overmuch Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 tänkte prova på detta ikväll, har laddat ner klienten , men får ingen verifikationskod.. hjälp! Citera
gdaily Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 tänkte prova på detta ikväll, har laddat ner klienten , men får ingen verifikationskod.. hjälp! Hotmail? Kolla spamfiltret... Jag ska ringa Chris Citera
jm_j Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Kolla i spam/skräppostmappen. Dar brukar mina hamna i oavsett e-postleverantör. Citera
overmuch Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 nä ingen hotmail.. har nog petat fel när jag skrivit in eposten...men tack för snabb hjälp... tänkte prova att spela biorullen.. enpolare har reggat sig och sitter och väntar:) Citera
High5ActionSupport Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Hioppas du hinner - du ska använda samma kontonamn som på Entraction, inte hitta på egna Annars kan vi ju inte hålla koll på vart vinster ska betalas ut! Citera
High5ActionSupport Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 En kvart i brukar inte räcka första gången - någon ska skapa ett lag, man ska anmäla sig till laget, lagkaptenen ska anmäla laget till tävlingen, och spelarna ska anmäla sig till tävlingen. Pls, var ute i lite godare tid nästa gång Citera
stenarn Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Jag kan inte ladda ner lagpokerklienten. Det finns ingen länk att klicka på här: http://www.high5action.com/sv/Poker/Team-Poker.aspx Citera
H5Koffe Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Jag kan inte ladda ner lagpokerklienten. Det finns ingen länk att klicka på här: http://www.high5action.com/sv/Poker/Team-Poker.aspx Nu skall det finnas en länk för nedladdning. Eftersom vi lanserade en helt ny sida samt klient för bara några timmar sedan så kommer det säkerligen att dyka upp fler saker som behöver fixas. Fortsätt gärna att posta om ni skulle hitta några fler fel på sidan och ge gärna era synpunkter på vår nya design. Mvh, Kalle Citera
jm_j Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 "dennyabra" kan inte hitta sitt lösenord till lagpokerklienten och "Request a new password" vill inte fungera för honom. Hoppas ni hinner skicka ett nytt till hans e-post innan turneringen. EDIT: Han hade tydligen inte bekräftat Entraction-kontot men även efter det är det samma problem. Citera
High5ActionSupport Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Hej, Vi har skickat ett nytt intromail. Han har dock hotmailkonto, kolla i spamkorgen då det ibland fastnar där. Om han inte hittar det, så skicka PM till mig så kan jag sätta lösenmanuellt /Chris Citera
jm_j Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Det kom fram blixtsnabbt & allt är fixat nu. Hoppas jag slipper spela i början. Satte mig längst ner i spelarlistan (vi är 3st). Citera
stenarn Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Har man 30% flat cashback eller VIP Cashback Gold som standard ifall man inte kontaktat supporten öht? Citera
H5Koffe Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Har man 30% flat cashback eller VIP Cashback Gold som standard ifall man inte kontaktat supporten öht? Inget av dessa erbjudanden är standard, båda kräver att man skickar ett mail till support. Mvh, Kalle Citera
Sterre Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Hur fungerar 30% flat cashback? Är det så enkelt som 30% tillbaks på raken oavsett hur många VIP man dragit in? Citera
H5Koffe Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Hur fungerar 30% flat cashback? Är det så enkelt som 30% tillbaks på raken oavsett hur många VIP man dragit in? Japp, så enkelt är det. Dock skall nämnas att för er som väljer att spela i Cardroom2 klienten, gäller inte samma erbjudanden som i vår High5Action-klient. Information kring detta finns att läsa under Cardroom2 FAQ. Lycka till med spelet! Mvh, Kalle Citera
H5Koffe Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Missa inte sista omgången av höstens rankingliga som spelas ikväll 20:30, med €1 000 extra i potten så finns det chans på fina priser. Rankingen närmar sig nu sitt slut och eftersom en segrare i stort sett redan är korad så kan kanske söndagens turnering för några av er verka smått ointressant. Ge inte upp! Än finns det chans på fina priser. Som en rolig avslutning på denna ranking har vi nämligen valt att skjuta till €1 000 i söndagens prispott. Utbetalning av denna prispott kommer att ske manuellt för att inte krångla till det i uträkningen av rankingpoäng. Så här blir uppdelningen av sidopotten: 1:an, €300 2:an, €250 3:an, €200 4:an, €150 5:an, €100 Förhoppningsvis så gör detta turneringen lite mer intressant och kanske kan vi avsluta denna ranking med att få ett nytt rekord i antal deltagare. Buy-in är 10€, och lösenordet är: GoldenPOP Lycka till! Mvh, Kalle Citera
TotalFarsa Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Ni måste göra något åt ert sjukt sega hemsida. Den är ju sånär osurfbar. Och det är inte bara idag utan så har det varit alla de gånger jag vart inne på den. Just idag försöker jag ladda ner lagpokerklienten och det är, tja, omöjligt... Men den är snygg *edit* Jag är inne på den här sidan: https://www.high5action.com/en/Poker/Team-Poker.aspx Är det inte meningen att man ska klicka på "Download for free"-ikonen för att ta hem klienten? Den är nämligen oklickbar för mig. Citera
H5Koffe Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Ni måste göra något åt ert sjukt sega hemsida. Den är ju sånär osurfbar. Och det är inte bara idag utan så har det varit alla de gånger jag vart inne på den. Just idag försöker jag ladda ner lagpokerklienten och det är, tja, omöjligt... Men den är snygg *edit* Jag är inne på den här sidan: https://www.high5action.com/en/Poker/Team-Poker.aspx Är det inte meningen att man ska klicka på "Download for free"-ikonen för att ta hem klienten? Den är nämligen oklickbar för mig. Det tycks ha blivit något fel men vi arbetar för fullt med att fixa detta. Mvh, Kalle Citera
TotalFarsa Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Det tycks ha blivit något fel men vi arbetar för fullt med att fixa detta. Mvh, Kalle Jag antar att felet även gäller menyraden till vänster. De är inte klickbara heller. Citera
gdaily Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Det tycks ha blivit något fel men vi arbetar för fullt med att fixa detta. Mvh, Kalle Förra veckan fungerade den i Explorer men inte i Firefox. Nu fungerar den inte alls... Citera
TotalFarsa Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Jo, jag kör FireFox om det är till någon hjälp. Tänkte inte på att säga det innan... Citera
H5Koffe Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Vi upplever just nu problem med vår engelska lagpokersida, därför ber vi er att använda vår svenska sida som finns att välja under språk i toppmenyn. Där skall det gå att ladda ned lagpokerklienten. Mvh, Kalle Citera
H5Koffe Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Ni måste göra något åt ert sjukt sega hemsida. Den är ju sånär osurfbar. Och det är inte bara idag utan så har det varit alla de gånger jag vart inne på den. Just idag försöker jag ladda ner lagpokerklienten och det är, tja, omöjligt... Men den är snygg *edit* Jag är inne på den här sidan: https://www.high5action.com/en/Poker/Team-Poker.aspx Är det inte meningen att man ska klicka på "Download for free"-ikonen för att ta hem klienten? Den är nämligen oklickbar för mig. Lagpokerklienten skall nu vara nedladdningsbar både på vår svenska samt engelska sida. Dessutom verkar det som att vi nu fått upp hastigheten på sidan. Men hojta gärna till om ni upplever annorlunda. Mvh, Kalle Citera
High5ActionSupport Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Nya färger i lagpokerklienten nu, enjoy! /Chris Citera
KillerBoo1 Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Nya färger i lagpokerklienten nu, enjoy! /Chris Urrrrrrrrrrrrk!!! Går det nånstans att byta tillbaka. Alltså välja färger själv? På Halloween kanske dom nya färgerna är bra, men jag gillar inte att man ska vara tvungen att bli deprimerad när man loggar in o ska spela lagpoker.. Lagpoker är ju kul, varför göra klienten till ett sorgerum? Dessutom har ni nog glömt bort "time stamp:en" i chat room. Den syns inte för all svart skit som nån tappat ut. Ett klart nerköp!!! Var tog förresten PF-ligan vägen i klienten? Om jag klickar Leagues i övre menyn kommer bara gamla oktoberrankingar osv upp. Men PF-ligan kanske också är svart? Vad vet jag. Arrrrrrrrrrrrrrrg, fan att man skulle kolla det här nu när jag var på så gott humör. Nu blev jag irriterad o sur så nu kan jag säkert inte sova heller. Citera
Recommended Posts