Tottyville Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 Mina predictions inför UFC 141 i natt. Brock vs Overeem Hålls det stående kommer Overeem vinna, men ser inte hur han ska kunna hålla det stående mot Brock i 3 ronder, brocks explosivitet, styrka och brottning tar hem detta. Tror det slutar med TKO genom ground and pound i 1:a eller 2a: av Brock. Kommer se ut som första matchen Brock vs Mir. Fitch vs Hendricks Fitch är grym, har sjukt underskattat track record, bara losat mot GSP och en draw mot BJ Penn. Vunnit över Pitbull, riktigt underskattad fighter. Han tar hem detta på domslut. Cowboy vs Diaz Två av mina favoriter i UFC att kolla på. Kan bli den bästa fighten under galan, är fascinerad över hur många som tappar sitt game mot Diaz bröderna och deras oortodoxa boxning. Cowboy har en av de bästa stående stilarna i UFC, ser fram emot mycket lowkicks, knän och roundhouses för att hålla avståndet mot Diaz och slippa boxas. Klarar han att hålla det vinner han, tror dock på 3 riktigt tuffa ronder för båda. Kan tänka mig att Diaz ger upp det stående (vilket sällan händer) och försöker ta ned Cowboy. När någon av Diaz bröderna fightas vet man aldrig hur det slutar, riktigt tuffa jävlar. Phan vs Hettes Alex vs Janitor Sett Alex sparras live och följt honom från Nexus till UFC. Han är löjligt bra stående, lyckas han sprawla och hålla det stående vinner han mot vaktmästarn. Båda har allt på spel vilket kommer göra det till en hård och intensiv match. Tror på TKO för Alex i 2:a. Vad är era predictions? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 Tänkte se min första UFC-gala i natt eftersom den verkar visas på c+. Bör man se från start klockan 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 japp se hela skiten från 04. du kan gå och ta en macka under fitch vs hendricks men i övrigt borde det vara mycket action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2011 UFC BEKRÄFTAT TILL GLOBEN den 14 april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GO GO GO ALEX IDAG!!!!!!!!!!!! Vinst idag och han är högst sannolikt main event i Globen mot ett stort namn! Detta är så fucking jävla episkt!!! Vilka ska med?? Jag hade planerat att vara utomlands i april men jag ska verkligen göra allt för att styra upp det EFTER 14 april...hade varit så jävla episkt att styra upp ett fett gäng och dra på en UFC-gala igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 tjockt nice!! Snälla Alex vinn inatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 jag lär väl dra dit om det är nåt vettigt.. ett ultimate fight night med massa kassa britter och reza madadi är man ju inte så peppad på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 jag lär väl dra dit om det är nåt vettigt.. ett ultimate fight night med massa kassa britter och reza madadi är man ju inte så peppad på. galan kommer heta UFC on Fuel TV 2. Lär ju bli minst 3 svensmatcher på kortet. Konstigt vore det annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 galan kommer heta UFC on Fuel TV 2. Lär ju bli minst 3 svensmatcher på kortet. Konstigt vore det annars. jo, men som sagt. om det är tre svenskar + massa borderline värdelösa britter så är det ju inte högre klass än random superior challenge. Alex vs ett toppnamn vore väl iofs ett rejält dragplåster, men jag hoppas vi kan få ett par top20 killar i övrigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2011 jo, men som sagt. om det är tre svenskar + massa borderline värdelösa britter så är det ju inte högre klass än random superior challenge. Alex vs ett toppnamn vore väl iofs ett rejält dragplåster, men jag hoppas vi kan få ett par top20 killar i övrigt också. Alex vs toppnamn, 2 svenskar till, några britter typ paul taylor, och några halvstora top 20-namn är vad jag räknar med. Mer än så blir det absolut inte. Men en match i stil med Alex vs Shogun skulle smälla satan i de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 Om man ska namnbajsa lite så vore väl detta ett realistiskt och lockande maincard för en sverigegala. Alexander Gustafsson v Shogun Rua Thiago Silva v Stephan Bonnar Papy Abedi v Duane Ludwig Reza Madadi v random britt/tufnoob/tysk Akira v nån tufkompis han tjaffsat med Sedan får de gärna ge nån till svensk chansen på undercard. Troeng, Njie, sirwan kakai bör väl alla kunna bjuda upp till dans. Så länge vi slipper pinsamma jävla tapheden så är jag nöjd. Byt ut madadi mot nån lökig ross pearson match då. Slängs väl säkert in nån finne eller norrbagge också men jag har ingen koll på vad de har för talanger. tvivlar väl på att vi får 4 svenskar på maincard, men bah, whatever! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 Vad tror ni om en match mellan kenny och meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 (redigerade) r c Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 kenny. finns inte en grej i hela världen som meta är bättre än honom på. att vara sämre är han bättre på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2011 kenny. finns inte en grej i hela världen som meta är bättre än honom på. Din tunga blev jävligt brun nu lillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2011 Om man ska namnbajsa lite så vore väl detta ett realistiskt och lockande maincard för en sverigegala. Alexander Gustafsson v Shogun Rua Thiago Silva v Stephan Bonnar Papy Abedi v Duane Ludwig Reza Madadi v random britt/tufnoob/tysk Akira v nån tufkompis han tjaffsat med Sedan får de gärna ge nån till svensk chansen på undercard. Troeng, Njie, sirwan kakai bör väl alla kunna bjuda upp till dans. Så länge vi slipper pinsamma jävla tapheden så är jag nöjd. Byt ut madadi mot nån lökig ross pearson match då. Slängs väl säkert in nån finne eller norrbagge också men jag har ingen koll på vad de har för talanger. tvivlar väl på att vi får 4 svenskar på maincard, men bah, whatever! Mm Simeon Thoresen (tror jag det var) blev precis klar för UFC med. Madadi har ju annan match planerad så han är nog tveksam. Beror väl på hur det går där. Akira mot TUF ja, Papy gissar jag också. Lär väl dyka upp någon till. Bielkheden lär INTE få gå, inte Eklund heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2011 Det verkar gå bra för Overeem oavsett om han vinner eller förlorar mot Brock... "I slutändan så kom de överens om en matchlön på $264 285 den 30 december, om han dessutom skulle besegra Lesnar så skulle han få en vinstbonus på $121 428. Utöver detta så ingick det $2 per PPV-sändning för alla intäkter i Zuffas sändningar i USA, Kanada och över internet, över $500 000. Men bara ett par veckor efter det här så lämnade Overeem Golden Glory då han ansåg att han inte längre kunde lita på dom." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 Men oj så bra av Expekt att inte ha oddsen för UFC uppe på sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 Snart dags för Alex. NERVÖS är jag!! Grindat lite SVS nu på psykopatvärde och plussade iaf runt 700 spänn. Summerar månaden på 16.6k händer SVS 2/4 till 5/10 med mest spel på 2.5/5 och back 5k. Hyfsat "nöjd" med resultatet mtp hur brutalt det varit på SVS för mig, det är ju sånt fint värde på dem nivåerna att det går att rädda upp. 6.4k händer NL100 på Prima med, där är jag back friska 22.56 euro! Plus efter RB dock woop woop Ett fåtal händer och lillback på pajasnätverket Everleaf Så totalt back runt 3k SEK på runt 23.5K händer. Spelet har börjat kännas stabilt igen i 3-4 sessioner nu på slutet. Varit mycket fest och bakisdagar i december. Januari kommer bli mycket grind tror jag. Siktar på 50k händer+, hade varit nåt det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 31 December , 2011 Rapport Share Postad 31 December , 2011 Tjulu, tänkte slänga mig i soffan och se ufc galan, då jag aldrig tittat på ufc innan, får se om man fastnar för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 Tjulu, tänkte slänga mig i soffan och se ufc galan, då jag aldrig tittat på ufc innan, får se om man fastnar för det ALEX ska fightas ju! Klart du fastnar då. Fyfan så glad jag kommer bli om han vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 nutjob . eu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 Lol Nam "If I only was a man" Phan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fyfannnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 Jag är så JÄVLA GLAD FÖR HANS SKULL!!! FYFAN va hårt han slååååååååår o bara avslutar matchen sen!!!!!!!!!!! YES YES YES YES!!!! Kolla reprisen också när Alex blir träffad av Vaktmästarn men inte ens blinkar en hundradel utan bara fortsätter rakt in och vevar. Vilken KUNG han är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2011 Det är en fucking JABB som nästan knockar Vaktmästarn 8-) 8-) 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts