliga parterna i min familj som minns såna saker, de andra brukar få genomlida veckors pikande enda från jul och nyår att "till den 21a ska jag baka kakor och göra tårta" osv osv.. Morsan är ju inte dum, har väl blivit glömd av min semi-senila far en gång för mycket antar jag.

 

Iom att jag har så förbannade slappt med pokern och styr mina tider så extremt fritt har jag blivit väldigt oorganiserad och en vecka när det blir så här pass mkt att tänka på som det är nu så flyger det mesta ut genom fönstret och jag har extremt svårt att minnas vad som ska göras.

Det är alltså så illa att jag avsätter en 5 min varje kväll för att verkligen fundera på vad jag ska göra nästa och nästnästa dag om och om en handfull gånger för att verkligen inte missa något som ska göras eller tänkas på.

 

Pinsamt är bara förnamnet imo!!

 

Dagens positiva var som vanligt arbetslaget från dalarna, jävligt roliga gubbar och apskön dialekt. Har alltid stört mig på dalmålet tidigare, men dessa två herrar håller nog på att omvända mig.

De 40 timmar i veckan jag kommer spendera med dem kanske tom lyckas få mig att hänga på med några egentligen vidrigt fulla uttryck.

Ta i trä och hoppas att det inte blir så.

 

De skrockade väldigt gött när jag bad om att få sluta två timmar tidigare, eftersom jag glömt min egen mors födelsedag.. Inga problem att flexa några timmar tyckte chefen, och tur var väl det.

 

Så klart lyckades mitt relativt välsmorda munläder ducka attacken från morsan - "Du har väl inte glömt min födelsedag?". När jag påpekade att jag aldrig brukar glömma det, och att det var därför jag slutade tidigare lugnade hon dock ner sig i mobilen.. :)

 

Dagens höjdare var under förmiddagen där chefen smög upp och undrade om jag hade bil..

Efter en del kontrollfrågor så anade jag vart det var på väg och det visade sig att de hade haft väldigt svårt att hitta folk på de olika orter som de besöker och på planeringen fanns två butiker i Uppsala och en i Almunge, ungefär mitt emellan Uppsala och Östhammar.. Han undrade ödmjukast om han kunde ringa in mig ifall det skulle fattas folk, och jag tvekade inte en sekund att tacka ja.

Tycker arbetstiderna de har när de ligger ute är helt grymma, 8-18 Måndag till Torsdag.. Det drabbar inte något som man kan tänkas göra privat, helgerna helt fria och det kanske är just det jag behöver för att hitta ett något mer regelbundet liv än det jag har nu.

 

Det ska heller inte drabba pokern alltför mycket, visst kommer det bli månader där jag kanske inte får ihop mer än 30-40 timmar.. Men jag gjorde trots allt 20K-månader i somras under månader då golfen snodde massvis med grindtid och jag inte fick in mer än knappa 40 timmar.

 

Sen handlar det ju om max 12 dagar någon månad här och där, och det kan onekligen vara lite roligt att komma in till Uppsala och se lite butiker som man aldrig besöker annars.. Träffa lite nya människor osv. Känns som att hela grejen skulle passa mig alldeles perfekt, som handen i handsken som de säger.

 

Blir väl bara till att hiva i sig c-vitaminen för att ducka influensan som går på jobbet (troligt), och åka de 2 milen hem till Morsan med hastigt köpt blombukett. :D

 

På Måndag ser jag det närmsta rena nöjet i mitt liv planerat, det handlar om Brynäs-Modo.. Wiggan verkar väldigt sugen, och jag måste medge att det blir lite långt att fullfölja mina planer på att invänta slutspel eller streckstriden utan ett besök i kära Läkerolen.

 

Påtalade att jag måste ta några timmar även på Måndag för att hinna upp till Gävle för att gå på hockey..

"Ja det är inga problem alls.. Men du kan väl knappast påstå att det är hockey de spelar i Gävle?" :)

Rivaliteten är således påbörjad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.. Drog en skön hit&run på ca 20 minuter, stackade med ett set och vann några småpotter till för ett 1500-plus.

Stressen lättade och jag kände att detta var bra läge att komma iväg och lämna in alla prover som borde varit inne i slutet av november.. Skämmes tamejfan.

 

Så inom en vecka borde man få ett samtal utifall systemet inte fungerar riktigt som det ska.. Håller tummarna då.

 

Nu blev det hipp som happ ett hål för två timmars ytterligare spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger faktiskt ner nu, bara en hel timmes spel för dagen.

 

Iom att snickaren och brorsan kommer och ska hjälpa mig om allt från 1-3 timmar så känner jag att när jag gjort ett så pass bra resultat så kan jag lika bra börja förbereda lite för dem.

 

När jag väntar på något, och vet att jag kommer bli hastigt avbruten påverkar det mitt spel väldigt mycket.. Vet inte varför, var tex senast så på juldagen när jag väntade på att gänget skulle komma hit och förfesta.. Jag slaskade på som fan bara för att det skulle hända något bra eller dåligt på den korta tiden jag hade på mig.

 

Sprang på jävligt bra sista halvan av passet också och bärgar faktiskt ett 2500-plus. Inget man varit bortskämd med tidigare under året/månaden, så det kom väldigt välkomnat faktiskt.

 

Står nu på +9392:- för månaden och de där hyfsade 10-15K för månaden känns helt klart möjligt igen.

 

Imorgon ska jag rycka in och jobba ett kvällspass, så innan det ska jag nog kunna klämma in ytterligare ett pass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde två timmar precis, gick till och från riktigt bra.. Men sprang på en hel del minor, väldigt mycket idioter som spelar på Fredagar tycker jag mig ha märkt.

 

Landar ett 1K-plus iaf, ska kanske hämta tjejen från jobbet snart så gör åtminstone en liten paus nu.

 

Sprang på en del skit som sagt, tappade 1K med AA på Khög bräda där fi settade 77 på floppen och jag fick nötfärgdraget på turn och gör en CRAI. Fi spelade egentligen ut mig, han verkligen instablixtpottade när jag knackade över på turn.. Det kändes verkligen inte som stål, men det är väl så när man har problem med betsizingen också, lättast att bara blixtpotta hela vägen.

 

Tappade denna också, vet inte riktigt vad fi höll på med här.. Han spelar 18/14/3 och jag trodde verkligen inte han hade såna skitspel på sin reportoar:

 

***** Hand History for Game 923348539 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, January 23, 08:03:59 ET 2009

Table Diana 59 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 2: HerrBluff ( $225.76 )

Seat 5: Partyjack ( $993.82 )

Seat 1: botolf77 ( $1171.46 )

Seat 4: hanatarash ( $475.22 )

Seat 3: Awemannen ( $599.13 )

botolf77 posts small blind [$2.5].

HerrBluff posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Kc Kh ]

Awemannen calls [$5].

hanatarash raises [$15].

Partyjack raises [$60].

botolf77 folds.

HerrBluff folds.

Awemannen folds.

hanatarash calls [$45].

** Dealing Flop ** [ 8s, 5d, 5s ]

hanatarash checks.

Partyjack bets [$99.37].

hanatarash is all-In.

Partyjack calls [$315.85].

** Dealing Turn ** [ 9c ]

** Dealing River ** [ 8d ]

hanatarash shows [ 7d, 6d ] a straight, five to nine.

hanatarash wins $947.94 from the main pot with a straight, five to nine.

Game#923348709 starts.

#Game No : 923348709

 

Väntar också på en leverans av tjejens nya rosa (!!) laptop, vi gjorde en liten affär där jag köpte den åt henne och får hennes knappt 1 år gamla 17"are som säkert kan komma till användning när det blir grindstuga hos joggy och även under nästa Vegas-besök.

 

Någon random snubbe bumpade "Jacken & Joggy gör Vegas"-tråden, kanske var det en påminnelse om att vi borde boka resan snart.. Vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rent av otroligt hur en längre periods kallhet på pokern pushar på min arbetsmoral. Under de perioder jag springer riktigt bra på pokern känns det som ett sjujävla slöseri med tid att springa här med 110:-/timme.. Men när jag sprungit kallt en längre tid börjar jag verkligen uppskatta jobbet på ett helt annat sätt.

 

Tror att jobbet och pokern är ganska beroende av varandra, efter en relativt normalt arbetsvecka som jag haft gjorde jag första passet igår och sprang direkt in +2500:- på en timme.. Satt lite drygt två timmar imorse och rushade väl inte på samma sätt, men likväl +1300:-.

Självförtroendet är tillbaka och imorse fyrbettade jag tom en 88 mot en riktig nit.. Inte riktigt något som ingår i min bok i vanliga fall, men när det rullar på bra får man ett så mycket bättre utlopp för kreativiteten att man utvecklar spelet och vågar sig på lite nya grejer.

