JohanLj Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Tänkte utöka med ett par sajter till att spela på. Senaste året har jag kört prima, svs, pokerstars och bet365. Följande sajter har dykt upp när jag efterforskat Titanpoker, Party Poker, Pacific poker, Paradisepoker, Heypoker, Parbet, Carbonpoker, Cdpoker Skatt på några av dessa? Hur är PLO-trafiken? Bra rakeback på nån av dom? Tar tacksamt emot alla tips om plus och minus för dessa sajter eller finns det några fler som jag har missat som kan vara bra för en PLO spelare? 2-3 ska jag välja ut. ps: Tänkte att det var bäst att posta här då jag bara spelar omaha men om inte det var korrekt så kan ni flytta den till pokersajtdelen av forumet Citera
Pedroboy Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 på pokersitescout.com kan du se trafiken på alla nätverks omaha-bord om du klickar runt lite Citera
JohanLj Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Postad 12 April , 2008 Tackar, det var en utmärkt sajt för att besvara trafikdelen av mina frågorna. Nu kan tråden, med fördel, flyttas till pokersajtdelen av forumet. Citera
mfraef Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Jag bara måste rekomendera FTP, där hittar du minsann trafik. Extra + för snygg klient också. Citera
JohanLj Postad 14 April , 2008 Författare Rapport Postad 14 April , 2008 Jo den skulle jag gärna spela på men den är ju inte skattefri så känner mig tvungen att välja bort den tyvärr. Citera
zeb_sthlm Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Undrr oxå lite över detta, vill prova nån nu site med bra omahaspel från 1/2 upp till 5/10. SvS har ganska bra spel ibland, tycker dom det spelas för lite 7,5/15 och 10/20 där tyvärr. Crypto har mest småspelare verkar det som. Vet att FTP har bra drag men skattegrejen där gör att den går bort för mig. Hur är det på Everest och B2B, nån som vet? Har PAF mkt omahaspel? Citera
JohanLj Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Postad 16 April , 2008 Så här långt har jag "aktiverat" gamla konton på Party Poker, bet365 och har fått en ok deal på betsafe på cryptology. Men 365 är värdelösa så jag letar fortfarande efter nåt bra på ipoker, carlospoker var aktuellt ett tag men det lutar åt att dom inte är skattefria så den gick bort. Paradise och Pacific är ju gamla klassiker och nu är det dags att kolla upp dom. Citera
Flyrre Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 EverestPoker har bra trafik på de lägre borden, men över PL över 0,5/1 är det relativt tunt med. Dock så är kvaliten på spelarna enormt bra, mkt Italienare och fransmän som bokstavligen donerar bort pengar Citera
Recommended Posts