Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Måste få tag i dapajn, benknackan eller typ punkrock kid så behöver jag snacka med dem så dem kan varna alla jag känner som lirar poker.

Tror du kan skriva in fel lösen en massa gånger så blir det fryst i 24h.

Postad

Han har ändrat lösenord. Fick tag i hur man skulle göra men det tar 24 timmar för dem att svara vi mail...finns inget nr man kan ringa och spärra som är öppet heller :S

Hitills har en kompis till mig satt in 5000kr till den här personen har varit borta så han har hållit på i mer än en dag ingen aning hur många andra som kan ha drabbats

Postad

Jag anade ugglor i mossen jäävligt snabbt så blockade dig direkt. Snubben ville att han skullke skicka 2K$ till mig på everest som jag skulle casha ut åt han för han reggat sig i fel uppgifter, PMA gärna noi om de är nått mer.

Postad

Du har säkert redan tänkt på detta men om inte så kan du ju kolla vad din hemliga fråga är och om du då kan svaret (om nu inte den här filuren har ändrat den då) så får du ju lösenordet.

Har du säkert redan provat som sagt...

Postad

Han har som sagt ändrat allting sånt....

Msn support är så sjukt sega har fått tillbaka svar på att dem ska undersöka saken och återkomma....

Killen är fortfarande inloggad i mitt namn och försöker lura folk..Har varnat alla jag kan komma på.....