Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Oddsat lite på UFC imorrn. Korean Zombie, Pokrajac, Ortiz som singlar. Dubbel med Zombie+Mir. Så funderar jag på om där är värde i Machida eller Patrick/Ebersole. Lutar åt att jag lämnar dem ospelade och ser om jag kommer ihåg att kolla imorrn när fler odds bör dyka upp.

 

Hominick är jätteduktig men Zombie visade ju senast att han inte bara är en tokbrawler. Han kan ta en smäll med. 4.23 känns som jävligt spelvärt.

 

 

är bara rankad 40k på bike baron 8-)

 

Sopa!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oddsat lite på UFC imorrn. Korean Zombie, Pokrajac, Ortiz som singlar. Dubbel med Zombie+Mir. Så funderar jag på om där är värde i Machida eller Patrick/Ebersole. Lutar åt att jag lämnar dem ospelade och ser om jag kommer ihåg att kolla imorrn när fler odds bör dyka upp.

 

Hominick är jätteduktig men Zombie visade ju senast att han inte bara är en tokbrawler. Han kan ta en smäll med. 4.23 känns som jävligt spelvärt.

 

 

 

 

Sopa!!

 

38k!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Singel Phillipou. Trippel Attonito, Jabouin, Bocek.

 

Ryggar väl AF lite halvt och sätter en tia på Machida. Hade tänkt betta på Hallman också tror jag men han hade problem med vikten och det brukar aldrig vara ett gott tecken.

 

Fortfarande inga propbets uppe på galan så jag nöjer mig där. Ska på ölen strax för det är stor fest hos Team Microvåg idag. Blev rätt många bets, dags att plussa nu tycker jag för annars är snart bettingrullen gul. Obv har jag bara sprungit dåligt som vanligt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka finns kvar i skåne under nyår?

Vilka har något fett planerat?

Vad finns de för fräna events inkl Köpenhamn?

 

 

Är de så att man måste åka till Serbien för att få ett gott nytt i år?

 

 

Also: Magiskt grann match igår.

 

Mvh

¡Visca Barça!

 

Du är inte sugen på en sista-minuten någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka finns kvar i skåne under nyår?

Vilka har något fett planerat?

Vad finns de för fräna events inkl Köpenhamn?

 

 

Är de så att man måste åka till Serbien för att få ett gott nytt i år?

 

 

Also: Magiskt grann match igår.

 

Mvh

¡Visca Barça!

 

jag kommer vara i skåne, vet inte var dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hoppas jag inte påverkade folks bets på korean zombie. Herrejävlar vilken chock. :)

 

Höll på honom, men trodde aldrig han skulle lyckas med det där.

 

Nä hade redan bettat och inte ändrat mig i vilket fall. Däremot hade jag tänkt skita i att betta på Machida men gjorde det enbart för att du hade gjort det och rekade så du är skyldig mig 10 dollar.

 

Plussade helt ok på galan, jävligt nöjd med min insats måste jag säga :D

 

Attonito hade behövts för min trippel men vetifan vad han gjorde.

 

En av årets submissions av Frank Mir, stört snygg. Och stört äcklig att se på när Nogueiras arm bryts på mitten :shock:

 

Jag ogillar verkligen Jones av någon anledning men han är ju snuskigt vass. Tyckte faktiskt Machida vann marginellt så länge det var stående men Jones har den enorma fördelen att han kan ändra sin gameplan mitt under matchen och vinna på ett annat sätt istället. Inte fel på hans submission heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens fest hos Team Microvåg kan inte beskrivas som annat än succé. Fan vad kul vi hade :mrgreen: Lägenheten ser också ut därefter.

 

Festens kommentar: Rövknull? Det blev inte ens fittknull!

 

Festens practical joke. VH lurade i sin tjejkompis att vi hade afrikanskt tema så hon kom hit i full mundering :lol: Kul eller bara elakt?

