Gå till innehåll

LAPT San Jose


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

Som en del av er kanske har sett så har LAPT San José Satelliterna börjat. Paketet inkluderar:

 

* $2700 inköp till LAPT San Jose, Costa Rica

 

* Fyra nätters övernattning

 

* $1700 krediterade till PokerStars för resekostnader

 

Man kvalificerar som genom LAPT Steps turneringarna eller Multi table turneringar under 'Events' -> 'LAPT' flikarna i lobbyn.

 

För frågor om just detta event svarar vi gärna på här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att några härifrån kommer att åka.

Min fråga: Skulle nån vänlig själ kunna köpa med lite snus till en stackare som e fast i Costa Rica sen några år?? det lilla jag har kvar är rätt torrt och det är farligt att röka. Vi skulle kunna ordna upp med betalning på stars eller nåt. skicka ett PM om du vill hjälpa en medmänniska i nöd.

 

ses i CR!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag kan rekommendera att flyga via Madrid. Kan också gå att hitta för runt 7k ibland, men det är dock oftast billigare via NY, lite segare resa då, speciellt via Newark som antagligen är världens tråkigaste flygplats...men men försök stanna några veckor ni som ska dit så ni kan ta er tid festa o se er omkring lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv ska man flyga från Arlanda 15.40 den 20e maj. Kommer fram runt 9-10 på morgonen den 21a. Några andra som ska ta samma flyg? Det andra alternativet var att komma fram runt 21 men då riskerar man ju att missa välkomstpartyt ;)

 

Är som flera andra oxå jävligt taggad på Uruguay i augusti. Har spanat in bilder på hotellet där och det ser ju hur schysst ut som helst! Är ju ett måste i princip :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...