Gå till innehåll

Rekord?


cG_

Recommended Posts

16låter som chipdumpning? ;) Fast då vinner man väl inte.. om någon annan sitter med många inköp i stacken så ökar ju siffran rätt fort ifall man har tur o stackar den. Kanske var så du gjorde? Låter sjukt även ifall du inte spelar på 20bord tycker jag.

Runt 5 tror jag som högst på en halvtimme jag har lyckats med om man inte räknar med då ja från 20 tog mig till 350$ efter nån timme på NL50, i början på min 'karriär'. På ett bord. Var fint väder ute den dagen.

Spelar oftast bara 2, ibland 1 eller 4-5 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16låter som chipdumpning? ;) Fast då vinner man väl inte.. om någon annan sitter med många inköp i stacken så ökar ju siffran rätt fort ifall man har tur o stackar den. Kanske var så du gjorde? Låter sjukt även ifall du inte spelar på 20bord tycker jag.

Runt 5 tror jag som högst på en halvtimme jag har lyckats med om man inte räknar med då ja från 20 tog mig till 500$ på nån timme på NL50, i början på min 'karriär'. På ett bord. Var fint väder ute den dagen.

Spelar oftast bara 2, ibland 1 eller 4-5 bord.

 

Var det inte du som skrev nyss att det var fullt normalt att vinna bortåt 30inköp med pundarspel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har plockat 15inköp av en kille på ett HU bord under en timmes tid. Han va ordentligt tiltad efter att ja började med att dubbla första handen och bluffa av honom en stor pott ett par händer senare. Efter att jag sedan turnade en str8 par händer efteråt och tog ytterligare ett inköp gick han loss ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 80/20 förluster på raken är fantastiskt....

 

rent av astronomiskt mkt svårare att uppnå än mina 12 raka handen AA förluster... dessa var inte alla allin pre eller något sådant, 4 st all-in pre, 4 på flop(favorit på 3 av dem), och resten var väl en hopkop av före och efter på turn typ... detta var på crypto för cirka 5 år sedan eller så.

 

Man vill ju minnas tillbaka o tänka att man torska 12 raka AA preflop allin.. men så jäkla selektivt minne har inte ens jag ;).. och jag kallas badbeatkungen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 80/20 förluster på raken är fantastiskt....

 

rent av astronomiskt mkt svårare att uppnå än mina 12 raka handen AA förluster... dessa var inte alla allin pre eller något sådant, 4 st all-in pre, 4 på flop(favorit på 3 av dem), och resten var väl en hopkop av före och efter på turn typ... detta var på crypto för cirka 5 år sedan eller så.

 

Man vill ju minnas tillbaka o tänka att man torska 12 raka AA preflop allin.. men så jäkla selektivt minne har inte ens jag ;).. och jag kallas badbeatkungen.

 

Att förlora 12 st AA, som har ca 80% equity mot random hand, på raken är nästan lika astronomiskt osannolikt som att förlora 18 st på raken. Däremot kanske det känns som om dem är på raken även om du vinner någon emellanåt eller tex alla foldar till dig på BB eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...