goldfever66 Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Jag har tänkt på det med strategier hur ska du spela på turnering? Ge mig några tips tack. Citera
fredyr Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Muck muck muck muck muck muck muck AK ship Edit: Seriöst, Harrington-böckerna är ett bra tips! Citera
pixit Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 I början av turneringen går det bra att spela som i ett cash game. Sen måste man vara mycket aggressivare. Citera
Joeduck Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 I början av turneringen går det bra att spela som i ett cash game. Sen måste man vara mycket aggressivare.Så om någon går allin med ~JTo o du har >AKs pre synar du i början på en turnering?(där någon är nåstans mellan jättefisk till en mellanfisk o råkar visa sina kort) Citera
heltok Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Så om någon går allin med ~JTo o du har >AKs pre synar du i början på en turnering?(där någon är nåstans mellan jättefisk till en mellanfisk o råkar visa sina kort) ja. Citera
okocha Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Så om någon går allin med ~JTo o du har >AKs pre synar du i början på en turnering?(där någon är nåstans mellan jättefisk till en mellanfisk o råkar visa sina kort) Blixtsyn, shipship! Citera
Joeduck Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 ok, känns inte så självklart tycker jag. Oftast skulle det nog blivit en syn iofs men om flera ska agera efter mig+liten/mellan MTT+djupstackade så hade jag slängt. Jag vinner aldrig med AK ändå Citera
okocha Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 ok, känns inte så självklart tycker jag. Oftast skulle det nog blivit en syn iofs men om flera ska agera efter mig+liten/mellan MTT+djupstackade så hade jag slängt. Jag vinner aldrig med AK ändå Du kan aldrig ha en sådan stor edge senare att det kan vara bra att vika som så stor favorit. Du vinner liksom 2/3 av gångerna. Text results appended to pokerstove.txt 82,190,592 games 0.062 secs 1,325,654,709 games/sec Board: Dead: equity win tie pots won pots tied Hand 0: 64.839% 64.61% 00.23% 53101392 190284.00 { AKs } Hand 1: 35.161% 34.93% 00.23% 28708632 190284.00 { JTo } Citera
Joeduck Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Du kan aldrig ha en sådan stor edge senare att det kan vara bra att vika som så stor favorit. Det är mycket möjligt att inte Jag kan ha det ja. Du vinner liksom 2/3 av gångerna. Det håller jag med om oxå. Spelar gärna om stackar i början med så starka händer men det finns som sagt gånger då man inte vill göra det. Ett skäl kan vara att man åker ut mycket tidigare än vad som var tänkt. Ifall det är en stor MTT så lägger man oftast undan en stor tid till pokerspel, risken att man sätter sig o tiltar CG sen är större ifall man bustar tidigt. Men att se någons hålkort pre. har jag inte varit med om än så det är bara spekulationer vad jag kunde gjort. Citera
folder Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 I en stor turnering är det ännu mer +EV att gambla i början, iaf om du räknar EV/timma. Citera
strater Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 du kan ju alltid vika ak där om du mest lirar för skojs skull å vill hålla på ett tag ^^ Citera
Rebonius Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Att läsa och försöka tillämpa HoH böckerna är som att ge bort pengar. Han är verkligen en äckligt, dålig och överskattat spelare. Citera
Matfrid Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Att läsa och försöka tillämpa HoH böckerna är som att ge bort pengar.Han är verkligen en äckligt, dålig och överskattat spelare. Motivera Citera
DrRoland Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Att läsa och försöka tillämpa HoH böckerna är som att ge bort pengar.Han är verkligen en äckligt, dålig och överskattat spelare. Ja du får nog utvecka lite så vi fattar vad du menar. Pratar du om turneringsböckerna, cashböckerna eller alla? Och pratar du om att tillämpa strategierna i turneringar, cashgames eller att han suger i allt? Citera
Kaobell Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Reb: Har du något bättre tips på litteratur för MTT-spel? Citera
Basen Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 TJ Cloutier och Tom McEvoys Championship Hold'em Tournament Hands och Championship Hold'em (The Championship) Mycket bra läsning. Citera
plzgogame Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Doyle Brunson's Super System Doyle Brunson's Super System II Barry Greenstein's Ace On The River Vet ej ifall dom är bra men enligt folk ska dom vara det. Citera
Recommended Posts