 

Imorgon snackade tjejen och jag om att åka till Uppsala och köra en bio på kvällen, läste tidningen nu och det är ju tydligen snöstorm på väg.. Så chansen/risken är nog stor att jag blir hemma hela dagen imorgon, och då borde jag få in några timmars grind. Lönehelgen brukar kunna va jävligt motriggad för mig, men efter 2½ så här pass iskalla månader (till och från ska sägas) borde jag väl kunna få springa bra EN enda lönehelg!?

 

Återstår att se, på Söndag sen är det kvällsgrind här på Konsum igen.. Antar att jag borde hunnit ledsna på jobbet vid det laget. Lagom då att jag ska jobba Mån-Tor också. :(

 

Ska gå hem tidigare både Måndag och Tisdag så det ska nog gå an.

 

Däremot tvivlar jag på att jag kommer hinna spela så särskilt mkt mer poker denna månad, det är ifall jag får in några timmar imorgon.. Annars kanske Fredag som borde bli den 30e..

 

Gissar på 8-10 timmars spel till för månaden, vore ju göttigt att kunna vända en usel månad till en hyfsad 15-20K-månad till slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en liten sväng till Uppsala, tjejens morbror fyller 40 idag.. Så det blir stort partaj, därför ville hon väl ha något nytt att ha på sig.. Själv kommer jag köra 3 år gammal skjorta och jeans. :)

 

Hur som helst, ska köra igång en grind som blir på 2 eller 2½ timme eller något sånt.. Hoppas det finns lite actionkåt fisk så här lagom till löning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett helt okej tvåtimmarspass är avslutat, slutar +700 lite styvt.

 

Har fortsatt enorma problem med 70/20- och 60/10-fiskarna.

 

En sån här hand varje kvart är superstandard:

 

***** Hand History for Game 924716988 *****

$500 NL Texas Hold'em - Saturday, January 24, 15:14:16 ET 2009

Table Diana 26 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 4

Seat 2: Ungaro24 ( $440.36 )

Seat 4: Andreeasb ( $500.54 )

Seat 5: Partyjack ( $1675.44 )

Seat 3: Arneank ( $1229.04 )

Arneank posts small blind [$2.5].

Ungaro24 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Td Tc ]

Arneank folds.

Andreeasb folds.

Partyjack raises [$20].

Ungaro24 calls [$15].

** Dealing Flop ** [ 7c, 6h, 9c ]

Ungaro24 checks.

Partyjack bets [$30].

Ungaro24 calls [$30].

** Dealing Turn ** [ 2s ]

Ungaro24 checks.

Partyjack bets [$75].

Ungaro24 calls [$75].

** Dealing River ** [ Jh ]

Ungaro24 checks.

Partyjack bets [$125].

Ungaro24 calls [$125].

Ungaro24 shows [ Ah, Jd ] a pair of jacks.

Partyjack shows [ Td, Tc ] a pair of tens.

Ungaro24 wins $490.01 from the main pot with a pair of jacks.

 

Är det jättespew att betta rivern här?

Vet ju att han synar med alla par på brädan i stortsett och tycker inte att knekten känns alls särskilt farlig.

 

Hur som helst, nu blir det en dusch.. Om 1½ timme ska vi vara på festen, blir nog ett jävla sjöslag. Skönt som fan att vara chaufför då jag ska upp och jobba imorgon.. Kl 12 iofs, men likförbannat går det lite lättare utan en baksmälla bak i huvudet.

 

+11300-nånting:- för månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

herrejävlar vad dålig rådbjer är. Hans linjemän är ännu sämre. Åker fel och allt möjligt. Om ni inte visste det så har wanvig fått sparken också :) //direkt från hovet

 

Är rätt pinsamt att låta en stockholmsdomare dömma en sån här match, är verkligen inte första gången!

Trist att linjemannen som missade att slå av icingen(nästan en klubblängd för fan) kostade Brynäs matchen, rådbjer hade aldrig hittat tre Brynäs utvisningar i Offensiv zon. Hoppas att domare också kan bli bötfällda precis som spelare i framtiden, men då har väll nästan ingen svensk domare råd att fortsätta! Räknar med att Thomas "Kuben" Andersson väljer att börja dömma Brynäs så vi också kan få lite matcher när det tydligen får gå till så här.

Trist med Wanvig som aldrig riktigt fick chansen förutom i en kedja som ska producera, där hör han inte hemma! Får väll se om Sundlöv börjar Youtuba igen, skulle inte skada med en ersättare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://blogg.dn.se/blogg/hockeybloggen/2009/01/24/markliga-domslut-av-radbjer-1236

 

"Plötsligt vaknade Ulf Rådbjer till liv - och fördelade poängen"

 

Word!

