Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Förstår det. Men du måste väl också vara nöjd med att Liverpool kämpade in åttondeplatsen? Visst, bakom Everton men bara 37 poäng bakom United.

I övrigt. Haters gonna hate etc.

Nej, varför skulle jag vara det? Tog iaf Kalle Anka-titeln!

Häcklares gonna häckla !

Jag kommer aldrig sjunka så lågt och glädjas åt andras lag bravader!

Hur kan det vara lågt att glädjas med andra lag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skrev han inte, men jag ser inget fel i det. Det är väl ganska självklart att jag blir glad om mitt favoritlags ärkerival går utan titel. Klart alla Manu-fans kommer och är ödmjuka helt plötsligt.

Jag tror inte det är skadeglädjen så mycket som valet av forum och tid som de flesta Unitedfans tycker är aningen patetiskt.

Länk till kommentar

Jag tror inte det är skadeglädjen så mycket som valet av forum och tid som de flesta Unitedfans tycker är aningen patetiskt.

City är det lag jag följt mest efter Liverpool då jag tycker de spelar en rolig fotboll, således sympatiserar jag även med dem. Ska jag då inte få kommentera det i den enda tråd där det diskuteras fotboll i för tillfället? Konstigt att det bara verkar vara Manufans som tycker det är patetiskt, fast å andra sidan är Unitedfans generellt de personer med huvudet längst upp i röven och total avsaknad av objektivitet.

Länk till kommentar

City är det lag jag följt mest efter Liverpool då jag tycker de spelar en rolig fotboll, således sympatiserar jag även med dem. Ska jag då inte få kommentera det i den enda tråd där det diskuteras fotboll i för tillfället

Du får väl kommentera var du vill men eftersom dagboksinnehavaren är unitedfan så hade du kanske kunnat välja bättre tillfällen och platser att hylla ett annat lag än ditt eget. Knappast så att du gjorde det av någon annan anledning än att jävlas med Meta m fl.

Konstigt att det bara verkar vara Manufans som tycker det är patetiskt, fast å andra sidan är Unitedfans generellt de personer med huvudet längst upp i röven och total avsaknad av objektivitet.

Om du inte förstår att och varför Unitedfans är lite stingsliga idag så är du nog inte så särskilt smart själv. Fortfarande, du fattar i princip exakt vilken reaktion du skulle få genom att skriva här. Det är väl bara att stå för det?

Jag är scouser i själ och hjärta. Tycker också att det var patetiskt. Även jag föredrog City-vinst, men det går ju att göra utan att bli en röv.

Bra sagt.

riktiga fans ger inte upp i halvtid. vet iofs att >90% av alla fans är konstiga.

fyp

Länk till kommentar

Jag är scouser i själ och hjärta. Tycker också att det var patetiskt. Även jag föredrog City-vinst, men det går ju att göra utan att bli en röv.

Nu vet jag inte ditt ursprung, men är du inte född i Liverpool så är det väldigt lamt att du kallar dig scouser. I annat fall ber jag om ursäkt.

Fyfan vad lame supporterskapet hade varit om man inte hade blivit hånad av rivaliserade fans vid motgång och vice versa. Hemsk tanke!

mvh,

If Everton were playing at the bottom of the garden, I’d pull the curtains.

+

Du får väl kommentera var du vill men eftersom dagboksinnehavaren är unitedfan så hade du kanske kunnat välja bättre tillfällen och platser att hylla ett annat lag än ditt eget. Knappast så att du gjorde det av någon annan anledning än att jävlas med Meta m fl.

Som sagt, enda stället fotbollen diskuterades idag.

Länk till kommentar

På hela internet? Av någon anledning har jag svårt att tro på det.

Och fortfarande, i princip det enda skälet till att skriva här idag är att jävlas med Unitedfans.

Enda forumet jag är aktiv på som det diskuterades. Klart det är extra skoj om om Manufans börjar gnälla. Kan man inte tåla en gliring när det kommer till sport ska man nog inte husera på forum.

Länk till kommentar

Enda forumet jag är aktiv på som det diskuterades. Klart det är extra skoj om om Manufans börjar gnälla. Kan man inte tåla en gliring när det kommer till sport ska man nog inte husera på forum.

Okej om man beter sig som ett svin och sedan ångrar det, men att stå för det är fan lågt klart man ska få jävlas med varandra gällarna rivaler inom fotboll men att gå in på denna dagboken direkt efter PL är avgjort och häckla är bara svinigt, man kan göra det snyggare imo

Länk till kommentar

Man får väl endå tacka för spänningen QPR gav oss idag iaf, och säga hejdå till joey barton, större idiot i PL får man leta efter..

Barton är ju kung:

"Can do nothing but apologise to the players and the fans. Still don't think its a sending off. Tried to take 1 of their players with me...."

"Still not my proudest moment but who gives a f*ck, we are safe..........and that is all that matters."

Länk till kommentar