Scaniac Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 Värmer! Fint med en "varm" dag och lite soligt också samt 10k pers och bra stämning. Att vår Gud Alvaro Santos fick göra mål igen också var även det fantastiskt. Sen cykla direkt hem och se sista 10 minuterna av Uniteds vinst ljuvligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 Haha precis runt 20 sekunder in här ser man ju dem där lirarna med matchande jackor som jag skrev om i mitt inlägg efter guldfesten 23 oktober :lol: http://www.fotbollskanalen.se/video?videoid=2092965&treeId=3060502 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 Såhär slår man straffar i Helsingborg. http://www.fotbollskanalen.se/video?videoid=2092969&treeId=3060502 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 Såhär slår man straffar i Helsingborg. http://www.fotbollskanalen.se/video?videoid=2092969&treeId=3060502 Riggat, målvakten lägger sig för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2011 Trycker i mig två skopor Jacked för första gången nu. Iväg och pumpa pattarna, återkommer med tripprapport Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 Trycker i mig två skopor Jacked för första gången nu. Iväg och pumpa pattarna, återkommer med tripprapport Kul! Jag tycker det fungerar jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 Man får absolut inte vika ner sig mot turreproffs! Boss $5000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1505687 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter Hero (BTN): $5644.77 SB: $7880.02 BB: $11534.78 UTG: $5690.66 CO: $5000.65 Pre Flop: ($75.00) Hero is BTN with A 4 1 fold, CO raises to $150, Hero raises to $500, 2 folds, CO raises to $1222, Hero raises to $5644.77, CO calls $3778.65 all in Flop: ($10076.30) J 3 T (2 players - 1 is all in) Turn: ($10076.30) K (2 players - 1 is all in) River: ($10076.30) 9 (2 players - 1 is all in) Final Pot: $10076.30 Hero shows A 4 CO shows Q Q CO wins $10061.30 Hero wins $644.12 (Rake: $-629.12) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 88 > KJo > 57s > A2s imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 88 > KJo > 57s > A2s imo snackade med Mi om de, helt lost vad jag ska göra med A2-5s i btn v CO. Om jag 3b får jag ju degusa dom med. får lura mer på de, hur som fränt att inte folda edit; stovefattade hyfsat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 Var det meta jag såg utanför norrbro som stod och spände sig 1h innan avspark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 gött med lite HH's starfitter, keep it up! Gillar shove med A5s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2011 Var det meta jag såg utanför norrbro som stod och spände sig 1h innan avspark? Absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 gött med lite HH's starfitter, keep it up! Gillar shove med A5s Kan inte låta den där Puni hunsa runt en hur som... En god hand från i förgår fast på evrobord; Prima Network $400.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1506113 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter CO: $926.90 BTN: $400.00 SB: $260.93 BB: $593.50 UTG: $681.40 Hero (MP): $415.10 Pre Flop: ($6.00) Hero is MP with K A 1 fold, Hero raises to $14, CO calls $14, BTN calls $14, 2 folds Flop: ($48.00) 4 5 Q (3 players) Hero bets $35.00, CO calls $35, BTN folds Turn: ($118.00) 8 (2 players) Hero checks, CO checks River: ($118.00) 5 (2 players) Hero checks, CO bets $68.00, Hero raises to $192, CO folds Final Pot: $254.00 Hero wins $251.00 (Rake: $3.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 fattar inte , vilket test är ni bäst i? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 Någon som har tips på prisvärd GPS-app till iPhone 3Gs? Jävla djungel och 6-700 spänn är i saftigaste laget IMO. Det finns en som är högt rankad i Appstore just nu för 15 kronor som verkar rätt skaplig. Lagom prisklass IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Du menar GPS Nav 2. Suger ganska hårt imo men är såklart värd 15 kr. Jag ska troligen köra på tomtom när jag får tummen ur röven och fixar montering i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 checkfold >>> checksyn >>>>> checkraise imo motivera ditt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 checkfold >>> checksyn >>>>> checkraise imo motivera ditt spel! vad ska grabben checka bakom som han kan syna goda c/r med? såna där mellanpar foldar han ju illa kvickt, ILLA KVICKT! c/f turn fwiw btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 Kul! Jag tycker det fungerar jävligt bra! Jag blev rätt besviken. Ja, 2 skopor blev man definitivt fett taggad av men dem gör samma "misstag" som Berzerk, dvs har alldeles för stor andel beta alanin i. Det är såklart ekonomiska skäl, BA är billigt. Nu fick jag denna billigt i ett paketerbjudande men annars kan man lika gärna köpa billigt kreatin monohydrat och beta alanin själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 Nya avsnitt ute av Homeland, Dexter, och Boardwalk Empire på samma dag. Pretty pretty sick Även nytt Simpsons och HTMIIA att fördriva tiden med men det blir man inte lika exalterad av. Gymet nu för axlar, traps, vader och en snabb liten sväng cardio. Brutalt pass jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 wow, pricka in de muskler man aldrig tränar sen lägga på cardio PÅ ett gympass..... lord oh lord:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LEEWO Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Nya avsnitt ute av Homeland, Dexter, och Boardwalk Empire på samma dag. Pretty pretty sick Även nytt Simpsons och HTMIIA att fördriva tiden med men det blir man inte lika exalterad av. Gymet nu för axlar, traps, vader och en snabb liten sväng cardio. Brutalt pass jag vet Måndagar är en speciell dag för alla som tycker om serier. Ska ta en koll på Homeland som jag har missat helt. Är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 wow, pricka in de muskler man aldrig tränar sen lägga på cardio PÅ ett gympass..... lord oh lord:evil: Hehe LIGHTWEEEEEEIGHT! Blev inte mycket till cardio och sen ett av mitt livs sämsta pass. Bara haft kassa pass sen visdomstandpärsen. Man vet att det blir en jobbig kväll när man värmer med 15 reps med 5-kilos hantlarna i sittande lyft åt sidan och blir helt snurrig och yr efter Fattar inte riktigt vad som händer. Måndagar är en speciell dag för alla som tycker om serier. Ska ta en koll på Homeland som jag har missat helt. Är den bra? Jag såg faktiskt trailern för Homeland när jag var i USA och tyckte det verkade lovande. Sen glömde jag av det lite men nu har jag sett de första 5 avsnitten på 3 dagar typ. Jag tycker det är fantastiskt bra ja. Tillochmed familjedaltandet som tydligen måste vara med i en amerikansk serie går att titta på utan att vilja spy, då är det fan bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 vad ska grabben checka bakom som han kan syna goda c/r med? såna där mellanpar foldar han ju illa kvickt, ILLA KVICKT! c/f turn fwiw btw som du vet bryr jag mig inte om fi. vad har du mer än bluffar när du checkraisar river där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 jag är såklart inte säker på min sak. den tiden är förbi. vill bara ha lite diskussion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts