Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ty ty, hade uppskattats. Hade nog bjudit på en öl om du wingat henne åt mig!

Jag skulle gärna lagt kvällen på det, men nu kom min öl in genom dörren....så du vet...prioriteringar...och sånt

Postad

Powerfull Big Ramy!

Kmr dock ta några år innan han plockar Mr O men när han väl gör det blir han nog svår att flytta på...

Sjukt segt att Generation I inte har kommit ut än. Dvd-släpp och ev bukt-släpp ser ut bli i April.

Its-something.jpg

Postad

Hahaha! Lol wtf! Kreativt värre :lol: :lol: :lol:

In a new study, rats were administered whey protein or casein and put through a muscle overload protocol. Researchers strapped tiny weights on the rat subjects’ backs and electrocuted the floor, which made the rats jump up— similar to a person doing weighted jump squats.

Postad
Hahaha! Lol wtf! Kreativt värre :lol: :lol: :lol:

In a new study, rats were administered whey protein or casein and put through a muscle overload protocol. Researchers strapped tiny weights on the rat subjects’ backs and electrocuted the floor, which made the rats jump up— similar to a person doing weighted jump squats.

Hahah vilken kunglig forskare! Har du länk till hela studien? :)

Postad
Varje gång det blir Melodifestivaldags påminns jag av om detta episka framträdande. Norge >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sverige på denna front.

Du menar såhär?

Edit: äh va fan det var ju inte samma låt i klippet. Första låten idag var inte helt illa pissad i a f.

Postad
House of Cards s02e01 hade fan exakt allt måste man säga :heart:

bara för att jag läste det här så drar jag igång första säsongen nu och kommer för alltid hålla dig ansvarig om jag inte gillar det...