PokerStars_Karl Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Hej, Som en del av er kanske har sett så har LAPT San José Satelliterna börjat. Paketet inkluderar: * $2700 inköp till LAPT San Jose, Costa Rica * Fyra nätters övernattning * $1700 krediterade till PokerStars för resekostnader Man kvalificerar som genom LAPT Steps turneringarna eller Multi table turneringar under 'Events' -> 'LAPT' flikarna i lobbyn. För frågor om just detta event svarar vi gärna på här. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Kommer det finnas något annat än Steps sateliter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Kommer det finnas något annat än Steps sateliter? Haha. Det är en lång tråd, men jag tycker ändå att du kan läsa igenom den innan du ställer frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Hej, Alla frågor är välkomna. Gå in under flikarna 'Events' -> 'LAPT' -> och 'Alla', 'FPP-Satelliter' eller 'Kontantsatelliter' för att hitta multi table turneringarna som leder till LAPT San José. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glefor Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 åldersgräns? 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Hej qlefor, Åldersgränsen är 18 år i LAPT San José. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekan123 Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Svenskar som kvalar får alltså fyra nätters övernattning? Kan man boka flera övernattnings dagar på hotellet genom pokerstars eller det får man själv sköta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Hej, Det stämmer att alla får fyra övernattningsnätter. Man kan boka fler nätter om man önskar, när man har kvalat in kan man kontakta hotellet för att få boka fler nätter om man så önskar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Jag antar att några härifrån kommer att åka. Min fråga: Skulle nån vänlig själ kunna köpa med lite snus till en stackare som e fast i Costa Rica sen några år?? det lilla jag har kvar är rätt torrt och det är farligt att röka. Vi skulle kunna ordna upp med betalning på stars eller nåt. skicka ett PM om du vill hjälpa en medmänniska i nöd. ses i CR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 När börjar ni köra steps till sista stoppet på touren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 När börjar ni köra steps till sista stoppet på touren? också sugen på o försöka kvala till sista, punta del este ska vara sydamerikas svar på troppan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Tjena Pokerhenke Skicka ett PM till mig så kan du få köpa nån stock av mig, jag har precis fått påfyllning från Sverige, jag bor i Santa Ana. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 När börjar ni köra steps till sista stoppet på touren? Hej Legato, Tyvärr har vi inget exakt datum än, men jag någon gång i slutet av juni/början av juli kommer de att rulla igång. Pokerhenke: Hoppas att det löser sig med snuset. Hälsningar Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RIK_123 Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 Kan man flyga dit för mindre än1700 dollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 Kan man flyga dit för mindre än1700 dollar? Verkar så ja. Sök så får du se. Continental verkar ha nån jobbig resa från Arlanda via USA för under 7k atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Ja, jag kan rekommendera att flyga via Madrid. Kan också gå att hitta för runt 7k ibland, men det är dock oftast billigare via NY, lite segare resa då, speciellt via Newark som antagligen är världens tråkigaste flygplats...men men försök stanna några veckor ni som ska dit så ni kan ta er tid festa o se er omkring lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 13 April , 2008 Rapport Share Postad 13 April , 2008 Själv ska man flyga från Arlanda 15.40 den 20e maj. Kommer fram runt 9-10 på morgonen den 21a. Några andra som ska ta samma flyg? Det andra alternativet var att komma fram runt 21 men då riskerar man ju att missa välkomstpartyt Är som flera andra oxå jävligt taggad på Uruguay i augusti. Har spanat in bilder på hotellet där och det ser ju hur schysst ut som helst! Är ju ett måste i princip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 17 Maj , 2008 Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 välkomstparty? Har du detaljer på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Information om välkomstpartyt ska finnas i det mail som har skickats ut till spelare som har kvalificerat sig. Om du har blivit av med mailet kan du skriva till lapt@pokerstars.com och be att få detaljerna. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts