Liverbird Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 tjenare gubbs. någon som har hört om "poker-derbyt" imon på pokerstars?mellan GAIS - Blåvitt, för alla fans (gais). hittar fan inte lösenordet till den nånstans,, nån som vet vart de finns? sjukt suen på att piska blåvitt i poker iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RIK_123 Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 tjenare gubbs. någon som har hört om "poker-derbyt" imon på pokerstars?mellan GAIS - Blåvitt, för alla fans (gais). hittar fan inte lösenordet till den nånstans,, nån som vet vart de finns? sjukt suen på att piska blåvitt i poker iallafall! Man ska va medlem av det forumet som arrangerar de matcherna tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liverbird Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 ja okej.. det är svenskafans.se som arrangera de.. och där e jag medlem.. men har letat som et psykfall utan resultat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Kom tvåa, men det är alltid lika tråkigt när man spelar liknande turneringar att det ska dyka upp massa folk som "inte hör hemma" där. Snubben som vann kunde inte ens svara på om han var gaisare eller ifk:are, (han var självklart ingetdera). Han vågade inte svara för han trodde att om han sa något och jag hade vunnit och sagt samma sak så hade han inte fått nån tröja alls. Själv så tar jag hellre ingen tröja alls än att få hemskickad en ful gaiströja. Nej, en vacker blåvit tack!, eller inget alls. Man får väl vara glad för de 200$ man lyckades kamma hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Väldigt tråkigt var det Sandsater... Spelade och åkte 7a.. AJ vs A8 på 477 .... Inte mycket o göra. Sjukt bra värde iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 Fråga till Starsrepresentanterna, har ni något med extraprisen (tröjorna) att göra och hur det gick till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RIK_123 Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Jag är också medlem i Svenskafans men har inte fått email och hittar ingen info på sajten om hur man ska spela?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Fråga till Starsrepresentanterna, har ni något med extraprisen (tröjorna) att göra och hur det gick till? Hej, Inte vad jag vet, men jag har vidarebefodrat frågan och återkommer med svar snarast möjligast. Vad menar du med "hur det gick till?" ? Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Hej, Inte vad jag vet, men jag har vidarebefodrat frågan och återkommer med svar snarast möjligast. Vad menar du med "hur det gick till?" ? Mvh, Karl PokerStars Support Ja alltså, den bästa från varje lag skulle ju få en tröja från respektive lag. Snubben som kom etta var förmodligen inte intresserad av varken gais eller IFK men han fick väl säkert tyvärr (för min del) säga vilket lag han ville representera? Det jag funderar kring är ju hur det avgjordes vilket lag man spelade "för". Om det bara kollades upp genom en enkel fråga till den som vann och sen neråt i prislistan eller på något annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Johan Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Hej, Det är Svenskafans som ordnar med att kontakta vinnarna av respektive matchtröja. De ska vara i kontakt med den bäst blåvita och grönsvarta spelaren i turneringen. Om någon anser sig vara vinnaren av tröjan och inte har blivit kontaktat kan ni väl skriva i denna tråd och uppge ert PokerStarsanvändarnamn så ska jag titta på det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Hej, Det är Svenskafans som ordnar med att kontakta vinnarna av respektive matchtröja. De ska vara i kontakt med den bäst blåvita och grönsvarta spelaren i turneringen. Om någon anser sig vara vinnaren av tröjan och inte har blivit kontaktat kan ni väl skriva i denna tråd och uppge ert PokerStarsanvändarnamn så ska jag titta på det direkt. Jag kom ju som sagt tvåa på ifk-gais derbyt. Det kan ju dock ha varit så att dom kollar vilken tillhörighet man har på svenskafans, hade han då ifk-tillhörighet precis som jag har så förklarar ju det saken. Men eftersom jag inte vet hur så vore det ju kul att veta i alla fall. Mitt stars-name är i alla fall sandater precis som jag heter här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 haha sandsater det blir ingen tröja till dig /han som vann Föresten så hade jag lovat min gode vän, som tyvärr är ifkare, att han skulle få tröjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RIK_123 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Löjligt, samma folk som har varit med i alla turrer, Håller de på alla lag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Löjligt, samma folk som har varit med i alla turrer, Håller de på alla lag?? Ja det blir ju lite lätt parodiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Hej alla, Notera att det är SvenskaFans som distribuerar lösenorden till turneringarna, och är ansvariga för hur detta går till. PokerStars har tyvärr inte möjlighet att ta bort spelare som har anmält sig till turneringen. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts