sulla Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 Såg bannern på poker.se om en sida som gör reklam för rakeback, undrar om det är någon som provat på något liknande och hur detta funkar, är alla bara bluffgubbar eller funkar det. Ocg vad ska man tänka på? Är detta inte inom ramen för vad som är ok att prata om får moderator låsa tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 verkar sidan seriös (och gör de reklam på en relativt dyr plats så kan de nog vara det) så lär det fungera bra, om inte annat så märker du ju det relativt fort (så fort du inte fått de pengar du borde fått). Allmänt rakeback snack är ju ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 Kör allmänt snack i några dagar till, ny policy är (tyvärr) i antågande. http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/46428-rackebacksnack-nu-tillatet.html#post963010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2008 Ok, tittade på just sidan som länkades till men undrade väl egentligen om de hade nåt erbjudande till Prima, Stars eller Ipoker som jag helst lirar på. Nån som sett nåt som kan reka? Och inte svar som jag kan fixa om du pmar mig utan en seriös sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts