Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Wow, extremt udda linje. Vad får dig att spela handen så (vilka reads baserar du det på att han är svag o varför inte cbetta denna flop där du oftast inte blir bluffraisad osv) ? Tycker inte din linje ser så trovärdig ut för värde, som du tar dig till river så checksynar jag nästan hellre än CRAI o hoppas att 6an står :)

 

jag glömde att jag var pfr.

 

varför spelar starfitter hajstäjks?

 

jag är föfan lika gto som amutu

 

SEK obv

 

inget stek utan seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek, så alla andra andra betalade min kväll.

 

Angående 5,6 suited handen

Du kommer aldrig få en normalbegåvad person att folda en valuehand där (?)

 

odjo, folk är så galna. dom förstår inte värdet av att vara nit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BB: $1125.94

Hero (CO): $2814.85

BTN: $2983.11

SB: $1859.38

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is CO with 6 :spade: 5 :spade:

Hero raises to $60, BTN calls $60, 1 fold, BB calls $40

 

Flop: ($190.00) 4 :diamond: K :spade: A :spade:(3 players)

BB checks, Hero checks, BTN bets $142.50, BB folds, Hero calls $142.50

 

Turn: ($475.00) 6 :heart:(2 players)

Hero checks, BTN bets $356.25, Hero calls $356.25

 

River: ($1187.50) 9 :heart:(2 players)

Hero checks, BTN bets $720.00, Hero raises to $2256.10, BTN folds

 

jag är ju stort fan av river-cr med såna händer, allt enligt rivertabellen. Men här tycker jag faktiskt det var kallt hela vägen.

Flop är ju obv cb.

 

Also, håller med om din signatur, och kommer tydligt ihåg när repliken skrevs. Synd bara att ingen längre kommer ihåg vem Nebbis är, vilket aningen sänker storheten i din signatur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inte i närheten av smärtfri! För första gången sen operationen pallrade jag mig till gymet idag iaf för ett lättare armpass men det var inte mycket till tryck i kroppen efter denna pärs plus 3-4 kilos viktnedgång :( Det är bättre ljus på gymet än hemma så jag insåg där att jag har ett stort lila-gul-aktigt blåmärke på halsen på samma sida som tanden satt. Det går tillochmed en liten bit under adamsäpplet. Tydligen jävligt brutal process att få ut en sån där jäkel till visdomstand.

 

Amen för fan, Meta! Nu får du fan lugna dig! Du skojar inte ens? Det känns som min ångest kommer öka gradvis tills man knappt kan andas i väntrummet. FML!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för en mycket sjuk kväll på Noma och Köpenhamns/Malmös gator. Kaosat dygn men törnrosasömnen i Starfitters säng gjorde dagen mildare...

 

Mvh,

Beyondcé

 

Synd ni inte stannade någon dag till :(

 

 

Amen för fan, Meta! Nu får du fan lugna dig! Du skojar inte ens? Det känns som min ångest kommer öka gradvis tills man knappt kan andas i väntrummet. FML!

 

Nä skojar inte haha :( Men efter förra jag fick ut hos kirurgen så mådde jag inte ens en tiondel såhär dåligt efter och kom inte ens ihåg operationen tack vare dem lugnande. Trots att båda tänder var ungefär lika sneda och utväxta. Så det är verkligen varians, hoppas du står på rätt sida :)

 

Jag kan fortfarande inte tugga på den sidan men nu känner jag i princip inte av det annars. Lite svullnad kvar, lite gult efter blåmärket på halsen. 2-3 dagar till så känner jag nog inte av det alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fullständig recension på maten(gärna rätt för rätt) skulle uppskattas enormt. Planerar själv ett besök där någon gång nästa år, och är väldigt matintresserad, och löjligt avundsjuk a.t.m :-)

 

Det var väldigt speciellt och eventuellt så var vår lineup lite utanför ramarna för vilka som brukar vara där. Klädval, promilllehalt osv osv.

 

Vet att padrinos har bilder på alla rätter så kan be han lösa de.

 

du ser ju ut som en snopp när du spelar// hbg

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, fråga honom. Skulle uppskattas enormt :-)

 

Tror han var ute igår igen den galne krappen så väntar på att han ska slänga ihop bilderna.

 

Min personlig åsikt om Noma var att det definitivt var en upplevelse MEN att jag inte har tillräckligt refinerad smak för att riktigt uppskatta det som bjöds.

 

Vinet var extremt bra, (smakade det godaste vita vinet någonsin) och maten var bitvis riktigt sjuk men även många gånger så att man bara kollade på rätten, funderade lite på varför dom gjort den, smakade sen tog en brödbit istället och fortsatte dricka vin.

Brödet och smöret var beyond dock och det enda som vi öppet creddade personalen för.

 

Servitören eller vad krappen kallas som presenterar alla rätter frågade vid ett tillfälle om dom skulle servera något annat eftersom vi inte verkade uppskatta deras meny.

 

konsensus är väl att jag hellre äter 3 ordentliga rätter än kör en avsmakningsmeny och att jag inte är tillräckligt sofistikerad för så fine dining.

 

MEN fulla blev vi allt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OJ där lekte vi visst hem svenska cupen också utan problem. Det var utklassning mot Elfsborg, utklassning mot Örebro, och nu idag utklassning mot Kalmar. Första laget som tar hem trippeln i Sverige. Nämnde jag att HIF sålt halva A-laget under säsongen dessutom? :mrgreen::lol:8-):-D:-):mrgreen:;-):-P:twisted::heart:

 

Bara till att buga å bocka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...