emilio_15 Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 haha älskar signaturen starfitter, garvade så jag höll på att bakfylle skita ner mig när jag läste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 haha älskar signaturen starfitter, garvade så jag höll på att bakfylle skita ner mig när jag läste Haha såg först nu, snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 varför är jag sugen på livepoker? jag har aldrig vunnit under 2 promille i blodet. aaah nu fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Fick tag i konto förra veckan så inte testat så mycket. Men enligt andra så kan man iaf se all PL och CL. £3/månad Bjuder du på en invite? Kan ju va nice att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 varför är jag sugen på livepoker?jag har aldrig vunnit under 2 promille i blodet. aaah nu fattar jag. and the truth shall set you freeeeeeeeeeeeeeee..................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Inte mycket som hänt. Fortsatta privata problem och grind har tyvärr känts helt uteslutet. Vet faktiskt inte riktigt hur det ska lösa sig. Jag har mest tränat och börjat gnugga lite anatomi. Orkar inte skriva ner så mycket om träningen när ingen bryr sig här men jag har iaf ändrat om min split litegrann och har lyckats hitta bra lösningar för att kunna träna runt alla mina skavanker plus kassa rygg. Så om allt annat går skit så går iaf träningen bra Måste tyvärr "skrota" min kära Mazda som jag verkligen gillar. Hade inbrott i den för typ ett halvår sen där några retards sabbat båda mina dörrar rätt ordentligt genom att försöka bända upp rutorna på något konstigt sätt, för att sen tröttna och krossa rutan, och sedan inte ens kolla i handskfacket där min stereofront låg...If har först nu lyckats komma med ett besked. Humor mtp reklamen de kört en massa på TV om hur snabbt dem löser problem. Jävla svin. I vilket fall anser dem inte bilen vara värd tillräckligt mycket för att kostnaden för att byta båda mina dörrar ska vara värd det. Så antingen behåller jag den och får inte ett skit för inbrottet eller så tar jag deras bud på bilen. Som tur är var det iaf inget skambud så jag har inte mycket annat val än att ta det. Jag har ändå fått lite dåliga vibbar av växellådan och något skumt ljud som hörts ibland, plus att rosten på undersidan (lol japanare) sägs var rätt allvarlig så jag tror det var en "blessing in disguise" (finns det något svenskt uttryck för det?) ändå. Men jag gillar som sagt verkligen bilen så det kändes faktiskt mycket hårdare än jag trodde att jag kommer bli av med den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Eller jo förresten, jag spelade en 100SEK rebuyturre med 8 polare/bekanta i fredags. 1800 i potten vilket lär vara topp 3 prispotter för våra små games. 3 priser och jag vann en stor pott på bubblan med öppet stegdrag plus ett överkort fär att slå ut fyran. Lucky me. Det var hyfsat jämnt där med tre pers kvar men jag låg sist med typ 31k marker mot 35k och 37k ungefär. Lyckades få till en deal direkt för split rakt av Sen fick jag skjuts hem i en BMW och värmde lite pizzarester i micron. BALLING OUUTTA CONTROOOOL... Nyckelpotten var nog när vi var runt 5-6 pers kvar och det var rätt jämnt. Knapp höjer tre BB och jag skeppar in ca 15-17 BB med 77. Knappen (som obv är kass) steker rätt länge och viker sen TT påstår han. Han täckte mig och hade haft marker kvar nog att spela med vid förlust. Han visade inte men jag är rätt säker på att det var sant. Iaf insisterade han på att det var sant när jag sa att jag inte trodde honom. Någon turredonk som inte tycker det är en standard push med 77 där förresten? Jag kan inte lira turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Std Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 shovit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SockCucker Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Vad som inte är standard dock är att deala om prispengarna för några hundralappar i ett homegame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Std shovit Ty grabbz, nu kan jag ta mina nyintjänade 500 spänn och gå upp i turrenivå med bättre självförtroende! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Ty grabbz, nu kan jag ta mina nyintjänade 500 spänn och gå upp i turrenivå med bättre självförtroende! Försöker du inbilla pf att du inte rebuya en enda gång, hyfsat full av ljug Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Försöker du inbilla pf att du inte rebuya en enda gång, hyfsat full av ljug Haha, sjukt nog hade ingen av oss som vann pengar gjort en enda rebuy. Jag lååååvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Imorgon skriver jag min första tenta på juridikum. Har rätt bra koll så lär inte bli några problem. Kan fortfarande inte Hohfelds schema, sanningsvärdetabeller och den empiriska semantiken, rätt osäker på satslogiken med. Tänker börja dricka i lund direkt efter, så från 10-12ish är det föröl hos upandcoming eller någon annan riking. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Imorgon skriver jag min första tenta på juridikum. Har rätt bra koll så lär inte bli några problem. Kan fortfarande inte Hohfelds schema, sanningsvärdetabeller och den empiriska semantiken, rätt osäker på satslogiken med. Tänker börja dricka i lund direkt efter, så från 10-12ish är det föröl hos upandcoming eller någon annan riking. AW någonstans maybe? Har FL 13-15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 AW någonstans maybe? Har FL 13-15 yesyes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 yesyes Vad sägs om Myntha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Kommer ni lundapågar till parren imorgon kväll eller? för då jävlar i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 men..men.. varför ska man ut i hbg imorrn? Jag kanske svänger ner till Lund, men det är förrän på kvällen isåfall, om man är välkommen, förstås. blir det nationer sen eller "bara" korridorskröK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 känner mig nationig när jag för en gångs skull har studentleg i lund, vilket jag inte haft på 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 känner mig nationig när jag för en gångs skull har studentleg i lund, vilket jag inte haft på 2 år. Pub på Helsingkrona då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Om någon undrar så gick tentan bra. -Svarade på allt -Har minst godkänt -Var småfull på sista frågan (av 3) -Drack xante ur en vattenflaska -Gick först i hela klassen - kommer rädda världen ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Om någon undrar så gick tentan bra. -Svarade på allt -Har minst godkänt -Var småfull på sista frågan (av 3) -Drack xante ur en vattenflaska -Gick först i hela klassen - kommer rädda världen ikväll :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts