Metaddict Postad 25 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2013 Ja det var fan dags att någon sa ifrån. Helvete vad trött man blir på gulligullandet i detta landet. Mm verkligen. Stort WP! Även om han kommer få skit för detta i en månad framöver. Media sitter och runkar till såna här uttalanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 December , 2013 Rapport Share Postad 25 December , 2013 Mm verkligen. Stort WP! Även om han kommer få skit för detta i en månad framöver. Media sitter och runkar till såna här uttalanden. Haha äsch, media älskar ju även Zlatan så tror inte detta kommer blossa upp. Hade varit roligare om typ Wernbloom hade gått ut och sagt det. Ser dock framför mig hur någon bitter jävla femenist skriver en krönika/insändare på DN. Polarna sprang förövrigt på Zlatan igår i Åre. När de bad om en bild så hade han skrikit åt Helena "Helena taåå en biiild på oss". :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2013 Haha äsch, media älskar ju även Zlatan så tror inte detta kommer blossa upp. Hade varit roligare om typ Wernbloom hade gått ut och sagt det. Ser dock framför mig hur någon bitter jävla femenist skriver en krönika/insändare på DN. Polarna sprang förövrigt på Zlatan igår i Åre. När de bad om en bild så hade han skrikit åt Helena "Helena taåå en biiild på oss". :mrgreen: Vi får la se -Varför ska han skämmas? Det är väl jättehäftigt att jämföras med Lotta Schelin eller Therese Sjögran. Jag tycker han ska stå över det, säger hon. :lol: Jättehäftigt ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 December , 2013 Rapport Share Postad 25 December , 2013 Anders Nilsson, driver damfotbollsbloggen på Sportbladet:”Känns det som att SVFF har värdegrundsarbete högt på priolistan? #gerndt #albornoz #svensson #zlatan” Den är ju även lite sjuk. För vad fan har egentligen Svensson gjort för fel? Varför i helvete hoppar de på honom för att förbundet ger honom en bil. Fyfan, lägg ner damfotbollen imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2013 Den är ju även lite sjuk. För vad fan har egentligen Svensson gjort för fel? Varför i helvete hoppar de på honom för att förbundet ger honom en bil. Fyfan, lägg ner damfotbollen imo. Wow det där är riktigt sjukt om dem skriver så pga Anders bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2013 Mysig fredagsdokumentär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2013 Mysig fredagsdokumentär Största nacke jag någonsin sett på en människa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2013 Känslan när man ställer klockan på 15.40, det är mörkt ute redan, och man ändå bara har sovit sju timmar Galet bra UFC-gala dock (även om slutet var totalvidrigt) och grinden innan resulterade i helt sjuka 200 (TVÅ HUNDRA) spänn upp så jag får väl ta misären med ett leende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2013 Hoppas ni alla fina människor därute får ett bättre nytt år än det jag haft Ska fira med att dra till gymmet nu. Hittade denna fantastiska gym-motivationsvideo så med den önskar jag er GNÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 1 Januari , 2014 Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 1 Januari , 2014 Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Puss <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 gott nytt år! Puss <3 Tack fina ni, det värmer en sån här dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 1 Januari , 2014 Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Gott nytt år! Sprang på en helsingborgare igår som inte kände till Harmyntan. Sa "Då är du knappast en riktigt helsingborgare", vände mig om och gick därifrån! 1/4 nu som känner till Harmyntan som jag har träffat. Prestera nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Gott nytt år!Sprang på en helsingborgare igår som inte kände till Harmyntan. Sa "Då är du knappast en riktigt helsingborgare", vände mig om och gick därifrån! 1/4 nu som känner till Harmyntan som jag har träffat. Prestera nu! Snyggt m8!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 1 Januari , 2014 Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Brukar flika in här när de uppdateras men aldrig skrivit något! Önskar dig gl i pokern och gott nytt år meta:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Brukar flika in här när de uppdateras men aldrig skrivit något!