Gå till innehåll

Stejka parre - Rädda Barnen!


snerki

Recommended Posts

Vi på #pokerforum.nu tyckte att det skulle vara en kul grej att se hur parre skulle klara sig på 5/10 Tx NL, därför har vi dragit ihop en insamling. Detta går till som så:

 

Ifall ni är intresserade, sätt in 26 dollar på följande NetEller-konto: 451724799660

 

eller

 

20 euro på B2B-nätverket till konto andkan.

 

Spelet kommer äga rum på B2B-nätverket (24h, Staffpoker m.fler).

 

Givetvis får de som önskar smeta in mer deg. Så fort kontot innehåller 1000 dollar kommer parre att posta datum och tid för när spelet kommer att äga rum. Då är ni alla välkomna att se hur en tomte som aldrig spelat högre än 1-2 (nykter) ska försöka sig på att

slå "the best of the best of tomtar" - proffsen på 5/10. Val av bord presenteras

naturligtvis här på forumet.

 

Vid bristande intresse kommer parre antingen att shortbuya, spela en lägre nivå (typ 3-6) eller så kommer pengarna att betalas tillbaka (om det blir alldeles för få intresserade).

 

Vilt slaskande och underhållning utlovas! Dock så är vinst det övergripande och det enda målet...

 

Att se hur parre förlorar eller vinner tiotusentals kronor, utan möjlighet att ta upp mer pengar eller överleva eventuella bad beats. Vid eventuell vinst kommer 75% av pengarna att

doneras till välgörenhet, nämligen till Rädda Barnens fond. 25% får storslaskaren behålla själv.

 

Parre kommer naturligtvis spela nykter och spela sitt A-game!

 

Du som stöjder detta underhållande välgörenhetsevent, visa ditt stöd genom att posta i tråden.

 

 

Stejka Parre - Rädda Barnen!

 

 

* Fint initativ, lite RP :) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall vi får ihop tillräckligt med folk kommer jag scouta motståndet innan också. Jag kommer antagligen att spela en session vid en viss tidpunkt, typ från 20-02 (med pauser för rökning, mat och vila). Kanske kortare session.

 

Eftersom jag inte kommer gula så kommer alltså 75% av alla pengar vid sessionens slut att cashas ut och sättas in till Rädda Barnen. Parrefonden räknar med att Rädda Barnen i alla fall ska få en 1500-2000 euro....

 

En första donation har kommit in på 24:

 

Sat Mar 05 18:42 Transfer From snerka. €20.00

 

Total balans för nuvarande på 60 euro (20 på neteller, 20 på 24 samt 20 från mig själv).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lät som en himla kul idé ända tills jag läste det helt absurda, att han behåller 25% av vinsten...

Skicka hela beloppet efter sessionen till Rädda Barnen istället.

 

Precis. Sponsra någon, utan att få något tillbaka och så tar personen i fråga en del av vinsten. Tjena!

 

Då sätter jag hellre in pengarna direkt till välgörande ändamål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om 100% av pengarna gar till valgorande andamal sa kommer jag att donera lite jag med.

 

 

Dock vill jag papeka att varje tisdag spelar jag 1 timme for valgorande andamal.

 

Allt jag vinner under den timmen gar till olika valgorande andamal, forlust far jag sjalv ta hand om.

 

Hittills har jag lyckats donera 437 euro (spelat 3 veckor)

 

Det kanns battre moraliskt. Da slipper man kanna alldeles for stor angest over att man tar pengar fran folk, hehe. Lite Robin Hood over det hela. Jag tar ju trots allt pengar fran folk i vastvarlden (som har det bra... har man rad att spela poker online sa har man det ratt bra stallt) och ger till de behovande.

 

Resten av tiden spelar jag for en annan VALDIGT behovande person, namligen jag sjalv ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det här den mest patetiska tråd jag läst på PF?

svar:ja

 

Om man ska stakea nån för Rädda barnens fördel bör det iaf vara någon bra, någon som kan spela...

 

Så du har spelat så mycket med parre så du vet om han är bra eller ej, eller grundar du det på vissa trådar om hans slaskande i ett ej så nyktert tillstånd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...