Magnum Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Jag spelade mycket på Party för ca 2 år sen men har inte loggat in där på länge och det verkar inte funka att logga in med mina uppgifter längre kan man öppna ett nytt konto där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Jag har sju konton på Party Poker Fast det är mot reglerna såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 knappast tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Jag hade samma problem, så kontaktade dem och bad att få göra ett nytt och det var inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 14 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2008 Får man inga partypoints om man bara spelar sng ? Kan inte hitta nåt om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
McFishy Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Bra PLO-action där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheFool Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Får man inga partypoints om man bara spelar sng ?Kan inte hitta nåt om det Jo, du får 2 pp för varje $ du betalar i turneringsavgift. Ex: $ 10+1 = 2 pp, $ 20+2 = 4 pp osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts