arjon Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Enkel fråga! Bästa pokerrummet med euro som spelvaluta? Gärna en bra bonus. Citera
MJ Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Du är alltså låglimitspelare och vill undvika dollar? En stor risk? Medveten om att det finns risk i att spela poker? Spela på Svs då eliminerar du ju valutarisken helt. Citera
DrRoland Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Trodde han frågade efter vilka primasajter man kan ha kontot i Euro på? Citera
Povi Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Trodde han frågade efter vilka primasajter man kan ha kontot i Euro på? Jag kan då inte se att det står något om prima i hans inlägg kanske har han editerat det?? dunno Citera
Bibben Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 ligger ju inlagt i "Microgaming (Prima) Samlingsgrupp för skin i Microgamingnätverket." Citera
Povi Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Jasså då förstår jag, my bad.. hade väl underlättat om han även skrivit det i forum tråden då jag misstänker att dom flesta inte tittar på det utan bara går in på den för dom ser den på 10 senaste inläggen eller nått.. Citera
Bobby_Chacon Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Lirar på Tellpoker och dem kör Euro nu... Bra bonus och sånt får du ta reda på själv. Dem har också kvar den klassiska klienten än så länge vilket är ett stort plus enligt mig. Citera
Juggler Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/44419-samlingstrad-vilken-site-ska-jag-spela-pa.html Citera
Recommended Posts