Gå till innehåll

Man borde ha en chat-bot


Pedroboy

Recommended Posts

Man borde ha en chat-bot som frågar vänligt om Fi tycker om att spela Heads upp och sen frågar om han vill spela mot mig.

 

Den ska kolla VPIP och PFR på alla vid bordet och fråga de med VPIP över 45 och PFR under 5 om de har lust, därefter ska det pipa till eller ges en signal om FI svarar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man borde ha en chat-bot som frågar vänligt om Fi tycker om att spela Heads upp och sen frågar om han vill spela mot mig.

 

Den ska kolla VPIP och PFR på alla vid bordet och fråga de med VPIP över 45 och PFR under 5 om de har lust, därefter ska det pipa till eller ges en signal om FI svarar..

 

:-D Du kan vara något på spåren här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man är på affären och handlar mat kan det ju vara bra..?!

Druckit en del eller?

 

Förstod efter jag läst:) Lite övertrött och missförstod hela inlägget från början. Om jag förstår idéen rätt låter det ganska nice. Orkade inte editera bara.

 

(inte druckit, bara allmän donk)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isf ska den ju börja att håna folks spel så fi är tiltad när han sätter sig vid HU-bordet.

Det känns iofs som att den målgrupp Pedroboy vill åt mest skulle bli sårad och sluta spela om man hånade honom. Hån funkar bättre mot tiltbenägna lösaggressiva spelare. Men det är bara mina fördomar kring folk med olika VPIP/PFR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns iofs som att den målgrupp Pedroboy vill åt mest skulle bli sårad och sluta spela om man hånade honom. Hån funkar bättre mot tiltbenägna lösaggressiva spelare. Men det är bara mina fördomar kring folk med olika VPIP/PFR.

 

Håller med där, känns som att en installation där botten skriver wp och vnh varje gång en hand går till showdown skulle vara mer +ev inför en eventuell HU-match..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, trevlighet är en fördel om man ska få till en HU match mot nöjes-spelare. Finns inget skönare än när man sitter på ett 6 max bord med 4 regular och en megadonk och man lyckas plocka bort fisken till ett alldeles eget bord. (Bör inte användas på någon miniinköpare som 10 dubblat sitt inköp dock)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...