Metaddict Postad 26 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2012 Oh SNAP... http://bloggar.aftonbladet.se/premierleague/2012/03/26/hur-manga-forluster-kravs-innan-dalglish-sparkas/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ferrari_ Postad 26 Mars , 2012 Rapport Share Postad 26 Mars , 2012 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av ferrari_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 27 Mars , 2012 Rapport Share Postad 27 Mars , 2012 Oj vilken nervös skitmatch av United! Tre poäng var det viktigaste, jag gick lillback på bettingen men det kan det väl vara värt... Inte vidare bra tippat av mig heller. Men tre poäng i alla fall och vi spelade ju ut Fulham i princip hela matchen. Bra: 3 poäng, Valencia och Rafael, försvaret och vårt presspel så fort vi tappade boll. Dåligt: att vi trots massivt bollövertag skapar alldeles för lite målchanser samt att vi drabbades av Arsenalsyndromet och ville passa bollen in i mål, att Berbatov inte fick komma in och dominera. Vad fan skulle Hernandez in i denna matchen och göra, när han ändå inte skulle få några ytor att jobba på? Eller vill Ferguson kunna kontra i slutet? det där var dagens roligaste men sf får jobba på sin leverans. det roliga är att de vidriga människorna på juristprogrammet göttar sig nåt otroligt när någon hoppar av programmet så de sitter och jämför grupplistor med antagningslistor för att se hur många som gett upp. att termin 2 kallas "väggen" gör nog inte saken bättre. det är också väldigt populärt att kolla hur många som inte blir godkända på tentor och gärna ta reda på vilka detta är. Standard är väl att något av de Lidingökräk som jobbar i receptionen kollar upp tentaresultat och betyg och sprider ut det i klassen eller i alla fall i sitt kompisgäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 27 Mars , 2012 Rapport Share Postad 27 Mars , 2012 Stjärnornas Krigare! Har jag drömt eller har du skrivit att du skulle på fotboll(typ tottenham) i London kommande helg? Jag + irls åker nämligen till Edinburg nu på fredag för att se den stökiga matchen Hearts-Aberdeen, sen till Newcastle för match mot Liverpool och sen ner till London. Vi kommer antagligen missa vårt flyg hem och är således strandade i London. Vore fantastiskt att få avnjuta en bustöl tillsammans med dig då... Mvh, Kings Cross Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Mars , 2012 Rapport Share Postad 27 Mars , 2012 Va där för 3v sen och missade match pga gulheten. Annars hade varit en sån där spik såklart! Sjuka drömmar btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2012 Inte vidare bra tippat av mig heller. Men tre poäng i alla fall och vi spelade ju ut Fulham i princip hela matchen. Bra: 3 poäng, Valencia och Rafael, försvaret och vårt presspel så fort vi tappade boll. Dåligt: att vi trots massivt bollövertag skapar alldeles för lite målchanser samt att vi drabbades av Arsenalsyndromet och ville passa bollen in i mål, att Berbatov inte fick komma in och dominera. Vad fan skulle Hernandez in i denna matchen och göra, när han ändå inte skulle få några ytor att jobba på? Eller vill Ferguson kunna kontra i slutet? Well det finns frysboxen, sen finns det lådan Berbatov hamnat i...nu hypade tillochmed SAF lite halvt Owens återkomst! Fem månaders frånvaro, ALLTID skadad, gammal redan. OOOJ vilken "impact" han kommer ha Hade varit ett perfekt läge att få in Berba som kunde hållt i bollen däruppe. Welbeck slog nog alla rekord i att halka på en icke-regnig fotbollsplan, inte direkt hans bästa match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!! Everybody please vote for Öystein Euronymous Aarseth at http://www.halehelter.no/ "Stem på en kandidat", then the heart next to his name. !!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Mars , 2012 Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 haha, fin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Mars , 2012 Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 Det Där är Photoshoppat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Mars , 2012 Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 http://svtplay.se/t/113542/svenska_dialektmysterier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 Det Där är Photoshoppat!!! LDO, ändå en true story MVH FEM Raka Titlar-89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 Fyfan va jag älskar dessa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Haha fyfan vilka guldkorn det finns. Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 http://svtplay.se/t/113542/svenska_dialektmysterier Prata mer blekingska. För slätstruket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Fyfan va jag älskar dessa! Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Haha fyfan vilka guldkorn det finns. Ty Haha "get down and dance to our happy beat" :lol: Han har ju gjort så jävla många med! Sjukt duktig för det är verkligen extremt synkat till videon och text osv. Han har tillochmed gjort en på Meshuggahs låt Bleed vilket INTE är en lätt låt, fyfan... Sen hans röst är så jävla gay vilket gör det ännu bättre. Min absoluta favorit är nog ändå denna på Behemoth, ett av mina absoluta favoritband. Dog nästan av skratt när han sjunger "Hail Santa!" :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Wow va tungt! http://www.fullmoonsweden.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va jag HATAR att vara förkyyyyyyyyyyyyyyld!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Segaste jävla skiten nånsin med :cry: :cry: FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va jag HATAR att vara förkyyyyyyyyyyyyyyld!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Segaste jävla skiten nånsin med :cry: :cry: FML Häng med ut nu! Får ju träffa lvl ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Häng med ut nu! Får ju träffa lvl ffs Ah såg inte att du skrev här först. Wish I could Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Hörde om 100k-målet. Glgl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Hörde om 100k-målet. Glgl! Hehe tyty...lär behövas! Knappt spelat en hand i mars, jag vägrar spela om jag inte känner mig pigg och klar i huvudet och det har jag knappt varit en enda jävla gång under månaden. Så bara att bli helt frisk och börja grinda skulle vara ett jävligt skönt delmål att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Sebastian Larsson for president? Jag menar Statsminister?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts