eurythmech Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Om jag sätter Dansken på AJ är jag helt ute och cyklar i blindswars handen? Du är väl ute och cyklar rent generellt om du väljer att sätta honom på en specifik hand. Varför utesluta AQ eller AK? Citera
PianoPer Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Det låter väl rimligt. Särskilt som han verkar gilla Ax. Citera
mr-flow Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Du är väl ute och cyklar rent generellt om du väljer att sätta honom på en specifik hand. Varför utesluta AQ eller AK? ................... Jag uteslöt inte någonting och jag vet att man inte ska sätta någon påe n specifik hand utan på en range men jag ville bara testa mina readskills lite.. Citera
TF Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Orkar inte läsa igenom tråden, men visst är det konstigt att tv-bordet har kortblandare medan de 'yttre' borden blandas manuellt? Citera
Jakelamotta Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Orkar inte läsa igenom tråden, men visst är det konstigt att tv-bordet har kortblandare medan de 'yttre' borden blandas manuellt? Är det inte så att det går långsammare för att det är just ett tv-bord? Och då kanske de vill jämna ut antalet händer eller nåt.. Bara spekulationer dock. Citera
devalanteriel Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Det är väldigt konstigt och andra gången i EPT:s historia. Direkt pinsamt. Citera
devalanteriel Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Feature-bordet har manuell blandning. Citera
jojje44 Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Vem var killen som spelade 50 bord? Citera
Jakelamotta Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Vem var killen som spelade 50 bord? Tyckte jag hörde dem säga att det var Thomas Boekhoff. Citera
CopShootCop Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Poker is all about rythm! Glöm inte det gott folk. Citera
devalanteriel Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Ja, det stämmer. Boekhoff var det. Citera
PianoPer Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Ajdå. Han hade visst kåk. Skit också. Vill av nån helt omedveten anledning att Esfandiari vinner. (Ps, det här är väl lite pinsamt, men kolla gärna riggtråden och mitt senaste inlägg. Jag tycker själv att det är lite roligt.. ) Citera
Colderose Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Trist att Joe Hachem är ute, en av de mest sympatiska spelarna som finns. Citera
eurythmech Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Trist att Joe Hachem är ute, en av de mest sympatiska spelarna som finns. lol Citera
Colderose Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 lol Du håller inte med, gissar jag? Citera
devalanteriel Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Hachem är världens trevligaste människa så länge det går bra för honom eller han inte spelar, och världens bitchigaste annars. Ungefär som Andy Black alltså. Beroende på definition skulle jag säga att ni har rätt eller fel båda två. Citera
eurythmech Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Du håller inte med, gissar jag? Jag utgick ifrån att du var sarkastisk. Hej Eury Hmm. Du menar att mitt liv måste vara plågsamt att leva? Citera
hampulito Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Man hör det överallt, att hachem skulle vara en så sympatisk kille jag tycker han verkar dryg och jävligt självgod. Citera
Jakelamotta Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Hejar också på Antonio! Men jäkligt trevligt och tufft finalbord verkar det bli, annat än WSOP main event iaf. Citera
Jakelamotta Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Ajdå. Han hade visst kåk. Skit också. Vill av nån helt omedveten anledning att Esfandiari vinner. (Ps, det här är väl lite pinsamt, men kolla gärna riggtråden och mitt senaste inlägg. Jag tycker själv att det är lite roligt.. ) Tyckte var rätt tydligt att han var stark när han begärde klockan men verkade ju som Antonio tolkade det som svaghet. Citera
vuns187 Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Tyckte var rätt tydligt att han var stark när han begärde klockan men verkade ju som Antonio tolkade det som svaghet. +1 Citera
Herveao Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 dom har börjat lira för typ en halvtimme sen Citera
Bullseye_swe Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 WEBCAST DELAYED ONE HOUR: The webcast of the PokerStars.com EPT Grand Final will begin at 15:00 local time Är det inte samma tidszon? Edit: nvm, förvirrad av alla tider. Tråkigt däremot om de inte kommer visa mer förrän dom är nere på finalbordet, bubblan är ju intressant. Citera
Recommended Posts