Önskar dig gl i pokern och gott nytt år meta:-) Det tackar jag ödmjukast för Och turen behövs hehe! GNÅ själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2014 HJÄLTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 7 Januari , 2014 Rapport Share Postad 7 Januari , 2014 Haha Där har vi en kille som sätter fördomar på skam. Världen vore mycket bättre om vi hade fler som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2014 Haha Där har vi en kille som sätter fördomar på skam. Världen vore mycket bättre om vi hade fler som han. Verkligen! Hade lite ångest innan han började spela för jag klarar inte av daltandet som det ofta blir med folk med handikapp och jag kunde bara inte se honom lyckas spela. Men sen blev jag lite tårögd istället. Helt sanslöst att han kan lira trummor i det tillståndet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2014 2014 har tyvärr börjat precis lika dåligt som 2013 och det är riktigt jävla jobbigt. Vill så gärna skriva av mig men varje gång jag börjar lite smått känner jag rätt fort att jag inte kan göra det på detta forum längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 8 Januari , 2014 Rapport Share Postad 8 Januari , 2014 2014 har tyvärr börjat precis lika dåligt som 2013 och det är riktigt jävla jobbigt. Vill så gärna skriva av mig men varje gång jag börjar lite smått känner jag rätt fort att jag inte kan göra det på detta forum längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Metas Kvarghörna Aldrig kunnat äta kvarg pga hur jävla tjockt det är så jag har gjort smoothies. Men det blir så jävla stor mängd att hälla i sig om man ska få det drickbart så jag har inte pallat det på länge. Men nu fick jag faktiskt till en variant som funkade långt över förväntan. En burk kvarg (LIDL, LIDL, LIDL.) Fun Light valfri smak och mängd (jordgubb här, och jag har rätt mycket i) En halv tesked vaniljsocker (gör väldigt mycket skillnad i smak per kalori) Mjölk (!!) Bara en liten skvätt. Vispa/fluffa sen till det med en gaffel eller elvisp. Det ska vara lite krämigt, inte cement/klisteraktigt. Blir det fortfarande för tjockt så ta lite mer mjölk. Tips från coachen Kolla inte på bäst före-datum och du råkat glömma någon burk i ett kylskåpshörn. Öppna och se/lukta själv. Kvargen håller en evighet om den är oöppnad och kyld. Märkte detta igår när jag öppnade en burk som var 2½ över bäst före och fortfarande var fräsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Tycker faktiskt Coops/Icas egna lättkvarg 0.1 fett är helt ok nästan rentav goda! När jag vill lyxa till de häller jag i en skvätt fun light men inte ofta. Hehe jag har själv varit likadan att alltid slänga såfort bäst före gått ut men kanske borde pröva att inte göra de. Sen en annan fråga; Knäckebröd under 'deff'? Tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Sen en annan fråga; Knäckebröd under 'deff'? Tankar? Diss. Käka morot! Kan bidra med lite gottigheter också. Fun light orange+kvarg+kakao -> Romerska bågar. Och nån av er som testat proteinfluff? Dyngnice under deff! -Proteinpulver (har hört att kasein ska vara bättre än whey, men båda funkar) - Frysta bär - Bunke - Elvisp Lägg ner de frysta bären i bunken o in i micron några sekunder bara för att tina upp dem lite. Ta sen proteinpulver (1 DL~) o vispa det. Tricket är att få in så mycket luft som möjligt för att detta ska bli stort och fluffigt. Så tilta på bunken o vispa på så ska det bli fluffigt o nice =) Mättande som tysan och dödsgott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 2014 har tyvärr börjat precis lika dåligt som 2013 och det är riktigt jävla jobbigt. Vill så gärna skriva av mig men varje gång jag börjar lite smått känner jag rätt fort att jag inte kan göra det på detta forum längre. Ett försök till ett uppmuntrande musiktipsinlägg. Även om vi inte lyssnar på riktigt samma så är vi väl och nosar i varandras genres ibland så testar ett par. Riktigt bra platta, har några år på nacken men håller fortfarande. Gammal Chelsea Grin. Tror du uppskattar detta gamla mer än de nya, även om du kanske inte uppskattar Clesea Grin alls Osignat band från Schweiz, släppte imo 2011 års bästa album. Stentungt intro + första låten på plattan. Mkt breakdowns Martyr Defiled Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts