Sladdafan Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 E de lätt att få jobb som webbdesigner? Någon här som jobbar som det? Citera
Jennez Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 E de lätt att få jobb som webbdesigner? Kan tänka mig att det är bra mycket enklare i storstäderna i alla fall. Nätverkstekniker såg jag var ett "framtidsyrke", kanske är så att webdesigners och annan runtomkringverksamhet följer med i trenden? Någon här som jobbar som det? Inte jag, så därför bör mitt svar ovan endast betraktas som lekmannamässiga spekulationer. Citera
Snabelguy Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Utan att själv jobba som webdesigner men ha viss insyn i arbetsmarknaden så skulle jag vilja påstå att det tvärtom är svårt att få jobb som webdesigner idag. Få lediga arbeten och många som konkurrerar om dem. Fast det är ju helt beroende på vad man har för kunskaper och erfarenheter. Tror inte heller det blir nåt ljusare för webdesigners i framtiden. Citera
Fladder Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Jag jobbar på ett bolag som för tillfället söker en webbdesigner. Har denna någon erfarenhet från poker så är det bara ett plus. Om någon är intresserad så får den gärna skicka mig ett mail/ansökan på david@abbantina.com så ser jag till att ni hamnar bland våra sökande /fladder Citera
TotalFarsa Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Min sambo, som är webdesigner på en känd datingsida, påstår att det är enklare att få anställning som webdesigner idag än för en "stund" sedan (vad hon nu menar med det ). Vad som är relevant är såklart vilken utbildning, erfarenhet och kreativitet du har. Skulle du även vara skillad i webprogrammering så har du nog halva inne. Det är inte alldeles säkert att det är enklare att få jobb i storstäderna. I lilla varberg, till exempel, huserar Lunarstorm. De drar en hel del folk. Citera
Sladdafan Postad 3 April , 2008 Författare Rapport Postad 3 April , 2008 Tänkte läsa denna utbildningen http://www.hkr.se/templates/Page____5050.aspx "Arbetsmarknad Det finns en konstant efterfrågan på duktiga webbdesig-ner inom både inom den privata och offentliga sektorn. Webbdesign är ett internationellt begrepp, vilket innebär att du som student kan arbeta som webbdesigner inte bara i Sverige och Europa utan hela världen. " Sen hur de stämmer överns me verkligenheten vetifan. Citera
Recommended Posts