Metaddict Postad 21 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2014 Min kompis hittar inte 60 minutes längre Någon som vet om han kan hitta det nånstans? Dom firade hans typ 600-de piercing med att gå ut på lokal i Helsingborg och dricka skumpa. Med min inskränkta världsbild så kan det ju bara finnas ett ställe att göra det på? Sick! Ja då måste det ju ha varit Cardan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Får väl ta och göra ett sånt där äckligt högskoleprov igen Hur fixar vi bra poäng? Dem har tyvärr ändrat om skiten sen jag gjorde det (ja jag är gammal jag vet) och bytt ut saker jag är grym på mot saker jag är värdelös på. FMFL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Januari , 2014 Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Öva strukturen samt tid (alltså göra exakt som de ska göras) sen fräscha upp matten och ha tur när man flippar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 22 Januari , 2014 Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Får väl ta och göra ett sånt där äckligt högskoleprov igen Hur fixar vi bra poäng? Dem har tyvärr ändrat om skiten sen jag gjorde det (ja jag är gammal jag vet) och bytt ut saker jag är grym på mot saker jag är värdelös på. FMFL. Läs nån matte a bok och plugga "gamla" prov ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Tänkte om någon rekade någon hemsida kanske, lär finnas en del i internetdimman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 22 Januari , 2014 Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Vad ska du ha högskoleprovet till? Alltså, vad vill du läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Vad ska du ha högskoleprovet till?Alltså, vad vill du läsa? Vet inte ens om jag kommer skriva om det här Har iaf hyfsad god marginal jag kan försämra mitt förra resultat med iaf utan att riskera att inte komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 Januari , 2014 Rapport Share Postad 23 Januari , 2014 Perfekt! Skall också skriva det till våren dock för första gången. Har hört många som säger att matten är skitsvår och sedan läser man folk som säger att man skall öva på Matte A? Matte A var väl ändå skrämmande lätt (och då läste jag inte längre än till Matte B) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rahm93 Postad 23 Januari , 2014 Rapport Share Postad 23 Januari , 2014 Gör bara massa gamla HP och dalta inte runt med matte A. Tycker själv att läsförståelsen är överlägset svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2014 Perfekt! Skall också skriva det till våren dock för första gången. Har hört många som säger att matten är skitsvår och sedan läser man folk som säger att man skall öva på Matte A? Matte A var väl ändå skrämmande lätt (och då läste jag inte längre än till Matte B) Mmm matte A var ju som gymnasiet ungefär. Tyckte HP var mkt svårare än matte A när jag gjorde det. Gör bara massa gamla HP och dalta inte runt med matte A. Tycker själv att läsförståelsen är överlägset svårast. Ok ok Har så dålig hjärna för sånt där bara. Verbala delarna är jag inte orolig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2014 Hahaha så jäääääääääävla bra :mrgreen: :mrgreen: Lite vatten på er alla dödsmetallhatares kvarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 25 Januari , 2014 Rapport Share Postad 25 Januari , 2014 Spelar Mr Poker någon poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2014 WTF drar igång Aftonbladets Silly Season-sändning och vem är det som ringer in om inte herr Filppu................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2014 Spelar Mr Poker någon poker? Gjorde i december, knappt i januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 1 Februari , 2014 Rapport Share Postad 1 Februari , 2014 WTF drar igång Aftonbladets Silly Season-sändning och vem är det som ringer in om inte herr Filppu................... Vad är hans grej egentligen? Har sett honom raila svs /2kr Kan ju knappast vara kul, han verkar ju inte direkt känna ngn av dem han railar och det är inga "kändisar" heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Februari , 2014 Rapport Share Postad 1 Februari , 2014 Vad är hans grej egentligen? Har sett honom raila svs /2kr Kan ju knappast vara kul, han verkar ju inte direkt känna ngn av dem han railar och det är inga "kändisar" heller För honom kanske det är ganska kul (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2014 [X] Hotad av ena inneboenden som fick psykbryt över en natt och blev totalschizofren och flyttade ut helt plötsligt. [X] United skämde ut sig igen. En sån här dag kan man väl inte göra annat än att gå på alkoholen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 Februari , 2014 Rapport Share Postad 1 Februari , 2014 Gjorde i december, knappt i januari. Tyckte väl att det va mindre fisk vid borden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 7 Februari , 2014 Rapport Share Postad 7 Februari , 2014 Hur hög/låg vilopuls har Mr Pokerforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2014 Hur hög/låg vilopuls har Mr Pokerforum? Är du hög eller? Vilken märklig fråga Ingen aning men antagligen jävligt hög eftersom jag inte kommit igång med någon cardio. Och det stavas "Mr poker forum" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 7 Februari , 2014 Rapport Share Postad 7 Februari , 2014 Är du hög eller? Vilken märklig fråga Ingen aning men antagligen jävligt hög eftersom jag inte kommit igång med någon cardio. Och det stavas "Mr poker forum" MEN HALLÅ DÄR. Du kan väl för i helvete inte vara stasiagent mot folk som inte särskriver. OCH SEN RÄTTA DEM GENOM ATT SÄRSKRIVA SJÄLV, VIK HÄDAN DITT OKRISTLIGA SVIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 7 Februari , 2014 Rapport Share Postad 7 Februari , 2014 MEN HALLÅ DÄR. Du kan väl för i helvete inte vara stasiagent mot folk som inte särskriver. OCH SEN RÄTTA DEM GENOM ATT SÄRSKRIVA SJÄLV, VIK HÄDAN DITT OKRISTLIGA SVIN! Förstår inte hur meta kommer in i bilden. Om han tilldelas titeln "mr poker forum" så är han ju mr poker forum. Inte så att han kan ändra om titeln till något annat bara för att han vill det. Du får ifrågasätta personen som utnämnde meta till mr poker forum helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2014 Ja jag har då inte valt denna börda att bli Mr Poker Forum självmant. Ni skulle bara veta vilken press jag lever under. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 7 Februari , 2014 Rapport Share Postad 7 Februari , 2014 Är du hög eller? Vilken märklig fråga Ingen aning men antagligen jävligt hög eftersom jag inte kommit igång med någon cardio. Och det stavas "Mr poker forum" Vad är det för fel med att logga in klockan 6 på morgonen och fråga folk vad dom har för vilopuls? Det är ju liksom ett aktuellt ämne vid den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 7 Februari , 2014 Rapport Share Postad 7 Februari , 2014 Förstår att du lider Meta. Ska se vad jag kan göra angående Scarlett. Tills dess får du helt enkelt försöka härda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts