Metaddict Postad 9 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2011 Team Microvåg for life Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2011 Wow UFC gick aaaaaaningen överbord här även om det var en idiotisk tweet. http://bjpenn.com/news/2011/12/08/ufc-news-miguel-torres-cut-from-the-ufc-due-to-twitter-remarks-9526.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2011 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN jag fick rätt FITTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :cry: :cry: :cry: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article14052459.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 är bara rankad 40k på bike baron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2011 Oddsat lite på UFC imorrn. Korean Zombie, Pokrajac, Ortiz som singlar. Dubbel med Zombie+Mir. Så funderar jag på om där är värde i Machida eller Patrick/Ebersole. Lutar åt att jag lämnar dem ospelade och ser om jag kommer ihåg att kolla imorrn när fler odds bör dyka upp. Hominick är jätteduktig men Zombie visade ju senast att han inte bara är en tokbrawler. Han kan ta en smäll med. 4.23 känns som jävligt spelvärt. är bara rankad 40k på bike baron Sopa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 10 December , 2011 Rapport Share Postad 10 December , 2011 Oddsat lite på UFC imorrn. Korean Zombie, Pokrajac, Ortiz som singlar. Dubbel med Zombie+Mir. Så funderar jag på om där är värde i Machida eller Patrick/Ebersole. Lutar åt att jag lämnar dem ospelade och ser om jag kommer ihåg att kolla imorrn när fler odds bör dyka upp. Hominick är jätteduktig men Zombie visade ju senast att han inte bara är en tokbrawler. Han kan ta en smäll med. 4.23 känns som jävligt spelvärt. Sopa!! 38k!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 10 December , 2011 Rapport Share Postad 10 December , 2011 gillar ortiz bet. gillar inte korean zombie bet. Svårt att se hur han ska få det till marken, för stående blir han nog utslagen. Finns värde på machida enligt mig, drog själv ett mindre spel där. Oddset är skyhögt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2011 Singel Phillipou. Trippel Attonito, Jabouin, Bocek. Ryggar väl AF lite halvt och sätter en tia på Machida. Hade tänkt betta på Hallman också tror jag men han hade problem med vikten och det brukar aldrig vara ett gott tecken. Fortfarande inga propbets uppe på galan så jag nöjer mig där. Ska på ölen strax för det är stor fest hos Team Microvåg idag. Blev rätt många bets, dags att plussa nu tycker jag för annars är snart bettingrullen gul. Obv har jag bara sprungit dåligt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 hoppas jag inte påverkade folks bets på korean zombie. Herrejävlar vilken chock. Höll på honom, men trodde aldrig han skulle lyckas med det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 Vilka finns kvar i skåne under nyår? Vilka har något fett planerat? Vad finns de för fräna events inkl Köpenhamn? Är de så att man måste åka till Serbien för att få ett gott nytt i år? Also: Magiskt grann match igår. Mvh ¡Visca Barça! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 Vilka finns kvar i skåne under nyår?Vilka har något fett planerat? Vad finns de för fräna events inkl Köpenhamn? Är de så att man måste åka till Serbien för att få ett gott nytt i år? Also: Magiskt grann match igår. Mvh ¡Visca Barça! Du är inte sugen på en sista-minuten någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 Vilka finns kvar i skåne under nyår?Vilka har något fett planerat? Vad finns de för fräna events inkl Köpenhamn? Är de så att man måste åka till Serbien för att få ett gott nytt i år? Also: Magiskt grann match igår. Mvh ¡Visca Barça! jag kommer vara i skåne, vet inte var dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 Du är inte sugen på en sista-minuten någonstans? Lovat bruden ska med isf. Kan bara vara iväg till typ 3e eller något, vad finns de för alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 Lovat bruden ska med isf. Kan bara vara iväg till typ 3e eller något, vad finns de för alternativ? Dunno, tänkte kolla i mellandagarna och förhoppningsvis dra iväg. Nyår blir ändå alltid skit hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 här vill jag fira nyår http://www.airbnb.com/rooms/147730 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 (redigerade) c Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 väntar fortfarande på vh's anekdot gällande trekanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2011 hoppas jag inte påverkade folks bets på korean zombie. Herrejävlar vilken chock. Höll på honom, men trodde aldrig han skulle lyckas med det där. Nä hade redan bettat och inte ändrat mig i vilket fall. Däremot hade jag tänkt skita i att betta på Machida men gjorde det enbart för att du hade gjort det och rekade så du är skyldig mig 10 dollar. Plussade helt ok på galan, jävligt nöjd med min insats måste jag säga Attonito hade behövts för min trippel men vetifan vad han gjorde. En av