Gå till innehåll

Cashout från full tilt/pokerstars


strater

Recommended Posts

Funderar på att byta sida (pga för lite trafik) och kommer med lite blandade fråga när det gäller cashouts om ft/ps.

 

Går det föra över smidigt från ft/ps->bankkonto (för att endast få valuta-avgift), och ringer detta varningsklockor direkt i skattekontoret?

 

Har neteller atm, men är moneybookers avgifter mindre vid cashouts?

 

Mer eller mindre ett måste att göra sin första transfer till ft från samma ställe som man senare tänker casha ut till eller kan man va lite flexibel?

 

/Tack för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag cashade ut FT direkt in till mitt bankkonto och det tog ca 4 dagar att få in pengarna på kontot och så vitt jag förstår så har det inte dragits någon avgift alls. Däremot när man sätter in pengar på en site brukar det väl vara en avgift på 2,5% på beloppet om jag inte är helt ute och cyklar. Om du cashar ut mer än 100 000kr så kommer det rapporteras in till skatteverket, annars är det inga problem på det viset. Angående netteller så vet jag inte riktigt, har aldrig provat det, funderar på att skaffa mig dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...