 

Festens fyllo: Jag :oops: Extremt sällan jag tar på mig den rollen men jag ska inte ens försöka förneka det. Vi var iofs rätt många som var bra på det så inget att skämmas för ändå kanske :) Lite oklara minnesbilder från vissa delar av kvällen vilket är lite synd mtp hur kul det var. Men men, shit happens :rolleyes:

 

Åkte på två bad beats sen. På något konstigt sätt betalade jag inträde på Tempel trots att VH hade fixat 7 gratisbiljetter. Sen spelade jag faktiskt lite poker framåt 5-snåret när jag hade nyktrat till med hjälp av kebab och cola.

Fuck Svenska Spel...och FML :cry:

 

$2.50/$5 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($689.49)

CO ($999.70)

BTN ($925)

metaddict (SB) ($952.35)

BB ($1,152.74)

 

Pre-Flop: ($7.50, 5 players) metaddict is SB 6:club: 6:diamond:

2 folds, BTN raises to $25, metaddict calls $22.50, 1 fold

 

Flop: 6:heart: 8:spade: 4:diamond: ($55, 2 players)

metaddict checks, BTN bets $55, metaddict raises to $189, BTN raises to $622, metaddict goes all-in $927.35, BTN calls $278

 

Turn: 2:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in)

 

River: 8:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $1,882.35

metaddict shows

6:club: 6:diamond:

BTN shows

2:spade: 8:heart:

 

BTN wins $1,840 (net +$915)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turregrindade lite, förstår varför dom där donksen som sysslar med sånt reguljärt inte mår så bra alla gånger.

 

Man bustar mot di konstigaste av spel. som att 2x CO och sen snappa av min shove på 22bb med Q9s exakt!

 

Tur i oturen att jag kan lägga mig sova i tid iaf, ska på jobbintervju i Köpenhamn tidigt imorgon. GL 2 meee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens fest hos Team Microvåg kan inte beskrivas som annat än succé. Fan vad kul vi hade :mrgreen: Lägenheten ser också ut därefter.

 

Festens kommentar: Rövknull? Det blev inte ens fittknull!

 

Festens practical joke. VH lurade i sin tjejkompis att vi hade afrikanskt tema så hon kom hit i full mundering :lol: Kul eller bara elakt?

 

Festens fyllo: Jag :oops: Extremt sällan jag tar på mig den rollen men jag ska inte ens försöka förneka det. Vi var iofs rätt många som var bra på det så inget att skämmas för ändå kanske :) Lite oklara minnesbilder från vissa delar av kvällen vilket är lite synd mtp hur kul det var. Men men, shit happens :rolleyes:

 

Åkte på två bad beats sen. På något konstigt sätt betalade jag inträde på Tempel trots att VH hade fixat 7 gratisbiljetter. Sen spelade jag faktiskt lite poker framåt 5-snåret när jag hade nyktrat till med hjälp av kebab och cola.

Fuck Svenska Spel...och FML :cry:

 

$2.50/$5 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($689.49)

CO ($999.70)

BTN ($925)

metaddict (SB) ($952.35)

BB ($1,152.74)

 

Pre-Flop: ($7.50, 5 players) metaddict is SB 6:club: 6:diamond:

2 folds, BTN raises to $25, metaddict calls $22.50, 1 fold

 

Flop: 6:heart: 8:spade: 4:diamond: ($55, 2 players)

metaddict checks, BTN bets $55, metaddict raises to $189, BTN raises to $622, metaddict goes all-in $927.35, BTN calls $278

 

Turn: 2:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in)

 

River: 8:diamond: ($1,882.35, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $1,882.35

metaddict shows

6:club: 6:diamond:

BTN shows

2:spade: 8:heart:

 

BTN wins $1,840 (net +$915)

 

wow, kul nästan jämnt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket skit kan sägas om Aftonbladet men att dem har börjat skriva om UFC i sportdelen precis som vilken annan idrott som helst glädjer mig :heart: Kolla dock bara denna (från nu i helgen) om ni INTE är känsliga för skelettdelar som bryts på mitten...

 

 

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kampsport/mma/article14065673.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...