årets submissions av Frank Mir, stört snygg. Och stört äcklig att se på när Nogueiras arm bryts på mitten Jag ogillar verkligen Jones av någon anledning men han är ju snuskigt vass. Tyckte faktiskt Machida vann marginellt så länge det var stående men Jones har den enorma fördelen att han kan ändra sin gameplan mitt under matchen och vinna på ett annat sätt istället. Inte fel på hans submission heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2011 Gårdagens fest hos Team Microvåg kan inte beskrivas som annat än succé. Fan vad kul vi hade Lägenheten ser också ut därefter. Festens kommentar: Rövknull? Det blev inte ens fittknull! Festens practical joke. VH lurade i sin tjejkompis att vi hade afrikanskt tema så hon kom hit i full mundering Kul eller bara elakt? Festens fyllo: Jag Extremt sällan jag tar på mig den rollen men jag ska inte ens försöka förneka det. Vi var iofs rätt många som var bra på det så inget att skämmas för ändå kanske Lite oklara minnesbilder från vissa delar av kvällen vilket är lite synd mtp hur kul det var. Men men, shit happens Åkte på två bad beats sen. På något konstigt sätt betalade jag inträde på Tempel trots att VH hade fixat 7 gratisbiljetter. Sen spelade jag faktiskt lite poker framåt 5-snåret när jag hade nyktrat till med hjälp av kebab och cola. Fuck Svenska Spel...och FML $2.50/$5 No Limit Holdem 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($689.49) CO ($999.70) BTN ($925) metaddict (SB) ($952.35) BB ($1,152.74) Pre-Flop: ($7.50, 5 players) metaddict is SB 6:club: 6:diamond: 2 folds, BTN raises to $25, metaddict calls $22.50, 1 fold Flop: 6:heart: 8:spade: 4:diamond: ($55, 2 players) metaddict checks, BTN bets $55, metaddict raises to $189, BTN raises to $622, metaddict goes all-in $927.35, BTN calls $278 Turn: 2:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in) River: 8:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in) Final Pot: $1,882.35 metaddict shows 6:club: 6:diamond: BTN shows 2:spade: 8:heart: BTN wins $1,840 (net +$915) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 Turregrindade lite, förstår varför dom där donksen som sysslar med sånt reguljärt inte mår så bra alla gånger. Man bustar mot di konstigaste av spel. som att 2x CO och sen snappa av min shove på 22bb med Q9s exakt! Tur i oturen att jag kan lägga mig sova i tid iaf, ska på jobbintervju i Köpenhamn tidigt imorgon. GL 2 meee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 11 December , 2011 Rapport Share Postad 11 December , 2011 här vill jag fira nyår http://www.airbnb.com/rooms/147730 ty, där ska jag bo ngn weekend, sjukt härlig stämmning! leva som van gogh. det hade kunnat bli en härlig tripp! mvh dubbelbemärkelse när ska vi åka till amdam och bo på den där husbåten du snackade om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2011 Lol Alexander Gustafsson: Allting började när jag var 12...slog på en kille utanför pizzerian :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Gårdagens fest hos Team Microvåg kan inte beskrivas som annat än succé. Fan vad kul vi hade Lägenheten ser också ut därefter. Festens kommentar: Rövknull? Det blev inte ens fittknull! Festens practical joke. VH lurade i sin tjejkompis att vi hade afrikanskt tema så hon kom hit i full mundering Kul eller bara elakt? Festens fyllo: Jag Extremt sällan jag tar på mig den rollen men jag ska inte ens försöka förneka det. Vi var iofs rätt många som var bra på det så inget att skämmas för ändå kanske Lite oklara minnesbilder från vissa delar av kvällen vilket är lite synd mtp hur kul det var. Men men, shit happens Åkte på två bad beats sen. På något konstigt sätt betalade jag inträde på Tempel trots att VH hade fixat 7 gratisbiljetter. Sen spelade jag faktiskt lite poker framåt 5-snåret när jag hade nyktrat till med hjälp av kebab och cola. Fuck Svenska Spel...och FML $2.50/$5 No Limit Holdem 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($689.49) CO ($999.70) BTN ($925) metaddict (SB) ($952.35) BB ($1,152.74) Pre-Flop: ($7.50, 5 players) metaddict is SB 6:club: 6:diamond: 2 folds, BTN raises to $25, metaddict calls $22.50, 1 fold Flop: 6:heart: 8:spade: 4:diamond: ($55, 2 players) metaddict checks, BTN bets $55, metaddict raises to $189, BTN raises to $622, metaddict goes all-in $927.35, BTN calls $278 Turn: 2:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in) River: 8:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in) Final Pot: $1,882.35 metaddict shows 6:club: 6:diamond: BTN shows 2:spade: 8:heart: BTN wins $1,840 (net +$915) wow, kul nästan jämnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2011 Mycket skit kan sägas om Aftonbladet men att dem har börjat skriva om UFC i sportdelen precis som vilken annan idrott som helst glädjer mig Kolla dock bara denna (från nu i helgen) om ni INTE är känsliga för skelettdelar som bryts på mitten... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kampsport/mma/article14065673.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts