Gå till innehåll

Everests syn på kvinnor?


raptorjr

Recommended Posts

Om det inte är diskriminerande mot killar med ett vanligt utseende att de använder Antonius som reklampelare.

 

Men Anotonius spelar (spelade?) ju för Martins Poker. De e väl klart att de får dra nytta av honom i reklam... annars vore de ju lite konstit. Å honom får vi brudar int ens se i underkläder.. kanske fler brudar sku börja spela poker då :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken jätteful bild! Den syftar förmodligen på hur smal du blir när du spelar på Everest eftersom du får kassa bonusar och inte kan köpa något för dina summit points eftersom det inte finns någon butik:-)

 

Bland det skönaste jag läst på länge :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smygfråga till StoraL, stavar du "int" och "sku" sådär med flit, för att det är så du säger orden IRL? Såg/lät bara roligt ut när någon framhäver sin dialekt genom text ;-)

 

Eller så gör man så gott man kan, nar man kommer från annat land än Sverige (i det här fallet Finland).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smygfråga till StoraL, stavar du "int" och "sku" sådär med flit, för att det är så du säger orden IRL? Såg/lät bara roligt ut när någon framhäver sin dialekt genom text ;-)

 

Eller så gör man så gott man kan, nar man kommer från annat land än Sverige (i det här fallet Finland).

 

Ojdå, jag är inte van att få "skit" för mitt språk så måste försöka rentvå mig :-) Mitt modersmål är nog svenska (är finlandssvensk så kan lika bra svenska som ni), men på forum, MSN och övriga inofficiella ställen orkar jag sällan skriva ut ord som jag, är, inte, skulle, och (ist. ja e int sku å) o.s.v. (själva grammatiken är jag väldigt noga med!) men jag har faktiskt märkt att ni svenskar är väldigt noggranna med det. Kanske det är vanligare bland finlandssvenskar att skriva slarvigare, ingen aning. Men skall försöka bättra mitt skriftspråk.. Känns bara så officiellt, hehe.. För övrigt sku (här kommer de igen!) ja int kalla de dialekt, utan slangspråk. Ok, här var dagens språkinlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojdå, jag är inte van att få "skit" för mitt språk så måste försöka rentvå mig :-) Mitt modersmål är nog svenska (är finlandssvensk så kan lika bra svenska som ni), men på forum, MSN och övriga inofficiella ställen orkar jag sällan skriva ut ord som jag, är, inte, skulle, och (ist. ja e int sku å) o.s.v. (själva grammatiken är jag väldigt noga med!) men jag har faktiskt märkt att ni svenskar är väldigt noggranna med det. Kanske det är vanligare bland finlandssvenskar att skriva slarvigare, ingen aning. Men skall försöka bättra mitt skriftspråk.. Känns bara så officiellt, hehe.. För övrigt sku (här kommer de igen!) ja int kalla de dialekt, utan slangspråk. Ok, här var dagens språkinlägg.

 

du snittar ett per dag eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojdå, jag är inte van att få "skit" för mitt språk så måste försöka rentvå mig :-) Mitt modersmål är nog svenska (är finlandssvensk så kan lika bra svenska som ni), men på forum, MSN och övriga inofficiella ställen orkar jag sällan skriva ut ord som jag, är, inte, skulle, och (ist. ja e int sku å) o.s.v. (själva grammatiken är jag väldigt noga med!) men jag har faktiskt märkt att ni svenskar är väldigt noggranna med det. Kanske det är vanligare bland finlandssvenskar att skriva slarvigare, ingen aning. Men skall försöka bättra mitt skriftspråk.. Känns bara så officiellt, hehe.. För övrigt sku (här kommer de igen!) ja int kalla de dialekt, utan slangspråk. Ok, här var dagens språkinlägg.

 

Jag tror inte att det behövs någon 'förbättring', de flesta tycker nog som jag att det är trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...