Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Tänkte grinda igen idag men det börjar kännas i huvudet nu att man sovit runt 07/08-15/16 senaste veckan. Tror inte jag varit ute i dagsljus en enda gång på iaf en vecka. Kan väl aldrig vara hälsosamt. Måste hitta någon slags medelväg med grinden nu. Mitt stora problem har alltid varit att jag inte kan sova på ungefär 2 timmar efter en session. Vet inte exakt varför men jag behöver så lång tid på mig att varva ner. Jag har försökt lägga mig direkt efter många sessioner och aldrig lyckats komma i närheten av att somna så nu försöker jag aldrig längre.

Måste i vilket fall vända rätt dygnet några timmar nu för annars kommer jag se ut som ett lik på julafton :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte grinda igen idag men det börjar kännas i huvudet nu att man sovit runt 07/08-15/16 senaste veckan. Tror inte jag varit ute i dagsljus en enda gång på iaf en vecka. Kan väl aldrig vara hälsosamt. Måste hitta någon slags medelväg med grinden nu. Mitt stora problem har alltid varit att jag inte kan sova på ungefär 2 timmar efter en session. Vet inte exakt varför men jag behöver så lång tid på mig att varva ner. Jag har försökt lägga mig direkt efter många sessioner och aldrig lyckats komma i närheten av att somna så nu försöker jag aldrig längre.

Måste i vilket fall vända rätt dygnet några timmar nu för annars kommer jag se ut som ett lik på julafton :mrgreen:

ugh. vilken trevlig fest det blev. jag är just nu över hamburgerfull, men det var verkligen en utgång av rang. 25e kör vi igen Meta. Kanske drar med dig till en annan förfest i stan, annars kör vi här.

Riktigt mycket småtjejer som är på, hoppas du också är. My god kan du fatta vilken kropp hon har? Haha löjligt. God jul pf, Microvåg börjar komma i fas. mmh

Länk till kommentar

Verkligen! 5-0, engha pråbläm. Skadar ju inte att vara nyinflyttad vid HBGs bästa pizzeria (av dem jag provat iaf) heller 8-)

Som den tjockis jag är måste jag fråga vad pizzerian heter 8-)

Käkade på pizzeria Bomb uppe vid stattena typ förra veckan och pizzan var SJUKT GOD! Nya favvostället för en turist som mig =)

Länk till kommentar

Aaaaaaaaahh så jävla mysigt och sitta helt själv i kontoret utan att det känns som man är mitt i en fritidsgård för en gångs skull. Vid läggdags inatt låg på köksbänken ett demolerat pepparkakshus, en dildo, och en pizzakartong på rad. Standard?

ugh. vilken trevlig fest det blev. jag är just nu över hamburgerfull, men det var verkligen en utgång av rang. 25e kör vi igen Meta. Kanske drar med dig till en annan förfest i stan, annars kör vi här.

Riktigt mycket småtjejer som är på, hoppas du också är. My god kan du fatta vilken kropp hon har? Haha löjligt. God jul pf, Microvåg börjar komma i fas. mmh

Jag tog iaf helt rätt beslut, hade absolut INTE pallat vara bakis idag igen redan. Bryr mig inte om ***cket småtjejer", det viktigaste är att mitt ögongodis och min beundrare P ska med :mrgreen:

Och ja, jag fattar exakt vilken kropp hon har :rolleyes: Mitt mål på Juldagen är att inte bli så dräggfull att jag gör "internationella stora bröst-tecknet" och säger något dräggigt 5 meter från personen man kommenterar. For the record hade jag tydligen turen att hon inte såg eller hörde mig 8-)

Som den tjockis jag är måste jag fråga vad pizzerian heter 8-)

Käkade på pizzeria Bomb uppe vid stattena typ förra veckan och pizzan var SJUKT GOD! Nya favvostället för en turist som mig =)

Marconi! Såvitt jag kan komma ihåg är det den första pizzerian jag är på i HBG som faktiskt ägs av italienare och inte turkar :mrgreen: Kanske därför där är så gott. Deras signaturpizza är nog Marconi med kött och bearnaisesås på...

Torino vid Olympia måste väl ändå va bäst?

NOOB!!!!!!!! Fail fail fail. Deras kycklingsallad är bra men pizzorna är inte något speciellt där. In i skamvrån med dig.

Länk till kommentar

Aaaaaaaaahh så jävla mysigt och sitta helt själv i kontoret utan att det känns som man är mitt i en fritidsgård för en gångs skull. Vid läggdags inatt låg på köksbänken ett demolerat pepparkakshus, en dildo, och en pizzakartong på rad. Standard?

man blir ju lite orolig när du tidigare klargjorde att det typ bara var killar där? :S

Länk till kommentar

NOOB!!!!!!!! Fail fail fail. Deras kycklingsallad är bra men pizzorna är inte något speciellt där. In i skamvrån med dig.

Det är nog 10 år sen jag var där senast men då var dom bra i alla fall :), och vissa polare säger dom är bra fortfarande men vad vet jag. Mamma Teresa i Landskrona är nöten i alla fall...

Länk till kommentar

Det är nog 10 år sen jag var där senast men då var dom bra i alla fall :), och vissa polare säger dom är bra fortfarande men vad vet jag. Mamma Teresa i Landskrona är nöten i alla fall...

Hehe det var ju ett tag sen. Testa Marconi nästa gång du och scaniac cruisar i hans Volvo. Jag rekar Capricciosan och Marconin.

Länk till kommentar

Looooooooooooooooooooool

"Mark Chapman fick äran att vara programledare för sändningen. Men det blev ingen enkel resa för 38–åringen.

När han skulle läsa upp Twitter–inlägg från läsarna blev han grundlurad.

– Thank you for all tweets that come in, we have them on the big screen so everyone can see them. I McHunt says Alex Ferguson...oh no, sa Chapman."

Läs "I McHunt says Alex Ferguson" högt :lol:

Länk till kommentar