frekje Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Forumvänner, Jag har nyss flyttat till Stockholm och behöver snabbt få koll på saker och ting. Imorgon ska jag bjuda några vänner på italiensk middag och tillaga bl.a. Salsiccia. Till den rätten behöver jag köpa ett större stycka rimmat fläsk som sedan ska malas. Nu behöver jag tips på var jag hittar ett stort kött-utbud och även var de kan mala det till mig i butik? Vilken butik kan jag vända mig till? -frekje Citera
gdaily Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Forumvänner, Jag har nyss flyttat till Stockholm och behöver snabbt få koll på saker och ting. Imorgon ska jag bjuda några vänner på italiensk middag och tillaga bl.a. Salsiccia. Till den rätten behöver jag köpa ett större stycka rimmat fläsk som sedan ska malas. Nu behöver jag tips på var jag hittar ett stort kött-utbud och även var de kan mala det till mig i butik? Vilken butik kan jag vända mig till? -frekje Östermalmshallen Citera
Recommended Posts