 

Konstigt att Rådbjer dömmde Djurgårdens näst senaste vinst hemma också(Behövdes inte senast mot just nu rikskassa Modo), hmm. Finns ju en del domare att välja på. Lärking är en annan Stockholmare, gissa vem som dömde Djurgårdens vinst borta mot Frölunda senast. Men så kan det ju inte va....

 

Jobba Jobba Jobba!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha säger jag bara, verkar helt otroligt att en sthlms-domare inte ska behöva pendla lika långt som övriga domare runt om i landet måste göra.. Vad är det för jävla särbehandling?

 

När sen Sthlmsdomarna Rönnmark och Rådbjer är i särklass sämst i hela jävla landet så kan de lika gärna sätta de på ett tåg till östra Ryssland med enkelbiljett.

 

Egentligen skulle jag vilja uttrycka mig på ett våldsammare sätt, men jag gissar att det slickar på gränsen till kriminellt i detta fall.

 

Jag såg live när Rönnmark döma matchen senast mot DIF var på Lucia och det står fortfarande ut som den överlägset sämsta domarinsats jag någonsin sett, men sen blev han ju också sidsteppad i nästan en månad innan han fick döma igen.

 

Man kallade in gubbar från allsvenskan vid namn Wolmer Edqvist och någon till med mindre lättsparat namn för att göra Rönnmarks "jobb".. De gjorde riktigt bra matcher båda två.

 

Nu var det nästa Sthlmsdomares tur att förstöra en match mot DIF, nu säger jag inte att han skulle favorisera DIF direkt.. Han är ju faktiskt tok-hatad i aplandet också, men ärligt talat.. När börjar det bli dags att lägga ner?

 

Efter att ha varit landets överlägset bästa domare i ett par år har han tappat allt och nu gör han ju idiot-match på idiot-match..

 

Känns som att svenska domarkåren också skulle behöva en generationsväxling.

 

Att Wanvig fick lämna var väl ingen direkt chock, synd bara att han inte riktigt fått chansen.. Han har fått spela 5-10 minuter per match, och ge den istiden till vilken spelare som helst - han kommer inte glänsa.

 

Tror nog bara att han stack ut mycket för urprofilen för hur en Brynäs-spelare ska se ut i år.

Czarnecki har ju onekligen gjort sitt jobb väl så här långt, så man får väl hoppas att han vet vad han gör när han ratar en av väääldigt få spelare med profil-potential i laget.

 

Förra året tappades Brendl, Månsson, Angell och Kanki - alla profiler.

Tidigare år har man slarvat bort superpublikfavoriter som Antti Aarnio mfl, allt i förmån för istid till spelare av typiskt "smurfmått".

 

Jag väntar bara på att Widing försvinner till KHL, Markström till Florida och Granström till antingen eller och vi står här med ett slätstruket allsvenskt ishockeylag.

 

Nu ska jag vila mig inför konsumgrinden.. Kommer bli mkt av den varan from idag tom Torsdag.

 

Imorgon blir det dock en resa till Läkerolen, är det en jävla sthlmare som dömer så kanske det blir baren för mig..

Senast på lucia fick jag extrema humörsvängningar och var vid ett par tillfällen nära att ta av mig skon och göra allt i min makt för att sänka Rönnmark med ett kast från 20 meters håll.. Jag insåg sen att om jag mot förmodan träffar så är det ju jag som ser löjlig ut.

Resten av matchen följde bara en stor depression, tycker det är så jävla tråkigt när hockeyn förstörs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta vara så griniga nu, förutom att det är lite hårda utvisningar i slutet så hade det ju inte direkt vart orättvist med DIF vinst igår, så snälla sluta gråta.

 

Föresten? Hörde ja hemmaplan? Tss.

 

Haha!?

 

Det hade väl inte direkt varit orättvist med vinst för Brynäs heller om man ser till skottstatistik och spel över hela matchen?

 

Det enda rätta hade väl varit att låta spelarna avgöra matchen?

 

En skitutvisning som holdingen i hörnet på Hansen hade man gott kunnat ta, mer än så är ju inte att vänta av en avdankad hjärnslö idiot.

Men att även hitta en interference ur en ren olycka är ju verkligen som att be till gudarna att man blir ifrågasatt på sitt jobb..

 

Det är jättelätt att säga att "det och det inte hade varit orättvist", men man ska väl för fan inte behöva gissa sig till hur det skulle sluta om spelarna för en jävla gångs skull kunde fått avgöra en hockeymatch utan att det är någon kamerakåt misslyckad ishockeyspelare som ska gå in och förstöra skiten??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...