Metaddict Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Sjukt, insåg nyss att jag drömde att Padrinos kom in här och blev skitsur för våra inlägg och skrev massa elakheter till mig (kom inte och säg att jag någonsin påstått att jag har ett liv) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 http://www.dn.se/sport/fotboll/simon-thern-lamnar-helsingborg Edit: HIFare i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Sjukt, insåg nyss att jag drömde att Padrinos kom in här och blev skitsur för våra inlägg och skrev massa elakheter till mig (kom inte och säg att jag någonsin påstått att jag har ett liv) Classic dryga gamla Paddan (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Subtitle please.. Ooooch Tjeeeeeeena Meta http://www.sydsvenskan.se/sport/fotboll/article1586970/Simon-Thern-lamnar-Helsingborg.html Nu har jag slutat dryga. Nervigt värre inför Basel borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 vilken bana är du på då meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Äckligt nervös nu Glory glory Man UNITED. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Äckligt nervös nu Glory glory Man UNITED. +++++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Klarar vi inte ett lag med Park Joo Hoo och Granit Xhaka i laget så förtjänar vi inte att gå vidare :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Svårt att välja, se en match mellan två bra lag. Eller se United spela en måstematch där de riskerar att åka ur, vilket iofs inte är speciellt troligt. Får bli att sätta en slant på United ML :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Svårt att välja, se en match mellan två bra lag. Eller se United spela en måstematch där de riskerar att åka ur, vilket iofs inte är speciellt troligt. Får bli att sätta en slant på United ML :> det här bådar inte gott när du hittar ett sånt win win bet. 1-0 bådar ju inte heller speciellt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 det här bådar inte gott när du hittar ett sånt win win bet. 1-0 bådar ju inte heller speciellt gott. Haha, tur man hade lite is i magen och inte fick in det förens efter Basel tagit ledningen Manu +0.5 till 1.67 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Schysst jinx att spela på United. Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Spelar bara jinxspel nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 tack återigen. Vad ska man göra nu då? Med risk för att låta som en bortskämd vidrig medgångare, men orkar man ens följa Europa Leauge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Am I being punked, where is Ashton? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Ja man kan ju inte förvänta sig att förra årets finalister ska gå vidare från en av de enklaste grupperna någonsin. Ska bli kul att höra vad rödnäsan skyller på idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 finns inget att skylla på förutom dåligt spel och sjukt jävla illa inställning(inte bara i denna). Det känns inte ens som en skräll. Det va värre när porto slog ut oss tex. Sen förstår jag faktiskt inte vad Giggs gör på planen. Han har varit fullkomligt usel i varenda match denna säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 finns inget att skylla på förutom dåligt spel och sjukt jävla illa inställning(inte bara i denna). Det känns inte ens som en skräll. Det va värre när porto slog ut oss tex. 1p på två gejms mot FC Basel. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 1p på två gejms mot FC Basel. :lol: förstår inte varför du citerar mig och skriver det där? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Glory glory Man UNITED. +1 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ferrari_ Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av ferrari_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Måste bara få fråga vad det är som gör att du ens orkar bemöda dig att skriva en sån här post? Samma som att du orkar fråga mig varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts